eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Piotrków Trybunalski: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III.
Numer ogłoszenia: 13369 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Piotrkowski , ul. Dąbrowskiego 7, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 732 88 00, faks 44 732 88 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem- Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Lp.Wyszczególnienie Ilość (godz.) Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu - AR -141 h/ 1 AR 1) Część I - AR na ternie gmin: Czarnocin, Moszczenica, Grabica Wolbórz -1 551 h 11 AR 2) Część II AR na ternie gmin: Ręczno, Sulejów, Aleksandrów Łęki Szlacheckie 987 h 7 ADR 3) Część III - AR na ternie gmin: Gorzkowice, Wola Krzysztoporska, Rozprza - 1 128 h 8 AR Łącznie uruchomienie i prowadzenie 26 AR 3 666 h 26 AR 3.W ramach projektu realizowany jest program promocji zdrowego stylu życia skierowany do osób zagrożonych zapadalnością na choroby układu krążenia. 4.Akademie Ruchu to jedna z form wsparcia ogólnodostępnego, która ma za zadanie promować i zachęcać uczestników projektu oraz ogółu społeczności lokalnych do aktywności sprzyjającej zdrowiu poprzez umożliwienie udziału w zajęciach rekreacyjno - sportowych. Założenia organizacyjne i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. 1.Akademia Ruchu (AR) organizacyjnie stanowić ma formę ogólnodostępnych punktów, w których prowadzone będą przez instruktora (trenera) zorganizowane zajęcia sportowe. 2.W ramach zajęć przewiduje się możliwość zorganizowania wszelkich zajęć, które sprzyjać będą regularnej aktywności fizycznej, są ogólnie dostępne (nie wymagają szczególnych umiejętności z danej dyscypliny) i powszechne, a w szczególności: nordic walking marszobiegi gry zespołowe zajęcia fitness - pilates, zdrowy kręgosłup, itp. oraz inne formy nie wymienione wyżej, a zaproponowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego w porozumieniu z lokalnymi partnerami. 3.Planując harmonogramy i rodzaje zajęć oraz organizację AR Wykonawca powinien wziąć pod uwagę porę roku, a także okres wakacji, a w szczególności, gdy miejscem prowadzenia Akademii Ruchu będą szkoły. 4.Planowana częstotliwość zajęć z instruktorem (trenerem) łącznie 3 godziny (godzina zajęć wynosi 45 min.), co najmniej 2 razy w tygodniu przez cały czas realizacji zamówienia. 5.Istnieje możliwość skumulowania zajęć w jednym dniu w przypadku bardzo dużego zainteresowania określoną formą zajęć i koniecznością utworzenia dwóch grup lub zaproponowania dwóch (trzech) różnych bloków sportowych. Należy uwzględnić możliwość prowadzenia zajęć w weekendy. 6.Łącznie przez cały okres działalności Akademii Ruchu planowane jest zorganizowanie minimum 94 zajęcia, których łączna liczba godzin wyniesie 141 h w każdej z filii AR przez okres 47 tygodni licząc od marca 2016 r. do 10 lutego 2017 r. 7.Planuje się, że w każdej z 11 gmin powiatu piotrkowskiego łącznie, w porozumieniu z lokalnymi partnerami, którzy zadeklarowali współpracę na rzecz projektu, uruchomionych zostanie 26 filii AR. Wykaz partnerów w podziale na poszczególne gminy dostępny jest na stronie projektu www.zdrowie.powiat-piotrkowski.pl - Akademie Ruchu lub w zakładce -Do pobrania. 8.Sprzęt w postaci piłek do pilatesu, karimat, kijów do nordic walking w ilości po 10 sztuk na każdą AR zapewni Zamawiający, przekazując wymieniony sprzęt na rzecz zdeklarowanych do współpracy partnerów lokalnych. 9.Akademie Ruchu dedykowane są: dla osób, które znalazły się w grupie docelowej Programu tj. osoby w wieku 25 - 55 lat, korzystające ze świadczeń rodzinnych lub świadczeń ośrodka pomocy społecznej z tytułu dochodu, osób, które nie należą do grupy docelowej, są mieszkańcami danej gminy i wykazują chęć udziału w proponowanych zajęciach sportowych. 10.Udział w zajęciach jest dobrowolny, dlatego bardzo ważna przy realizacji zamówienia będzie promocja prowadzonych zajęć, ich atrakcyjność oraz dopasowanie do potrzeb potencjalnych uczestników. 11.Z uwagi na fakt, że zajęcia będą miały charakter dobrowolny, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości godzin w ramach zajęć wskazanych w zamówieniu, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. 12.W celu realizacji zadania Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych osób deklarujących uczestnictwo w projekcie w zakresie i celu niezbędnym do dokumentowania prowadzonej w ramach Akademii Ruchu. 13. Dokumentowanie zajęć: Dzienniki zajęć (wg wzoru dziennika lekcyjnego) obecności z imiennymi wpisami uczestników. Dziennik prowadzi osoba prowadząca zajęcia (z zaznaczeniem osób, które są w grupie docelowej lub/i jest w Programie). Oświadczenia dotyczące stanu zdrowia uczestników. Wzór oświadczenia dostarczy Zamawiający. 14.Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wobec Wykonawcy: 1)Prowadzenie zajęć w atrakcyjnej i ciekawej dla uczestników formie, 2)Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej. 3)Poinformowanie na wstępie zajęć, że przedsięwzięcie organizowane jest z udziałem środków finansowych pochodzących z funduszy norweskich i budżetu państwa; 4)Opracowanie oraz przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji i wprowadzenie do stosowania regulaminu zasad uczestnictwa osób biorących udział w poszczególnych zajęciach prowadzonych przez Akademie Ruchu. 5)Regulaminy te winny w szczególności zawierać prawa i obowiązki osób uczestniczących w zajęciach, opis poszczególnych zajęć, dane organizatora zajęć. 6)Dokonanie ewaluacji zajęć w oparciu o ankiety wypełniane przez uczestników na początku i na końcu zajęć (ewaluacja powinna być dokonana na próbie co najmniej 20 uczestników), dwa razy, na początku uruchomienia AR i na końcu. 7)Kwestionariusze ankiet zostaną dostarczone przez Zamawiającego w ilości uzgodnionej z realizatorem zajęć. 8)Przedstawianie miesięcznego sprawozdania (wzór dostarczy Zamawiający) w wersji elektronicznej i papierowej w zakresie: liczby odbytych godzin w ramach zajęć w AR, liczby osób uczestniczących w zajęciach z zaznaczeniem osób spełniających kryteria grupy docelowej lub i uczestniczących w programie badań profilaktycznych (ankietowych) w podziale na kobiety i mężczyzn oraz poszczególne akademie, w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia danego miesiąca, którego dotyczy z zastrzeżeniem, że ostatni raport zostanie przedstawiony zamawiającemu nie później niż do 17.02.2017 r. 15.Przestrzeganie obowiązującego regulaminu dotyczącego sposobu korzystania z udostępnionych obiektów oraz zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny podczas zajęć. 16.Stałej współpracy z Biurem Projektu oraz właściwym miejscowo dla danej AR lokalnym klubem sportowym lub szkołą oraz bieżącego przekazywania wszelkich informacji mających wpływ na prawidłową realizacje powierzonego zadania. 17.Przekazania całej dokumentacji Zamawiającemu, w ciągu siedmiu dni licząc od dnia zakończenia działalności AR w ramach zamówienia, ale nie później niż do dnia 17.02.2017 r. 18. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia logotypów funduszy norweskich zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogami dotyczącymi informacji i promocji (załącznik nr 4 do regulacji na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014) dostępnym na stronie www.eog.gov.plstrony/dowiedz-sie-wiecej-o-funduszachwez-udzial-w-promocji-funduszyzasady-promocji. 19.Zamieszczania na przeznaczonej do tego celu tablicy informacyjnej (tablice zostaną dostarczone przez Zamawiającego) wszelkich bieżących informacji dot. działalności Akademii Ruchu w miejscu jej działalności. 20.Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia. 21.Zamawiający zastrzega sobie możliwość bieżącego monitorowania przebiegu prowadzonych spotkań i konsultacji w trakcie ich trwania, mającego na celu sprawdzenie prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 6).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do niniejszego postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada kwalifikacje do pracy w zakresie prewencji zachowań prozdrowotnych np. z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji lub innych pokrewnych dziedzin oraz załączy podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć sportowych, posiada dodatkowe kwalifikacje do pracy w zakresie prewencji zachowań prozdrowotnych np. z zakresu fizjoterapii, rehabilitacji lub innych pokrewnych dziedzin oraz załączy podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, iż posiada kwalifikacje lub /i dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób posiadających kwalifikacje uprawniające je do prowadzenia zaproponowanych przez Wykonawcę zajęć oraz załączy Wykaz osób - Załącznik nr 6 do SIWZ - przewidywanych do realizacji zamówienia. Z dostarczonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Dąbrowskiego 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, sala 112 Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Dąbrowskiego 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowany w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Akademia Ruchu na terenie gmin: Czarnocin, Moszczenica, Grabica Wolbórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu - AR Część I - AR na terenie gmin: Czarnocin, Moszczenica, Grabica Wolbórz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wartość merytoryczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Akademia Ruchu na terenie gmin: Ręczno, Sulejów, Aleksandrów Łęki Szlacheckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu - AR Część II AR na ternie gmin: Ręczno, Sulejów, Aleksandrów Łęki Szlacheckie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wartość merytoryczna - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Akademia Ruchu na terenie gmin: Gorzkowice, Wola Krzysztoporska, Rozprza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 26 filii Akademii Ruchu - AR Część III - AR na terenie gmin: Gorzkowice, Wola Krzysztoporska, Rozprza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wartość merytoryczna - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.