eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Gromnik: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik
Numer ogłoszenia: 133534 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik , ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik. w zakresie: 1) przebudowa schodów wejściowych do budynku biura 2) przebudowa pomieszczeń biurowych istniejących : rozbiórka ścianek działowych i wykonanie nowych, wymiana podłóg wykonanych z parkietu oraz płytek ceramicznych, roboty instalacyjne elektryczne, wod- kan , CO , wykonanie i naprawa tynków wykonanie gładzi szpachlowej roboty malarskie i inne towarzyszące . 3) modernizacja -adaptacja pomieszczeń części parterowej budynku na pomieszczenia archiwum, pokoi biurowych, gościnnych, sanitariatów. 4) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych 5) przebudowa dachu na części parterowej budynku biurowo warsztatowego 6) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wew. i zew. 7) wykonanie klimatyzacji w pokojach biurowych. 8) wymiana okładziny ściennej z boazerii drewnianej na poddaszu na płyty KG, oraz na ścianach klatki schodowej i ciągach komunikacyjnych - korytarzach na okładzinę z korka. 9) termomodernizacja całego budynku 10) wykonanie odwodnienia i osuszenia budynku - izolacje poziome i pionowe ścian 11) wykonanie nowych i częściowa wymiana istniejących opasek z kostki brukowej przy budynku biura. 2.Wszystkie powyższe roboty budowlane zostały w sposób szczegółowy ujęte w załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekcie i przedmiarze robót. 3.Wszystkie roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową techniczną , z obowiązującymi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, sztuką budowlaną , przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska. 4.Wykonawca na własny koszt wykona oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót 5. W związku z tym, że roboty budowlane będą prowadzone również w istniejącej części biurowej aby ograniczyć do minimum uciążliwości związane z funkcjonowaniem /pracy biura Zamawiający ustala następującą kolejność wykonania robót budowlanych budynku administracyjnego a Wykonawca jest zobowiązany do zachowania wskazanej niżej kolejności wykonania robót na poszczególnych kondygnacjach, pomieszczeniach . Po wykonaniu robót budowlanych w całości na poszczególnej kondygnacji, pomieszczeń i dokonanym odbiorze przez zamawiającego wykonawca może przystąpić do wykonania dalszych robót w następującej kolejności : 1) Jednocześnie - wszystkie pomieszczenia poddasza w całości wraz z klatką schodową od poziomu I piętra na poddasze oraz pomieszczenia piwnic w całym zakresie, wszystkie roboty na zewnątrz budynku oraz pomieszczenie archiwum. Uwaga - pomieszczenia archiwum należy wykonać w terminie jak najkrótszym ponieważ warunkuje to przeniesienie materiałów archiwalnych z istniejącego archiwum co umożliwi wykonanie pozostałych robót budowlanych w innych pomieszczeniach na tym poziomie budynku. 2) Wszystkie pomieszczenia na I piętrze wraz z klatką schodową do poziomu parteru . Uwaga - wykonanie w całości robót na poddaszu warunkuje rozpoczęcie robót na pierwszym piętrze. 3) Jednocześnie wszystkie pomieszczenia na poziomie parteru budynku . Uwaga - wykonanie w całości robót na pierwszym piętrze warunkuje rozpoczęcie robót na parterze.. 4) Wszystkie roboty Wykonawca zorganizuje tak aby w jak najmniejszym stopniu były uciążliwe dla pracowników Zamawiającego i petentów biura nadleśnictwa. 5) W trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z przebudową schodów wejściowych do budynku biura Nadleśnictwa, Wykonawca pozostałe roboty na zewnątrz budynku zorganizuje i poprowadzi tak, aby było możliwe wejście do budynku biura zewnętrznymi drzwiami wejściowymi do świetlicy wraz z zabezpieczeniem zgodnie z przepisami BHP. 6) Wszystkie pomieszczenia po wykonanych robotach zostaną przez Wykonawcę robót budowlanych uporządkowane (wysprzątane) tak aby mogły być przeznaczone do użytkowania bez dokonywania poprawek przez Zamawiającego. 7) Wszystkie materiały z rozbiórki, demontażu w czasie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca złoży w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne zmiany, odstępstwa od ustalonej kolejności wykonania robót których nie można było przewidzieć przed robotami Wykonawca musi ustalić z Zamawiającym . 8) W czasie prowadzenia robót w poszczególnych pomieszczeniach -kondygnacjach budynku, Wykonawca na własny koszt zabezpieczy pozostałe pomieszczenia oraz meble, sprzęt urządzenia niemożliwe do przeniesienia na czas wykonywania robót budowlanych w taki sposób aby nie uległy zniszczeniu, zakurzeniu. 9) Wykonawca na zakończenie robót w każdym dniu wykona prace porządkowe na korytarzach, klatce schodowej i innych pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu czasie prowadzenia robót budowlanych. 10) W czasie wykonywania robót budowlanych związanych z przebudową dachu ,Wykonawca robót na własny koszt zabezpieczy budynek przed zniszczeniami spowodowanymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Wykonawca w przypadku wystąpienia zniszczeń ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powstałe szkody. 11) W przypadku zniszczenia, uszkodzenia jakichkolwiek przedmiotów, urządzeń przez Wykonawcę w czasie prowadzenia robót budowlanych będących własnością PGL LP Nadleśnictwa Gromnik, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. 12) Wykonawca robót musi dysponować potencjałem technicznym i kadrowym aby wszystkie roboty zostały wykonane należycie i w umownym terminie. 13) Zamawiający ustala, że roboty budowlane w istniejącej części biurowej budynku będą mogły być wykonywane w dni robocze tygodnia od godz.7:00 - 20:00 a pozostałe roboty w/g ustaleń Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zakresu prac podwykonawcom. W związku z powyższym Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresu i rodzaju robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego wszelkich dodatkowych informacji dotyczących podwykonawców w zakresie związanym z prawidłowym wykonaniem zamówienia. 7. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w zakresie: zmiany terminu wykonania umowy, zmiany formy zabezpieczenia umowy, zmian kierownika budowy, inspektora nadzoru, zmiany podwykonawców) jedynie w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli Stron, oraz uniemożliwiają należyte wykonanie umowy (zmiana warunków gospodarczych, zmiana wysokości dostępnych środków finansowych, zmiana stanu prawnego), 2) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej należyte wykonanie umowy (m.in. strajków, stanów wojennych i wyjątkowych, niekorzystnych warunków pogodowych i przyrodniczych, oraz klęsk żywiołowych), 3) wprowadzenia zmian do umowy korzystnych dla Zamawiającego. Zmiany zostaną wprowadzone po wcześniejszych ustaleniach dokonanych pomiędzy stronami postępowania, w formie pisemnej pod rygorem nieważności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, które zostało ujęte w zamówieniu podstawowym. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej dla zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - wadium o wartości: 40 000,00 zł. (słownie : czterdzieści tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. o/T -ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego (czynnej w dni robocze w godzinach od 800 do 1400 ) lub załączyć do składanej przez Wykonawcę oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. tj. do dnia 11.05.2012 r. do godz. 900 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań co do warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 2 roboty budowlane dotyczące budowy, przebudowy lub remontów budynków o wartości 500 tyś. zł. każda z nich, z podaniem daty i miejsca wykonania, rodzaju oraz wartości oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań co do warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże, że posiada osobę/osoby do kierowania robotami budowlanymi z minimum 2 - letnim doświadczeniem zawodowym tj.; kierownika budowy/robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań co do warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w zakresie: zmiany terminu wykonania umowy, zmiany formy zabezpieczenia umowy, zmian kierownika budowy, inspektora nadzoru, zmiany podwykonawców) jedynie w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli Stron, oraz uniemożliwiają należyte wykonanie umowy (zmiana warunków gospodarczych, zmiana wysokości dostępnych środków finansowych, zmiana stanu prawnego), 2) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej należyte wykonanie umowy (m.in. strajków, stanów wojennych i wyjątkowych, niekorzystnych warunków pogodowych i przyrodniczych, oraz klęsk żywiołowych), 3) wprowadzenia zmian do umowy korzystnych dla Zamawiającego. Zmiany zostaną wprowadzone po wcześniejszych ustaleniach dokonanych pomiędzy stronami postępowania, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Gromnik Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Gromnik Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik sekretariat nadleśnictwa (pok. nr 6).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.