eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Ciecierzyn: Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 133439 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70759 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie fabrycznie nowych artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (dalej: artykułów eksploatacyjnych) do Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego zużytych artykułów eksploatacyjnych pochodzących z bieżącego jak i z poprzednich postępowań (dalej: zużytych artykułów eksploatacyjnych). Zużyte artykuły eksploatacyjne mogą pochodzić z innych urządzeń drukujących używanych w ARiMR niż wymienionych w postępowaniu. 2. Dostawa i wniesienie artykułów eksploatacyjnych musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wszystkie artykuły eksploatacyjne muszą: 4.1. być fabrycznie nowe, 4.2. być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 4.3. być wyprodukowane po 30 listopada 2015 r. 4.4. posiadać datę ważności nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. 5. Za oryginalne artykuły eksploatacyjne należy uznawać takie artykuły eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Przez artykuł eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) niż wskazane oraz: 7.1. fabrycznie nowy, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100 % nowych części. Żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie refabrykowane, 7.2. pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownego oświadczenia), 7.3. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, produkt równoważny musi posiadać układ analogicznie działający, 7.4. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, 7.5. którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych oraz zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu, 7.6. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taka, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, 7.7. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 7.8. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 7.9. w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, kaseta, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, obudowa, głowica drukująca, toner, atrament, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o niepoprawnej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu. 7.10. w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 8. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów/artykułów równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy, symbolu, producenta, pojemności i wydajności artykułu równoważnego w kolumnie nr 4 Produkt oferowany w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) a także dołączenie do oferty opisu ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany artykuł eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego: 8.1. nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, prawa polskiego lub UE, 8.2. jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, 8.3. posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, 8.4. pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798. 9. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zmiany artykułu oferowanego na artykuł oryginalny, pochodzący od producenta urządzenia. 10. W przypadku dwukrotnej reklamacji danej pozycji artykułu eksploatacyjnego równoważnego, Zamawiający może żądać dostaw przedmiotu oryginalnego lub innego spełniającego wymagania i zalecanego przez producenta, w cenie określonej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla danej pozycji. W takim przypadku wymagana będzie zgoda Zamawiającego na zamianę oferowanego artykułu. 11. Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły eksploatacyjne na okres min. 24 miesięcy - termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 13. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Smart Digital Media sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Chorzowie, ul. Lwowska 34, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199903,34

  • Oferta z najniższą ceną: 197919,55 / Oferta z najwyższą ceną: 464514,42

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.