eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usługi pocztowe w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Bytom: Usługi pocztowe w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2016
Numer ogłoszenia: 133394 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bytom.praca.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pocztowe w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych przez operatora pocztowego w obrocie zagranicznym i krajowym na terenie całego kraju w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania pod każdy wskazany adres przesyłek pocztowych zgodnie z postanowieniami art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych, na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu, w okresie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2015 r. r. do dnia 30 czerwca 2016 r. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje przesyłek wymagających urzędowego potwierdzenia ich nadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (rodzaje przesyłek, ich waga i szacunkowa ilość) zawarty jest w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z następujących przepisów: 1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy, 2) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 ze zm.) w zakresie doręczeń pism w postępowaniu administracyjnym, 3) innych aktów prawnych związanych z realizacją usługi będącej przedmiotem zamówienia, w tym aktów wewnętrznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie art. 21 ustawy Prawo Pocztowe. 20. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, że realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie doręczania i wydawania przesyłek Zamawiającego przez cały okres trwania umowy, będzie wykonywana przez osoby, spośród których osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę będą stanowić co najmniej 80 % wszystkich osób, którym Wykonawca powierzy realizację przedmiotu zamówienia w zakresie doręczania i wydawania przesyłek z uwzględnieniem podwykonawców..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju usług jak objęte niniejszym postępowaniem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, co potwierdza aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób ciągły przez okres minimum 6 miesięcy co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym (RP) i zagranicznym o wartości usługi nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie usługę na rzecz jednego podmiotu w ramach jednej umowy trwającej minimum 6 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody określające czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres, wartość i czas wykonywanej usługi odpowiada niniejszemu warunkowi. W przypadku realizacji umowy określonej w walucie innej niż PLN, wartość wykonanej/wykonywanej usługi należy przeliczyć wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu zawarcia umowy. W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) OFERTA, która winna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji 2) regulamin świadczenia usług pocztowych Wykonawcy, zgodnie z art. 21 ustawy Prawo pocztowe, 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5) dowód/dowody wskazujący/-e, że zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość: 1) Zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) Zmiany cen jednostkowych brutto wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT, 3) Zmiany cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do umowy, w przypadku zatwierdzenia nowego lub zmiany obowiązującego u Wykonawcy cennika usług pocztowych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób określony w ustawie Prawo pocztowe. Zmiana cen jednostkowych może nastąpić wg poniższych zasad: a) W przypadku, gdy ceny jednostkowe wskazane w załączniku nr 2 do umowy są cenami z cennika usług pocztowych obowiązującego u Wykonawcy w dniu składania oferty w postępowaniu, którego dotyczy niniejsza umowa, zmiana cen jednostkowych może nastąpić na ceny zatwierdzone lub zmienione, b) W przypadku, gdy ceny jednostkowe wskazane w załączniku nr 2 do umowy nie są cenami z cennika usług pocztowych obowiązującego u Wykonawcy (zostały skalkulowane na poczet niniejszej umowy), zmiana cen jednostkowych może nastąpić z zachowaniem proporcji niniejszych cen do cen z cennika usług pocztowych obowiązujących u Wykonawcy w dniu składania oferty w postępowaniu, którego dotyczy niniejsza umowa, c) Zmiana cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do umowy nie może powodować zmiany kwoty wskazanej w § 6 ust.1 umowy, d) Zmiana cen jednostkowych może nastąpić od miesiąca następującego po dniu złożenia wniosku, o którym mowa w ust.2 lecz nie wcześniej niż od dnia zawarcia aneksu do umowy, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zaakceptowania zmiany cen jednostkowych, a w następstwie prawo wypowiedzenia umowy bez ponoszenia negatywnych konsekwencji, 4) Zmiany miejsca i godzin odbioru przesyłek przez Wykonawcę, 5) Zmiany konta Wykonawcy i Zamawiającego wskazanego w umowie. 6) Wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmianę wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy, podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron umowy na jej dokonanie. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bytom.praca.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 62.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 20 Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.