eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › Dostawa zestawów poczęstunkowych dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Alwernia: Dostawa zestawów poczęstunkowych dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia
Numer ogłoszenia: 133390 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia , ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów poczęstunkowych dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów poczęstunkowych dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 2 Gimnazja (Gimnazjum w Brodłach oraz Gimnazjum w Kwaczale) i 2 Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Alwernia (Szkoła Podstawowa w Brodłach , Szkoła Podstawowa w Kwaczale). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawów poczęstunkowych składających się z drożdżówki z czekoladą lub kakao lub serem lub budyniem lub jabłkiem lub marmoladą o gram. 8-10 dag oraz soku owocowego 100% o pojemności 1 litra (pomarańczowy, jabłkowy,multiwitamina, marchwiowo-owocowy). Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Szkoły Podstawowej w Brodłach i Gimnazjum w Brodłach oraz do Szkoły Podstawowej w Kwaczale i Gimnazjum w Kwaczale, zgodnie z harmonogramem dostaw stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. Przewidywana ilość zestawów w okresie obowiązywania umowy wynosi 8091 sztuk. Dokładne terminy tj: godziny dostawy oraz ilość dostarczanych drożdżówek i soków do danej szkoły do uzgodnienia z dyrektorami poszczególnych szkół w oparciu o harmonogram zajęć. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia do każdej szkoły objętej projektem oraz do uzyskania każdorazowo potwierdzenia odbioru dostawy przez osobę wyznaczoną przez dyrektorów poszczególnych szkół. Koszty dostawy ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał zamiennie w ciągu jednego tygodnia drożdżówki z czekoladą, kakao, serem, budyniem, jabłkiem, marmoladą o gram.8-10 dag oraz soku owocowego 100% o pojemności 1 litra (pomarańczowy, jabłkowy,multiwitamina, marchwiowo-owocowy). Kalkulacja ceny powinna obejmować następujące wartości: drożdżówka z czekoladą lub kakao lub serem lub budyniem lub jabłkiem lub marmoladą o gram. 8-10 dag oraz sok owocowy 100% o pojemności 1 litra. Rozliczenia z Wykonawca będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie ceny jednostkowej brutto za 1 zestaw składający się z drożdżówki oraz soku owocowego oraz faktycznej ilości dostarczonych zestawów, potwierdzonych przez osoby upoważnione..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1 do siwz oraz wypełnione i podpisane załączniki do siwz od nr 2 do nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza- jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: 1) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 2) na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 3) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy, 4) warunków płatności z zastrzeżeniem, ze zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego, 5) zmiany terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej zamawiającego lub osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 101 (I piętro) w godzinach pracy urzędu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Alwerni ul. Z. Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia -Biuro Obsługi Klienta I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.