eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn.Remont pomieszczeń PUP w Oświęcimiu oraz Budowa archiwum zakładowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Remont pomieszczeń PUP w Oświęcimiu oraz Budowa archiwum zakładowego
Numer ogłoszenia: 133311 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116945 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Remont pomieszczeń PUP w Oświęcimiu oraz Budowa archiwum zakładowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I) REMONT POMIESZCZEŃ PUP W OŚWIĘCIMIU - (remont w zakresie bieżącej konserwacji nie podlegający regulacji ustawy Prawo budowlane). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont pomieszczeń PUP w Oświęcimiu w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu przy ul. Wyspiańskiego 10 (wschodnie skrzydło budynku Starostwa Powiatowego). Zakres robót objęty zamówieniem: - Remont pomieszczeń - ściany i sufity (zakres obejmuje wszystkie pomieszczenia biurowe, archiwum oraz sanitariaty na parterze, I i II piętrze poza pomieszczeniami nr 1.2, 1.3 (pomieszczenie 1.3 częściowo zostało wyremontowane - połowa pomieszczenia sąsiadująca z pomieszczeniem 1.2 została wyremontowana w 2014 roku), 3.12, 3.13): - Wyniesienie mebli na czas remontu wraz z ich zabezpieczeniem; - Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską; - Zabezpieczenie lamp, żaluzji, rolet i kaloryferów folią i taśmą malarską; - Odbicie odspojonych i spękanych tynków; Uzupełnienie ubytków w tynkach; - Gruntowanie ścian i sufitów; - Dwukrotnie malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. Remont pomieszczeń - posadzki (dotyczy pomieszczeń nr 1.4 oraz 3.10 wg Inwentaryzacji): - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; - Wykonanie wylewki samopoziomującej; Wykonanie nowych posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych wraz z wywinięciem na ścianę. Remont ciągów komunikacyjnych - ściany, sufity i posadzki: - Wyniesienie mebli na czas remontu wraz z ich zabezpieczeniem; - Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską; - Demontaż paneli zabezpieczających lamperię wraz z ich ponownym montażem; - Odbicie odspojonych i spękanych tynków; - Uzupełnienie ubytków w tynkach; - Gruntowanie ścian i sufitów; - Dwukrotnie malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych (korytarze na I i II piętrze); -Wykonanie wylewki samopoziomującej (korytarze na I i II piętrze); Wykonanie nowych posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych (korytarze na I i II piętrze). Remont klatki schodowej: - Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską; - Odbicie odspojonych i spękanych tynków; - Uzupełnienie ubytków w tynkach; - Gruntowanie ścian i sufitów; - Dwukrotnie malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; - Przygotowanie podłoża pod okładzinę z płytek; - Wykonanie okładziny z płytek ceramicznych na biegach i spocznikach (od poziomu parteru do poddasza) - zakres przedstawiony został kolorem czerwonym na inwentaryzacji (rzut parteru, I pietra, II pietra i strychu); - Wykonane cokolików na biegach i spocznikach; - Odtworzenie balustrady schodowej (dostawa montaż) ze stali nierdzewnej przy zastosowaniu profili analogicznych jak zastosowane na poziomie piwnic, elementy mocowane na kotwach chemicznych do policzków; - Wykonanie dwóch pasów z tynku mozaikowego szerokości 0,25m każdy na wysokości ok. 1,0 od poziomu posadzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót (poglądowo, nie służący do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych). Warunki realizacji robót - UWAGI: 1. Z uwagi na fakt, że Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu w czasie trwania prac budowlanych będzie obiektem czynnym i poruszać się po nim będą pracownicy i petenci wszystkie prace należy wykonywać w godzinach popołudniowych (po godz. 14.00) i w weekendy oraz po wcześniejszym uzgodnieniu harmonogramu prac z Dyrekcją Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu. 2. Kolorystykę zastosowanych materiałów należy uzgodnić pisemnie z Dyrekcją PUP Oświęcim. 3. Wykonane prace będą odbierane sukcesywnie. 4. Szczegóły realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. II) BUDOWA ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa archiwum zakładowego w części piwnic budynku Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu przy ul. Wyspiańskiego 10. Zakres robót objęty zamówieniem: Roboty rozbiórkowe: - Demontaże stolarki; - Demontaż istniejących posadzek; - Demontaż ścianki działowej oraz sufitu podwieszanego; - Częściowy demontaż kanałów wentylacyjnych. Roboty budowlane i wykończeniowe: - Wykonanie lokalnych wzmocnień posadzki; - Wykonanie warstw wyrównawczych z wylewki samopoziomującej; - Wykonanie posadzek epoksydowych; - Wykonanie ścianki działowej; - Uzupełnienie ubytków w istniejących posadzkach ceramicznych; - Montaż drzwi wewnętrznych; - Montaż urządzenia nawilżającego z doprowadzeniem instalacji wody w ramach istniejącej instalacji oraz odprowadzenie skroplin z istniejącej instalacji kanalizacji; - Montaż osuszacza powietrza (urządzenie przenośne); - Malowanie ścian i sufitów; - Modernizacja istniejącego układu kanałów nawiewnych i wywiewnych, poprzez częściową zmianę średnicy i położenia; - Obudowa istniejącego szachtu wentylacji mechanicznej na poziomie parteru, I i II piętra; - Remont kanałów wentylacyjnych w obrębie strychu poprzez uzupełnienie ubytków otuliny kanałów, wykonanie brakujących otulin oraz remont obróbek i uszczelnień osadzenia czerpni i wyrzutni w połaci dachu. Wymiana tymczasowych konstrukcji wsporczych kanałów; - Montaż regałów ruchomych magazynowania zwartego; - Rozbudowa systemu SAP; - Modernizacja systemu sterowania windą poprzez doposażenie jej o odpowiednie moduły sterujące, modyfikujące układ pracy dźwigu osobowego w przypadku alarmu pożarowego, w sposób umożliwiający zjazd windy na poziom parteru wraz z otwarciem drzwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (poglądowo, nie służące do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych). Warunki realizacji robót - UWAGI: 1. Z uwagi na fakt, że Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu w czasie trwania prac budowlanych będzie obiektem czynny i poruszać się po nim będą pracownicy i petenci wszystkie prace tzw. głośne czyli przekucia, wyburzenia itp. należy wykonywać w godzinach popołudniowych (po godz. 14.00) i w weekendy oraz po wcześniejszym uzgodnieniu harmonogramu prac z przedstawicielem Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. 2. Kolorystykę zastosowanych materiałów należy uzgodnić pisemnie z przedstawicielem Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. 3. Szczegóły realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rosner Piotr P.U.H. ROSNER, ul. Łęcka 30, 32-626 Jawiszowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221206,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233100,81

  • Oferta z najniższą ceną: 233100,81 / Oferta z najwyższą ceną: 469891,87

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.