eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 13 TOM.MAZ ( zad 1 ) , BUDYNKU NR 38 KUTNO ( zad 2 ) , BUDYNKU NR 109 LEŹNICA WIELKA ( zad 3 ) , BUDYNKU NR 44 GAŁKÓWEK ( zad 4 ) , BUDYNKACH NR 90,91,114 LEŹNICA WIELKA ( zad 5 ) - NUMER SPRAWY 61/ZP/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Zgierz: ROBOTY BUDOWLANE : W BUDYNKU NR 13 TOM.MAZ ( zad 1 ) , BUDYNKU NR 38 KUTNO ( zad 2 ) , BUDYNKU NR 109 LEŹNICA WIELKA ( zad 3 ) , BUDYNKU NR 44 GAŁKÓWEK ( zad 4 ) , BUDYNKACH NR 90,91,114 LEŹNICA WIELKA ( zad 5 ) - NUMER SPRAWY 61/ZP/14
Numer ogłoszenia: 133304 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE : W BUDYNKU NR 13 TOM.MAZ ( zad 1 ) , BUDYNKU NR 38 KUTNO ( zad 2 ) , BUDYNKU NR 109 LEŹNICA WIELKA ( zad 3 ) , BUDYNKU NR 44 GAŁKÓWEK ( zad 4 ) , BUDYNKACH NR 90,91,114 LEŹNICA WIELKA ( zad 5 ) - NUMER SPRAWY 61/ZP/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia ( numer sprawy 61/ZP/14 ) są roboty budowlane : Wymiana pokrycia dachowego i instalacji odgromowej w budynku nr 13 w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 1 ) , Remont pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa tynków, malowanie elewacji dachu w budynku nr 38 w Kutnie ( zadanie nr 2 ) , Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji odgromowej na budynku nr 109 w Leźnicy Wielkiej ( zadanie nr 3 ) , Remont dachu w budynku nr 44 w Gałkówku ( zadanie nr 4 ) , Wymiana wrót metalowych w budynkach nr 90,nr 91 nr 114 w Leźnicy Wielkiej ( zadanie nr 5 ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.26.12.10-9, 45.31.23.11-0, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.26.00.00-7, 45.26.26.00-7, 45.42.11.10-8, 45.42.11.25-6, 45.31.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość oraz formy wniesienia wadium dla poszczególnych zadań zostały określone w SIWZ .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - każda o wartości nie mniejszej niż : Dla zadania nr 1 - 35 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 2 - 50 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 3 - 45 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 4 - 45 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 5 - 15 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań , Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. Np. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 85.000,00 złotych brutto każda (35.000,00 + 50.000,00) , dla wszystkich zadań nr 1-5 Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 190 000,00 złotych brutto wg załącznika nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym: dla zadań nr 1-5 - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . dla zadań nr 1-4 - uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia jak i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia. Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm. ) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia tj. wg załącznika nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie mogą być dokonywane jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Pzp tj. w przypadku : 1)zmiany wynagrodzenia na mniejsze a) w przypadku wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) robót rozliczeniowych , wynikających z różnicy przedmiarami a faktyczną ilością wynikającą z obmiaru; 2)zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), inspektor nadzoru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon.- pt. 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 WOG 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POK. NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego i instalacji odgromowej w budynku nr 13 w Tomaszowie Mazowieckim ( zadanie nr 1 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 1 budynek nr 13 w Tomaszowie Mazowieckim przedmiar robót i specyfikacja techniczna ( załącznik nr 9 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa tynków, malowanie elewacji dachu w budynku nr 38 w Kutnie ( zadanie nr 2 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 2 budynek nr 38 w Kutnie przedmiar robót i specyfikacja techniczna ( załącznik nr 10 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.31.23.11-0, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji odgromowej na budynku nr 109 w Leźnicy Wielkiej ( zadanie nr 3 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 3 budynek nr 109 w Leźnicy Wielkiej przedmiar robót i specyfikacja techniczna ( załącznik nr 11 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.42.11.25-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dachu w budynku nr 44 w Gałkówku (zadanie nr 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 4 budynek nr 44 w Gałkówku przedmiar robót i specyfikacja techniczna ( załącznik nr 12 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.26.26.00-7, 45.31.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana wrót metalowych w budynkach nr 90,nr 91 nr 114 w Leźnicy Wielkiej ( zadanie nr 5 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 5 budynki nr 90,91,114 w Leźnicy Wielkiej przedmiar robót i specyfikacja techniczna ( załącznik nr 13 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.