eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE RATOWNICTWA WODNEGO NA KRYTEJ PŁYWALNI WSOWL ORAZ OBSŁUGI TECHNICZNEJ BASENU I STACJI UZDATNIANIA WODY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1332 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE RATOWNICTWA WODNEGO NA KRYTEJ PŁYWALNI WSOWL ORAZ OBSŁUGI TECHNICZNEJ BASENU I STACJI UZDATNIANIA WODY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359237 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, krajowy numer identyfikacyjny 93038806200000, ul. ul. Czajkowskiego  109, 51150   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 658 666, faks 261 658 425, e-mail zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wso.wroc.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE RATOWNICTWA WODNEGO NA KRYTEJ PŁYWALNI WSOWL ORAZ OBSŁUGI TECHNICZNEJ BASENU I STACJI UZDATNIANIA WODY

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WNP/856/PN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ratownictwa wodnego oraz kompleksowej obsługi krytej pływalni Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu, w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest podzielone na części. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Świadczenie usług ratowniczych przez ratowników na terenie pływalni w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych, w tym zapewnienie ochrony ratowniczej osób przebywających na terenie pływalni o wymiarach: 25,0m x 12,5m, głębokość od 1,35m do 1,8 m, z 5-cioma torami o szerokości toru 2,50m, w tym: 1) obsługa ratownicza pływalni świadczona codziennie w systemie zmianowym, tj.: od poniedziałku do piątku w godz. od 600 do 2100- I zmiana 600 - 1330, II zmiana 1330 - 2100; w soboty i niedziele w godz. od 800 do 21 00 - I zmiana 800 - 1430 , II zmiana 1430 - 2100. 2) w trakcie trwania umowy pływalnia nie pracuje w 2017 r. w dniach: 01.01., 06.01., 16.-17.04., 01.-03.05., 04.06., 15.06., 01.11., 11.11., 24.-26.12., 31.12; Zamawiający przewiduje przerwę na renowację basenu i urządzeń w okresie letnim tj. od 24.07. do 27.08.2017r. zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie mogą wykonywać usług będących przedmiotem umowy w wymiarze powyżej 8 godzin dziennie. Zamawiający wymaga do realizacji usługi co najmniej 3 osób posiadających uprawnienia ratownika wodnego; 4) ratownicy wykonujący zamówienie nie mogą świadczyć usług na rzecz osób trzecich ani podejmować żadnej działalności gospodarczej w miejscu realizacji umowy. 5) Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do dwukrotnego zabezpieczenia zajęć przeprowadzonych na odkrytym akwenie wodnym WSOWL, przez co najmniej 2 ratowników i 1 specjalistyczną łódź ratunkową. 6) Przewidywana liczba roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy - 4547 rbh. Usługi w zakresie obsługi technicznej stacji uzdatniania wody oraz kompleksowej obsługi technicznych urządzeń na krytej pływalni, w tym: 1) usługa będzie świadczona we wszystkie dni tygodnia w sposób ciągły od poniedziałku do niedzieli w godz. 600 - 2200, za wyjątkiem dni wolnych, określonych w pkt 2) poniżej; 2) w 2017 r. Zamawiający przewiduje dni wolne od świadczenia usługi obsługi technicznej, tj.: 01.01., 01.06., 16-17.04., 01.05.,03.05., 04.06., 15.06., 01.11., 11.11.,24-26.12., 31.12. oraz w okresie przerwy konserwacyjnej w okresie letnim tj. od 24.07. do 17.08.2017 r. 3) w każdym dniu wolnym od pracy na basenie, obowiązywać będzie 2 godzinna kontrola prawidłowej pracy urządzeń stacji uzdatniania wody z wpisem do książki obsługi stacji; 4) Osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie mogą wykonywać usług będących przedmiotem umowy w wymiarze powyżej 8 godzin dziennie. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia niezbędnych środków chemii basenowej w celu utrzymania wymaganych parametrów wody. Przewidywana liczba roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy - 5300 rbh.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 75250000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: USŁUGA RATOWNICTWA WODNEGO NA KRYTEJ PŁYWALNI WSOWL
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT136410.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Multi Grupa Tomasz Jarocki,  biuro@multigrupa.com,  ul. Chłopska 18,  55-080 ,  Smolec,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136410.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136410.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136410.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: USŁUGA OBSŁUGI TECHNICZNEJ BASENU I STACJI UZDATNIANIA WODY ORAZ ZAKUP ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO STACJI UZDATNIANIA WODY
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT199412.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Multi Grupa Tomasz Jarocki,  biuro@multigrupa.com,  ul. Chłopska 18,  55-080 ,  Smolec,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 234684.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 234684.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234684.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.