eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › USŁUGA DRUKOWANIA I DOSTAWY DRUKÓW (W TYM DRUKÓW AKCYDENSOWYCH) DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-23

Nowy Sącz: USŁUGA DRUKOWANIA I DOSTAWY DRUKÓW (W TYM DRUKÓW AKCYDENSOWYCH) DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU
Numer ogłoszenia: 133263 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180424 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DRUKOWANIA I DOSTAWY DRUKÓW (W TYM DRUKÓW AKCYDENSOWYCH) DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawa druków (w tym druków akcydensowych) dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu zwanych dalej <> lub <> zgodnie z wymogami i warunkami niniejszej specyfikacji oraz postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, wraz z ich dostawą do siedziby Zamawiającego. 2. W skład zamówienia wchodzą: A. 1) Książeczka zdrowia studenta; 2) Dyplomy ukończenia studiów pierwszego stopnia (wersja 1); 3) Dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (wersja 1) - odpis; 4) Dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (wersja 1) - odpis przeznaczony do akt; 5) Dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (wersja 2); 6) Dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (wersja 2) - odpis; 7) Dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (wersja 2) - odpis przeznaczony do akt; 8) Okładka na suplement; 9) Dziennik zajęć; 10) Dziennik praktyk; 11) Papier na suplement - gilosz; 12) Teczka akt osobowych studenta; 13) Papier na suplement - offsetowy; 14) Karta książki; B. Kieszonki na karty magnetyczne (wejściowe) do pokoi gościnnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu, ilości oraz wymagań stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji - Wykaz druków. 4. Miejscem dostawy obejmującym jest: 1) dla zamówienia określonego w pkt. 2 lit. A: pkt. 1-13: siedziba Zamawiającego - Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu ul. Staszica 1; 2) dla zamówienia określonego w pkt. 2 lit. A: pkt. 14: Biblioteka Zamawiającego, al. Wolności 40; 3) dla zamówienia określonego w pkt. 2 lit. B: Instytut Kultury Fizycznej Zamawiającego, ul. Kościuszki 2. 5. Przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 1 - Wykaz druków będzie dostarczany sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 7. Wielkość, rodzaj i termin każdej dostawy druków będzie uzgadniany przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 8. Zamawiający przyznaje sobie prawo do nie zamówienia druków w ilościach przewidzianych w załączniku nr 1 do specyfikacji w granicach 20% ich nakładu. Ostateczna ilość poszczególnych druków będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmniejszenia nakładu druków wyszczególnionych w ofercie - oferowana cena jednostkowa brutto zamawianych druków nie może ulec zmianie. 9 . Przewiduje się następujące formy zamówień: 1) fax, w którym zawarta będzie wielkość, rodzaj i termin dostawy, lub 2) e-mail, w którym zawarta będzie wielkość, rodzaj i termin dostawy oraz materiały do przygotowania projektów druków (jeśli dotyczy). Przy czym przy tej formie zamówień, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić tą samą drogą otrzymanie zamówienia. 10. Wybrany Wykonawca udostępni Zamawiającemu konto e-mail, na które składane będą zamówienia. 11. Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 1) Zamawiający przekaże wszystkie materiały do przygotowania projektów druków określonych w tabeli w wierszach: 10,12-17,20 załącznika nr 1 - Wykaz druków na płycie CD/DVD lub drogą elektroniczną, w formie materiałów roboczych w formacie WORD, JPG lub PDF, wraz ze wskazówkami niezbędnymi do wykonania projektu graficznego - razem z zamówieniem danej partii druków. 2) Do obowiązków Wykonawcy należy zgodnie ze wskazówkami i materiałami przekazanymi przez Zamawiającego przygotowanie projektów graficznych (skład i łamanie) w terminie do 2 dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiałów oraz przesłanie ich w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego do Zamawiającego. 3) Zamawiający zobowiązuje się w terminie 3 dni od otrzymania próbnego wydruku zaakceptować wydruk, bądź zgłosić Wykonawcy ewentualne uwagi i poprawki. 4) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zgłoszone przez Zamawiającego poprawki i uwagi do wydruku(-ów) próbnego(-ych) oraz przesłać Zamawiającemu poprawione projekty graficzne w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego. Terminy określone w pkt. 2 i 3 stosuje się odpowiednio. 5) Wykonawca dopiero po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego co do projektów graficznych przystąpi do ostatecznego wydruku. 6) Wykonawca zobowiązany jest wykonać materiał po akceptacji, o której mowa w pkt. 5 oraz dostarczyć go na koszt własny do siedziby Zamawiającego zgodnie z przekazanymi ustaleniami. 7) Termin realizacji jednorazowego zamówienia nastąpi do 14 dni od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem zapisów rozdziału IV pkt. 2. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zamawiania przewidywanego nakładu poszczególnych druków partiami w zależności od zapotrzebowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.82.00.00 - Formularze 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Poligraficzny <> Marek Malawski, Jolanta Malawska, ul. Szczecińska 34, 75-137 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33089,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21578,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20979,30 / Oferta z najwyższą ceną: 23890,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.