eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2017 r. w podziale na 5 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 13316 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Łódź: Świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2017 r. w podziale na 5 części.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355591-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 359276-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 4435-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki  47, 90514   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24, e-mail zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2017 r. w podziale na 5 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

272/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2017 r. w podziale na 5 części. Część 1 obejmuje: ul. Wielkopolska 53 - RON 1, ul. Sędziowska 16 - RON 2, ul. Przemysłowa 7 - RON 3. Część 2 obejmuje: ul. Lubelska 9/11 - RON 4, ul. Paderewskiego 47 - RON 5 i RON 7, ul. Ciasna 19a - RON 6. Część 3 obejmuje: Pl. Barlickiego 11 - RON 8, ul. Wapienna 15 - RON 9, ul. Radwańska 31 - RON 10. Część 4 obejmuje: ul. Piotrkowska 17, ul. Piotrkowska 86 - RON 11, ul. Piotrkowska 238 - RON 12. Część 5 obejmuje:, ul. Pomorska 115B - RON 13, ul. Wilcza 6 i 7 - RON 14, ul. Dębowskiego 8 - RON 15. Wykaz obiektów wraz z określeniem powierzchni objętej niniejszym zamówieniem zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca będzie świadczył usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu i przy użyciu własnych środków czystości spełniających normy sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadających atesty PZH. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być odpowiedniej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące. Wykonawca zapewni: środki utrzymania czystości i pielęgnacji powierzchni podłóg i mebli, worki foliowe na śmieci, środki dezynfekujące, zapachowe, środki czystości toalet, papier toaletowy biały i ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki do prania wykładzin i tapicerki, środki do mycia okien. Usługi będą świadczone we wszystkie dni robocze, poza godzinami pracy ZLM tj. poniedziałek, środa, czwartek, piątek - po godzinie 16:00 ,wtorek - po godzinie 17:00. Zamawiający dopuszcza wykonywanie usług także w dni wolne od pracy po otrzymaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. Do wykonywania usług Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób sprzątających oraz osobę do nadzorowania ich prawidłowego wykonania (pełniącą funkcję stałego Koordynatora). Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą, po codziennym sprzątaniu, do załączania systemu alarmowego oraz posiadania umiejętności jego obsługi. W przypadku nie załączenia alarmu, w razie kradzieży lub włamania Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat wynikających z zaistniałego zdarzenia. Zamawiający na czas obowiązywania niniejszej umowy zapewni pracownikom Wykonawcy miejsce z przeznaczeniem do przebrania się, przechowywanie sprzętu i środków czystości koniecznych do wykonania prac będących przedmiotem niniejszej umowy. W trakcie realizacji usługi Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w związku z jej wykonaniem. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje podpisanie na każdą z części zamówienia umowę na świadczenie usługi sprzątania (projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu (na zasadach określonych w projekcie umowy i opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem stawki oferowanej przez Wykonawcę w formularzach cenowych) oraz odrębnej umowy o zachowaniu poufności (projekt umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej wszystkich siedzib Zamawiającego celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Wizja lokalna posłuży do określenia ilości pracowników potrzebnych do wykonania zamówienia w każdym obiekcie. Na podstawie art. 29 ust. 3a (oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a) ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej jednej osoby (na każdą część) spośród osób realizujących usługi sprzątania wymaganych w pkt 7.2.3.2 SIWZ (nie dot. osób koordynujących realizację prac). Nie zatrudnienie przez Wykonawcę minimum jednej wymaganej osoby na podstawie umowy o pracę na pełen etat, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. UWAGA: Wykazanie osób zatrudnionych na niepełny etat lub przeliczenie części etatu kilku osób na pełnozatrudnionych nie będzie brane pod uwagę.


II.4) Główny kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
Dodatkowe kody CPV:90919200-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.01.2017-31.12.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część 2 obejmuje: ul. Lubelska 9/11 - RON 4, ul. Paderewskiego 47 - RON 5 i RON 7, ul. Ciasna 19a - RON 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ARES Punkt Usługowy, Zakład Pracy Chronionej s.c. Bożen i Adam Kostrzewscy,  ,  ul. Magnesowa 7,  93-482,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 97132.68 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/01/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zmiana polega na powierzeniu Wykonawcy realizującemu umowę 272/2/2016 świadczenia usług utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Politechniki 32 w Łodzi w terminie od 16.01.2017 r. 31.03.2017 r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z zawartą w dniu 30.12.2016 r. Umową nr 272/2/2016 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w następującej lokalizacji: ul. Lubelska 9/11, Paderewskiego 47 i Ciasna 19a. Zmiana polega na dopisaniu do powyższego zamówienia świadczenia usług w pomieszczeniach biurowych w budynku przy ul. Politechniki 32 w Łodzi. Przyczyną zmiany w umowie jest dokonane z dniem 01.01.2017 r. połączenie jednostek budżetowych o nazwach Hale Targowe i Zarząd Lokali Miejskich zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXXIX/1033/16 z dnia 28.12.2016 r. O mającym nastąpić połączeniu jednostek Zamawiający nie posiadał wiedzy zarówno na etapie przygotowywania przetargu jak również wyboru najkorzystniejszych ofert. W związku z powyższym, na podstawie § 12 ust. 7 litera c) umowy, dokonuje się następujących zmian umowy: 1. § 8 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: Strony postanawiają, że łączna wartość wynagrodzenia z tytułu wykonania niniejszej umowy przez okres jej trwania wynosi : netto 98 354,36 zł (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy trzysta pięćdziesiąt cztery zł 36/100), plus obowiązujący podatek VAT wg stawki 23%, tj. 120 975,86 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt pięć zł 86/100) - zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 2 do umowy. 2. § 8 ust. 3 umowy otrzymuje brzmienie: Usługi będą rozliczane w okresach miesięcznych w wysokości: a) ul. Lubelska 9/11 - 3 556,94 zł netto, b) ul. Paderewskiego 47 - 2 277,15 zł netto, c) ul. Ciasna 19a - 2 260,30 zł netto, d) ul. Politechniki 32 - 488,67 zł netto. 3. § 10 umowy otrzymuje brzmienie: Umowa zostaje zawarta na czas określony a) od dnia 02.01.2017 r. do 31.12.2017 r. - dot. ul. Lubelska 9/11, ul. Paderewskiego 47, ul. Ciasna 19a, b) od dnia 16.01.2017 r. do 31.03.2017 r. - dot. ul. Politechniki 32.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.