eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › BUDOWA ULICY STUDZIENNEJ I PRZEBUDOWA ULIC SPORTOWEJ I SPÓŁDZIELCZEJ ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH PRZY UL. MICKIEWICZA W LEŻAJSKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Leżajsk: BUDOWA ULICY STUDZIENNEJ I PRZEBUDOWA ULIC SPORTOWEJ I SPÓŁDZIELCZEJ ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH PRZY UL. MICKIEWICZA W LEŻAJSKU
Numer ogłoszenia: 133046 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Leżajsk , ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2427333, faks 017 2427333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY STUDZIENNEJ I PRZEBUDOWA ULIC SPORTOWEJ I SPÓŁDZIELCZEJ ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH PRZY UL. MICKIEWICZA W LEŻAJSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia składającego się z czterech części są roboty budowlane: Część 1. Budowa ul. Studziennej w Leżajsku. Część 2. Przebudowa ul. Sportowej w Leżajsku. Część 3. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Spółdzielcza w Leżajsku. Część 4. Przebudowa ciągów pieszych przy ul. Mickiewicza w Leżajsku. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2015 r. poz. 2164). Uwarunkowania formalno-prawne: - decyzja Starosty Leżajskiego zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę drogi publicznej ul. Studziennej w Leżajsku z dnia 03.09.2012 r. nr 391/2012; - zgłoszenie zamiaru przystąpienia do przebudowy ul. Sportowej w Leżajsku z dnia 25.04.2016 r. do Starosty Leżajskiego; - zgłoszenie zamiaru przystąpienia do przebudowy ul. Spółdzielczej w Leżajsku z dnia 08.07.2013 r. do Starosty Leżajskiego; - zgłoszenie zamiaru przystąpienia do przebudowy ciągów pieszych przy ul. Mickiewicza z dnia 20.05.2016 r. Zakres dotyczący istniejących dróg obejmuje 4 odcinki ulic miejskich na terenie Leżajska. Przyjęto następujące parametry techniczne oraz ilości dla poszczególnych rodzajów robót: Część 1. Budowa ul. Studziennej w Leżajsku (wraz z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową):- droga o długości 0,335 km, powierzchnia nawierzchni bitumicznej ok. 1.867,5 m2; kanalizacja deszczowa z rur z tworzywa sztucznego fi 315 mm; przykanaliki fi 200 mm; studnie rewizyjne betonowe fi 1200 mm; studzienki ściekowe fi 500 mm, przebudowa linii kablowej nn; - szerokość jezdni - 5,0 m; - jednostronny chodnik o szerokości 2,0 m; Przyjęta technologia jezdni - nawierzchnia asfaltową o powierzchni - ok. 1.867,5 m 2; warstwa ścieralna - o grubości 4 cm; warstwa wiążąca - o grubości 4 cm; podbudowa z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie - o grubości 19 cm; warstwa stabilizująca mieszanką cementowo-piaskową dowiezioną z wytwórni - o grubości 10 cm; warstwa odsączająca z piasku - o grub. 10 cm; Przyjęta technologia chodnika (powierzchnia ok. 580 m2): kostka betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm i podłożu z kruszywa łamanego - o grub. 10 cm; na warstwie odsączającej grub. 5 cm. Pozostałe przyjęte elementy uliczne: - krawężniki betonowe 15x30 cm - długość 670 m; - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - długość 330 m. Zakres robót części 1 nie obejmuje przebudowy sieci wodociągowej (aktualnie realizowana) oraz przebudowy sieci gazowej, która będzie przedmiotem odrębnego postępowania. Część 2. Przebudowa ul. Sportowej w Leżajsku: długość przebudowywanej drogi - 0,41 km; - wykonanie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem o łącznej długości 400 m; - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych fi 500 mm w ilości 7 szt.; - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna grub. 4 cm o powierzchni 2.100 m2. Część 3. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Spółdzielcza w Leżajsku: długość przebudowywanej drogi - 0,17 km; - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej materiałem kamiennym o średniej gr. 5 cm w ilości 45,50 m3; - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno - asfaltowej gr. 4 cm - 936 m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej - warstwa ścieralna grub. 4 cm o powierzchni 915 m2. Część 4. Przebudowa ciągów pieszych przy ul. Mickiewicza w Leżajsku: - przestawienie istniejących obrzeży betonowych o dł. 130,00 m; - przełożenie istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm w ilości 450 m2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, szkice sytuacyjne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz cztery formularze cenowe, zawierające przedmiary robót. Oferowane do wykonania zamówienie obejmuje oprócz robót budowlanych także wszystkie niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tego zamówienia, a w szczególności: zagospodarowanie placów budowy, sporządzenie niezbędnych projektów organizacji ruchu i ich wprowadzenie na czas prowadzonych robót, zabezpieczenie terenu w okresie prowadzenia prac, zapewnienie dojazdu do istniejących obiektów i posesji w okresie realizacji prac, sprowadzenie sprzętu, dowóz materiałów, wywóz odpadów i materiałów z rozbiórki na wskazane przez Zamawiającego miejsce, zabezpieczenia dojazdów do istniejących nieruchomości w okresie realizacji robót, itp. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy: lub równoważny..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.33.20.00-3, 45.31.43.10-7, 45.23.24.51-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); Część 2 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); Część 3 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); Część 4 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia, obejmującego zakresem roboty drogowe polegające w szczególności na wykonaniu podbudowy, układaniu masy mineralno - asfaltowej, ustawianiu krawężników drogowych i wykonywaniu chodników, o wartości robót co najmniej 300 000 zł - dla części 1; 100 000 zł - dla części 2; 50 000 zł - dla części 3 i 25 000 zł - dla części 4.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie sprzętem i urządzeniami technicznymi: rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt., walec - 2 szt., samochód samowyładowczy - 2 szt., koparko-ładowarka 1- szt., zapewnienie dostawy mas bitumicznych z wytwórni zlokalizowanej w odległości umożliwiającej wbudowanie masy asfaltowej w warunkach określonych przepisami, tj. czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin, pod warunkiem zachowania wymaganych właściwości masy i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu, - takie same wymagania dla części 1, 2 i 3 (dla części nr 4 brak wymagań).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie przez Wykonawcę najmniej 5 pracownikami fizycznymi i 1 pracownikiem personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym posiadającym wymagane ustawowo uprawnienia - z kierownikiem robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej - takie same wymagania dla każdej z czterech części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie najważniejszych robót, których dotyczy obowiązek złożenia poświadczeń należy ująć roboty drogowe polegające na wykonaniu podbudowy, układaniu masy mineralno - asfaltowej, ustawianiu krawężników drogowych i wykonywaniu chodników. Zamawiający żąda wskazania w wykazie robót budowlanych informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, formularze cenowe i kosztorysy szczegółowe przedstawiające kalkulacje wartości jednostkowych robót. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zmiany terminu realizacji zamówienia, zmiany wartości wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany ilości oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, wynikające z rozliczenia faktycznie wykonanych robót. 1. Termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony w przypadku: 1) konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót realizowanych w ramach zamówienia podstawowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni; 2) konieczności wykonania zamówień dodatkowych zlecanych odrębną umową, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni; 3) działania siły wyższej mającej wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych; 4) wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 7 dni; 5) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wykonania dodatkowych opracowań lub uzyskania dokumentów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania, (np. niezbędnych do zmiany decyzji pozwolenia na budowę, czy zgłoszenia robót w zakresie niezbędnych zmian). 2. Zmiana wartości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) ustawowych zmian stawek podatku VAT; 2) wykonania robót dodatkowych; 3) zmniejszenia lub ograniczenia części robót. 3. Roboty dodatkowe, zmiana ilości lub ograniczenie oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, mogą nastąpić w przypadku występowania błędów w dokumentacji przetargowej (w tym w przedmiarze robót) dotyczącej zamówienia lub koniecznych do wprowadzenia zmian wynikłych w trakcie realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastolezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leżajsku, ul. Rynek 1 , 37-300 Leżajsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, (godziny urzędowania:7.30 - 15.30)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ul. Studziennej w Leżajsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (wraz z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową): - droga o długości 0,335 km; powierzchnia nawierzchni bitumicznej ok. 1.867,5 m2; kanalizacja deszczowa z rur z tworzywa sztucznego fi 315 mm; przykanaliki fi 200 mm; studnie rewizyjne betonowe fi 1200 mm; studzienki ściekowe fi 500 mm; przebudowa linii kablowej nn; - szerokość jezdni - 5,0 m; - jednostronny chodnik o szerokości 2,0 m. Przyjęta technologia jezdni - nawierzchnia asfaltową o powierzchni - ok. 1.867,5 m 2; warstwa ścieralna - o grubości 4 cm; warstwa wiążąca - o grubości 4 cm; podbudowa z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie - o grubości 19 cm; warstwa stabilizująca mieszanką cementowo-piaskową dowiezioną z wytwórni - o grubości 10 cm; warstwa odsączająca z piasku - o grub. 10 cm. Przyjęta technologia chodnika (powierzchnia ok. 580 m2): kostka betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm, podłożu z kruszywa łamanego - o grub.10 cm; na warstwie odsączającej grub. 5 cm. Pozostałe przyjęte elementy uliczne: - krawężniki betonowe 15x30 cm - długość 670 m; - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - długość 330 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.52-0, 45.23.32.22-1, 45.33.20.00-3, 45.31.43.10-7, 45.23.24.51-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Sportowej w Leżajsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość przebudowywanej drogi - 0,41 km; - wykonanie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem o łącznej długości 400 m; - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych fi 500 mm w ilości 7 szt.; - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna grub. 4 cm o powierzchni 2.100 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.24.51-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Spółdzielcza w Leżajsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość przebudowywanej drogi - 0,17 km; - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej materiałem kamiennym ośr. gr. 5 cm w ilości 45,50 m3; - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno - asfaltowej gr. 4 cm - 936 m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej - warstwa ścieralna grub. 4 cm o powierzchni 915 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa ciągów pieszych przy ul. Mickiewicza w Leżajsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przestawienie istniejących obrzeży betonowych o dł. 130,00 m; - przełożenie istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm w ilości 450 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.