eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wykonywanie robót konserwacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynkach administrowanych przez ITBS-ZGL Sp. z o.o. w Iławie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Iława: Wykonywanie robót konserwacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynkach administrowanych przez ITBS-ZGL Sp. z o.o. w Iławie.
Numer ogłoszenia: 133035 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o., ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484535, fax 089 6484535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itbs-ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót konserwacyjnych sanitarnych i elektrycznych w budynkach administrowanych przez ITBS-ZGL Sp. z o.o. w Iławie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Roboty konserwacyjne sanitarne: 1 Roboty konserwacyjne centralnego ogrzewania: -odpowietrzenie pionów, grzejników i całych instalacji, -naprawa i wymiana zaworów odcinających i odpowietrzających, -wymiana uszkodzonych elementów (rury, grzejniki, zawory), -płukanie grzejników, -udrożnienie niedrożności pionów grzejnikowych i gałązek poprzez przeczyszczenie lub wymianę, -uzupełnienie izolacji antykorozyjnej i termicznej na instalacji, -regulacja i kryzowanie wewnętrznej instalacji c,o, na podstawie dostarczonej dokumentacji technicznej, -zgłoszenie potrzeby w zakresie opracowania dokumentacji na regulacje lub wymianę wewnętrznej instalacji c,o, -utrzymanie w sprawności technicznej rozdzielaczy c,o, w budynkach, -uczestniczenie w komisjach pomiaru temperatur w lokalach użytkowych i mieszkalnych, -zgłaszanie konieczności zainstalowania magnetyzerów na przewodach instalacji c,o, i ich montaż, eksploatacja i sprawdzenia efektywności działania wspólnie z inspektorem działu technicznego, -okresowe oczyszczenie i naprawa odmulaczy w węzłach cieplnych na instalacji wewnętrznej budynku 2 Roboty konserwacyjne wodociągowo - kanalizacyjne: -usuwanie niedrożności przewodów odpływowych od budynku do pierwszej rewizji lub studzienki przykanalika, poziomów w piwnicy, pionów w budynku i podejść w pralniach, -uszczelnienie nieszczelności instalacji od wodomierzy do zaworów odcinających na odgałęzieniu do pionów do mieszkań, -usuwanie usterek i wymiana osprzętu w pralniach i lokalach wolnych, -uszczelnienie lub wymiana dławic zaworów lub głowic, -wymiana rurociągów według potrzeb, -uzupełnienie rewizji kanalizacyjnych i nieszczelności kielichowych na pionach i poziomach, -zgłaszanie konieczności zainstalowania magnetyzerów na przewodach wody zimnej i ciepłej, ich montaż i eksploatacja, lokalizacja i sprawdzenie efektywności działania wspólnie z inspektorem działu technicznego, -współpraca eksploatacyjna z Iławskimi Wodociągami, -odczyty liczników na koniec miesiąca, zgłaszanie do legalizacji i wymiany niesprawne wodomierze, 3 Roboty konserwacyjne gazowe: -kontrola stanu technicznego i ewentualna wymiana instalacji gazowej, od kurka głównego do kurka na odgałęzieniach do mieszkań, potwierdzona protokółem odbioru technicznego, -całodobowa reakcja na każde zgłoszenie o nieszczelności instalacji gazowej, ulatniania się gazu, -usunięcie nieszczelności w instalacji lub odcięcie dopływu gazu do pojedynczego mieszkania, -wymiana osprzętu, urządzeń w pralniach i mieszkaniach wolnych, -konserwacja izolacji antykorozyjnych, -współpraca eksploatacyjna z pogotowiem Zakładu Gazowniczego w Iławie, -przegląd, konserwacja i drobna naprawa kotłowni gazowych II Roboty konserwacyjne elektryczne: -wymiana osprzętu (wyłączników, przycisków, gniazd wtykowych, pierścieni rozgałęźnych, puszek); -wymiana zabezpieczeń (wkładek bezpiecznikowych lub całych gniazd bezpiecznikowych oraz właściwych połączeń np zera); -wymiana i uzupełnienie źródeł światła i wymiana żarówek, kloszy lub całych opraw; -wymiana odcinków przewodów do 10 mb; -sprawdzenie zgodności instalacji z aktualizacją zmian schematem szkicowym jednokreskowym oraz podanie do działu technicznego; -sprawdzenie instalacji odbiorczych w lokalach mieszkalnych; -konserwacja i utrzymanie bieżące WLZ tablic elektrycznych i bezpiecznikowych oraz instalacji w budynkach; -wymiana lub naprawa niesprawnych elementów w instalacji elektrycznej; -wymiana instalacji i osprzętu według zaleceń działu technicznego; -sprawdzenie prawidłowości działania zabezpieczenia liczników administracyjnych oraz zużycia energii; -utrzymanie ciągów instalacji administracyjnych w należytej sprawności; -reagowanie na zgłoszenia o awarii instalacji elektrycznej, gdzie działania muszą doprowadzić do usunięcia skutków awarii, zabezpieczenia lub odcięcia wyłączenia dopływu energii w przypadku zagrożenia; -realizacja innych zgłoszeń konserwacyjnych i remontowych dokonywanych przez pracowników działu technicznego; -bieżąca konserwacja i utrzymanie sprawności technicznej instalacji, urządzeń w hydroforniach; -bieżąca konserwacja i utrzymanie sprawności technicznej instalacji domofonowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1 i 2 oraz art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ - aktualne oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat na rzecz Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne na rzecz ZUS lub KRUS, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 latach robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawcy, którzy wykonywali usługi w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji) - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca (w przypadku dzierżawy sprzętu należy załączyć umowę najmu lub oświadczenie właściciela sprzętu czy maszyny o jej wydzierżawieniu na potrzeby realizacji zadania) sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie według formuły: spełnia / nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym przetargu dokonana będzie przez Komisję Przetargową na podstawie wymaganych specyfikacją dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. Dokumenty te zostały wymienione w pkt VI. specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zwierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 1 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3)reprezentacja wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ 4) aktualne oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat na rzecz Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne na rzecz ZUS lub KRUS, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -(wzór załącznik nr 2 do SIWZ); 6) wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 latach robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawcy, którzy wykonywali roboty w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji) 8) dokumenty potwierdzające, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca (w przypadku dzierżawy sprzętu należy załączyć umowę najmu lub oświadczenie właściciela sprzętu czy maszyny o jej wydzierżawieniu na potrzeby realizacji zadania) sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 10) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 11) wykaz (nazwę) podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, określeniem zakresu prac do powierzenia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania. Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 12) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 14) w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Zaleca się, aby pełnomocnictwo to było opatrzone dowodami uiszczonej opłaty skarbowej w wymaganej wysokości (np. znakami skarbowymi), itp., zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.).; 15) w przypadku, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie winny one ustanowić pełnomocnika - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ww. ustawy), pozostałe dokumenty należy złożyć odpowiednio; 16) oświadczenie o akceptacji warunków gwarancji określonych w pkt III pkt 4 niniejszej SIWZ 17) dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób sprawujących nadzór techniczny 18) oświadczenie o odpowiedzialności wykonawcy za prace wykonane przez podwykonawców 19) oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków przetargu, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od jej złożenia oraz o akceptacji warunków umownych zawartych w projekcie umowy 20) oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oraz o posiadanej świadomości wykonawcy co do przedmiotu i zakresu zamówienia 21) oświadczenie o akceptacji postanowień zawartych w projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają ww. Dokumenty w następujący sposób : W oparciu o art. 23 ust. 1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy. A. Każdy z podmiotów występujących wspólnie Jeśli wykonawca nie jest w stanie samodzielnie spełnić wszystkich warunków określonych przez zamawiającego, lub też z innych powodów, może ubiegać się o udzielenie zamówienia z innymi. W takim przypadku wykonawcy - np. połączeni umową konsorcjum - zobowiązani są zapisem art. 23 ust. 2 uPzp do ustanowienia pełnomocnika do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do - reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca winien złożyć pełnomocnictwo, jak również inny dokument , w szczególności może to być umowa lub porozumienie, które regulują zasady współpracy podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. W przypadku, gdy umowa taka nie została jeszcze zawarta należy złożyć oświadczenie wyrażające chęć zawarcia takiej umowy lub takiego porozumienia - w przypadku złożenia wspólnej oferty najkorzystniejszej. Należy przyjąć, że składane osobno dla każdego z członków konsorcjum będą wszystkie dokumenty: -identyfikujące wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, - poświadczające uprawnienia osób uprawnionych do reprezentowania wykonawców, zaciągania w ich imieniu zobowiązań, - poświadczające niezaleganie z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - potwierdzające, że nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 9 (wypisy z Krajowego Rejestru Karnego). Natomiast składane wspólnie będą dokumenty poświadczające: - niezbędne do wykonania zamówienia doświadczenie, - niezbędną wiedzę, - potencjał techniczny potrzebny do wykonania zamówienia, - spełnienie innych warunków ustalonych w postępowaniu. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. B. Łącznie jako konsorcjum W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej(lub podpisane oświadczenie wyrażające chęć podpisania takiej umowy lub porozumienia), podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań Warunkiem podpisania umowy z wykonawcą (w przypadku występowania wykonawców wspólnie) jest posiadanie zawartej umowy w formie aktu notarialnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itbs-ilawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 104..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.