eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi występującymi na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Warszawa: Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi występującymi na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 13301 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi występującymi na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielanie pierwszej pomocy zwierzętom, badanie ogólnego stanu zdrowia, pobyt zwierzęcia w zakładzie leczniczym, profilaktyka, badania specjalistyczne, zabiegi chirurgiczne, wyjazd do wypadku, eutanazja i utylizacja zwłok.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Okręgową Radę Lekarsko- Weterynaryjną (zgodnie z art. 16 ustawy z dn. 18.12.2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt Dz. U. z 2004 r. Nr 11 poz. 95 ze zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.mokotow.waw.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2.Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a.wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b.formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę/-y/ upoważnioną/-e/ do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c.w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d.pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę/-y/, zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e.poprawki lub zmiany /również przy użyciu korektora/ we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę /-y/ podpisującą/-e/ wniosek, f.dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów g.dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej / załącznik nr 1 do treści ogłoszenia/ dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s.

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 900,00 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 99.981,00 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm.). O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 10 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 09.02.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A, wejście /E/.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszeń.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamawiający zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona inna oferta

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

UMOWA NR MOK-4OŚ/B/III/1/12/....../15 Zawarta w dniu/wykropkowanie/w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Mokotów z siedzibą przy ul. Rakowieckiej 25/27 reprezentowanym przez: zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM a: zwanym dalej WYKONAWCĄ, który wyłoniony został na podstawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz.907 z późniejszymi zmianami), w zakresie objętym zamówieniem o następującej treści: § 1 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi występującymi na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. 2. Usługa dotyczy zwierząt bezdomnych i wolnożyjących dostarczonych do lecznicy przez mieszkańców, Straż Miejską, Policję lub inne służby Miasta. 3. Zakres usług weterynaryjnych oraz warunki ich świadczenia określone są w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej umowy. § 2 Umowa obowiązuje od daty jej zawarcia do dnia 23.11.2015 r. § 3 1. Za prawidłowe wykonanie usług w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie nie większe niż: kwota brutto: /wykropkowanie/zł słownie: /wykropkowanie/zł. Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie ustalane w oparciu o formularz cenowy ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 2. Ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym ofertowym nie ulegną podwyższeniu w okresie obowiązywania umowy. § 4 1. Strony umowy uzgadniają, że będą dokonywały w okresie obowiązywania umowy rozliczeń finansowych obejmujących poszczególne miesiące kalendarzowe wykonywania prac. Strony umowy uzgadniają, że za wykonane usługi w każdym miesiącu kalendarzowym Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT (częściowe). 2. Podstawą do wystawienia faktur częściowych będą comiesięczne rejestry usług, obejmujące rzeczywiste ilości wykonanych usług oraz ceny jednostkowe z formularza cenowego ofertowego, które zostały zaakceptowane przez Zamawiającego. Wzór rejestru wykonanych usług stanowi załącznik nr 3 do niniejszej umowy. 3. Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie dokonana przelewem na rachunek bankowy Nr /wykropkowanie/ w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. 4. Faktury częściowe muszą być wystawione w okresie do 7 dni od daty zaakceptowania przez Zamawiającego rejestru usług i dostarczone mu najpóźniej w ciągu 7 dni od ich wystawienia. 5. Strony zgodnie ustalają, że zmiana numeru rachunku Wykonawcy nie wymaga zmiany niniejszej umowy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić w formie pisemnej Zamawiającego o zmianie numeru swojego rachunku. 6. Strony ustalają, iż za termin zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego poleceniem zapłaty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapłaty wynagrodzenia tylko za usługi faktycznie wykonane przez Wykonawcę. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego roszczenia o wypłatę wynagrodzenia w kwocie maksymalnej, określonej w ust.1 §3. 8. Faktury winny być wystawione na: - nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa Plac Bankowy 3/5 00-950 Warszawa NIP 525-22-48-481 - odbiorca/płatnik/ Urząd m.st. Warszawa Dzielnica Mokotów 02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 25/27 i dostarczone na adres Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Mokotów Warszawa, ul. Wiktorska 91 A. 9. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem VAT, posługującym się NIP § 5 Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą w zakresie realizacji obowiązków umownych jest Michał Drabarek /022/ 56 51 968. § 6 Zamawiający ma prawo uzyskiwania od Wykonawcy bieżących informacji na temat realizacji zadania, a także obserwowania i kontroli Wykonawcy w trakcie wykonywania umowy oraz wglądu do prowadzonego rejestru usług. § 7 1. Strony umowy ustalają, iż Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach: 1) za każdorazowe stwierdzone przez Zamawiającego niewykonanie lub nienależyte wykonanie chociażby w części poszczególnych obowiązków umownych, w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto, określonego w§ 3 ust.1 umowy, od każdego stwierdzonego przez Zamawiającego uchybienia z osobna, 2) za wypowiedzenie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wynagrodzenia umownego brutto, określonego w§ 3 ust.1 umowy. 2. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie przez Zamawiającego kar umownych z należnego wynagrodzenia z tytułu wykonania niniejszej umowy. § 8 Strony umowy zgodnie ustalają, że Zamawiający może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach: 1) niewykonania lub nienależytego wykonanie obowiązków umownych, 2) zajęcia przez organ egzekucyjny wierzytelności Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy, 3) wszczęcia postępowania o ogłoszenie upadłości lub otwarcia likwidacji Wykonawcy. § 9 Strony ustalają, że niezależnie od kar umownych, o których mowa w § 7 niniejszej umowy Zamawiający będzie mógł dochodzić od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym. § 10 1. Wszelkie powiadomienia, czy wezwania dla drugiej Strony w wykonaniu postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w umowie, wymagają formy pisemnej i będą przesłane listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres strony określony w niniejszej umowie. Strony zobowiązują się do wzajemnego zawiadamiania o zmianie adresu do korespondencji. 2. W razie zaniedbania obowiązku zawiadomienia o zmianie adresu, korespondencję wysłaną na ostatni adres listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru i nieodebraną, uważa się za doręczoną w dacie zwrotu korespondencji. 3. Strony umowy zgodnie ustalają, iż Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności nie może dokonać na rzecz osoby trzeciej cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy. 4. Strony umowy stwierdzają, iż zapoznały się z umową i dokonały interpretacji jej poszczególnych postanowień, w celu wyeliminowania ewentualnych mogących powstać w przyszłości sporów na tle jej wykonania. § 11 Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. § 12 1. Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. 2. W sprawach nie uregulowanych mają zastosowanie przepisy: -Kodeksu Cywilnego - ustawy prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013r. 907 ze zm./. -ustawy o ochronie zwierząt z dn. 21.08.1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 856). 3. Strony zgodnie oświadczają, że w przypadku powstania sporów wynikających z realizacji wymienionej umowy, rozstrzygać je będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 4. Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach: dwa egzemplarze dla Zamawiającego oraz jeden egzemplarz dla Wykonawcy. Wykonawca Zamawiający

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.