Zielona Góra: Dostawa 16 szt. urządzeń powielających na szafkach z półkami (szufladami) na papier i toner dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze i Sądów Rejonowych w zielonogórskim okręgu sądowym
Numer ogłoszenia: 133018 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, fax 068 3220155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 16 szt. urządzeń powielających na szafkach z półkami (szufladami) na papier i toner dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze i Sądów Rejonowych w zielonogórskim okręgu sądowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 16 szt. urządzeń powielających na szafkach z półkami (szufladami) na papier i toner dla Sądu Okręgowego w Zielonej Górze i Sądów Rejonowych w zielonogórskim okręgu sądowym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Opis oceny spełnienia warunków: - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziele- nie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z poda niem wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających ( co najmniej jedno zamówienie powyżej 160 000 PLN) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie- zał. nr 4 do oferty. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wa- runek określony w pkt. 2.. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3.1. przed podpisaniem umowy Wykonawcy oferty wspólnej muszą przedstawić umowę zawartą między nimi określającą ich współpracę w realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych określonych w specyfikacji przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły (spełnia - nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1 oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp zał. nr 1 do oferty; 1.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp- zał. nr 2 do oferty. 1.3. informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykona ne należycie- zał. nr 3 do oferty. 1.4. wypełniony formularz cenowy zał. nr 4 do oferty. 1.5. certyfikaty producenta na części urządzenia wymienione w zał. 5 i 6. 1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji dzia-łalnosci gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.6. składa odpowiedni dokument lub doku- menty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem w/w terminów wystawienia. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Zasady składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie: 4.1. podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia. 4.2. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.,1.2. 1.6., powinny byc złożone przez każdy podmiot. 4.3. informacja o wspólnym doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) . INNE DOKUMENTY 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 6. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materia- ły reklamowe) dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 7. Certyfikaty producenta na części surządzeń wymienione w zał. 5 i 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. koszty eksploatacji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze adres: 65-958 Zielona Góra, Plac Słowiański 5 pok. nr 11 w godz. 7:30-15:30 od pn. do pt. tel/fax. (068) 322 01 55, (068) 322 01 54,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze adres: 65-958 Zielona Góra, Plac Słowiański 5 pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) - na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów - nr II
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW woj. lubuskiego - Zad. 11 - Przebudowa DW300 w m. Iłowa ul. Borowska w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Klenicy.
- Remont konstrukcji żelbetowej magazynu soli w Wiechlicach.
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Asysta techniczna nad oprogramowaniem funkcjonującym w ramach specjalistycznego systemu GIS.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.