eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Bochnia: Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer ogłoszenia: 132839 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej Przedmiot Zamówienia został podzielony na 32 zadania Zadanie nr 1 Sprzęt medyczny - Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory. Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi Zadanie nr 5 Respiratory Bennet Zadanie nr 6 Respiratory inne Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania I Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania II Zadanie nr 11 Aparat do znieczulania III Zadanie nr 12 Lancentrony, Diatermie Zadanie nr 13 Sterylizatory, autoklawy, Zadanie nr 14 Aparatura radiologiczna Zadanie nr 15 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa I Zadanie nr 17 Aparatura endoskopowa II Zadanie nr 18 Zestaw histeroskopowy, laparoskopowy z wyposażeniem (osprzęt) Zadanie nr 19 Urządzenia do fizykoterapii Zadanie nr 20 Urządzenia do mycia Zadanie nr 21 Urządzenia laboratoryjne-różne Zadanie nr 22 Aparat do hemodializy Zadanie nr 23 Sprzęt medyczny - pozostały Zadanie nr 24 Aparatura Echokardiograficzna Zadanie nr 25 Urządzenia do podawania kontrastu Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna I Zadanie nr 27 Aparatura laboratoryjna II Zadanie nr 28 Napęd traumatologiczny Zadanie nr 29 Aparatura okulistyczna I Zadanie nr 30 Aparatura okulistyczna II Zadanie nr 31 Urządzenie do badania słuchu Zadanie nr 32 Wagi.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. III.6.2) Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych ustawy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie a. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.. b. w każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy c. zmiany wykazu sprzętu objętego przedmiotem umowy, zgodnie z § 3 ust. 8, 9. 3. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej 32-700, Bochnia ul. Krakowska 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Sprzęt medyczny - Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy Cena netto przeglądu 1. 2. 3. 4. 5. 6. 1. Ssak elektryczny WAN M1 3 1 2. Ssak elektryczny SO -4 1 1 3. Ssak elektryczny SSU-2 1 1 4. Ssak elektryczny V 7 plus 7 1 5. Ssak elektryczny JA-VAC-2 1 1 6. Ssak elektryczny SK - 07 1 1 7. Ssak elektryczny ASCOR C-30 1 1 8. Ssak elektryczny WAN M 1 1 9. Ssak elektryczny 3 1 10. Inhalator Parimaster 1 1 11. Inhalator Pari-Boy 2 1 12. Inhalator MR Beetle 4 1 13. Inhalator Turbo Pari-Boy 1 1 14. Inhalator Biedronka 1 1 15. Inhalator Elisir 3 1 16. Spirometr Pneumo 1 1 17. Spirometr Lungtest 2 1 18. Łóżko elektryczne LE - 12.0 10 1 19. Łóżko elektryczne Le - 02.0 8 1 20. Łóżko porodowe Affinity 3 1 21. Stół operacyjny SU 4 1 22. Stół operacyjny hydrauliczno-elektryczny Etiuda 4 1 23. Lampa 4-ogniskowa + zasilacz Z-430 2 1 24. Lampa operacyjna sufitowa podwójna ML 600/D 4 1 25. Lampa zabiegowa ścienna jednoogniskowa Medlux 0975 12 1 26. Lampa zabiegowa jednoogniskowa BH 132 4 1 27. Lampa zabiegowa jednoogniskowa PM - 121., jezdna 2 1 28. Lampa Sollux LSK 13 1 29. Lampa promiennikowa do ogrzewania noworodka 5 1 30. Lampa zabiegowa Prowita 4 1 31. Lampa fototerapii diodowa 2 1 32. Lampa do fototerapii NEO-BLUE 3 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Kardiomonitor FX - 862 1 1 2. Kardiomonitor Biazet 1 1 3. Kardiomonitor Icard M26 2 1 4. Kardiomonitor Icard M78 1 1 5. Kardiomonitor Icard M88 1 1 6. Kardiomonitor Icard M 98 1 1 7. Kardiomonitor Icard M6 1 1 8. Kardiomonitor Diaskope 2 2 1 9. Kardiomonitor Propaq 244 2 1 10. Monitor nieinwazyjny C -3 2 1 11. Monitor parametrów życiowych Colin 1 1 12. Kardiotokograf Sonicard 3 1 13. Kardiotokograf Oxford Sonicard 1 1 14. Kardiotokograf M 1351 A 1 1 15. Kardiotokograf FM 20 2 1 16. Kardiomonitor Suresings 2 1 17. Kardiomonitor FX 2000 20 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Elektrokardiograf Ascard Blue 4 1 2. Elektrokardiograf Midicard 2 1 3. Elektrokardiograf Ascard B5 2 1 4. Elektrokardiograf Ascard 3 1 5. Elektrokardiograf Ascard 3 1 1 6. Elektrokardiograf MR BLUE 4 1 7. Rejestrator CR 07 4 1 8. Rejestrator Aspekt 702 7 1 9. Zestaw badań wysiłkowych CRG 3 1 1 10. Bieżnia do ćwiczeń RB 612 2 1 11. Pompa infuzyjna Aitecs 2015 19 1 12. Pompa infuzyjna Pluma A 07A 4 1 13. Pompa infuzyjna Program 4 1 14. Pompa infuzyjna Ascor 30 1 15. Pompa infuzyjna Pilot A 3 1 16. Pompa infuzyjna Kwapisz 4 1 17. Pompa infuzyjna Braun 2 1 18. Pompa infuzyjna Medima 3 1 19. Pompa infuzyjna Agilia 4 1 20. Pompa infuzyjna Alaris GH 3 1 21. Pompa infuzyjna Duet 3 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 36.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Respirator Pulmolog 2 2 2. Respirator Oxylog 100 1 2 3. Respirator Biomedical 2 2 4. Respirator Vivo 50 3 1 5. Respirator Medumad 1 2 6. Respirator HFS 3000 2 2 7. Respirator Osirus 3 7 1 8. Respirator Cerewent 2 1 9. Respirator Raphel 1 2 10. Respirator Servo 1 1 11. Respirator Savina 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Respiratory Bennet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Respirator NPB 760 3 1 2. Respirator NPB 840 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Respiratory inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Respirator Bird 840 1 1 2. Respirator Awea 1 1 3. Aparat do resuscytacji Neo-puff RD 900 4 1 4. Aparat do nieinwazyjnego wspomagania oddechu Infant flov 4 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Defibrylator CODEMASTER 1 1 2. Defibrylator SCP 912 2 1 3. Defibrylator Life Pack 12 10 1 4. Defibrylator Life Pack 15 8 1 5. Pulsoksymetr Oxypleth 8 1 6. Pulsoksymetr N-395 1 1 7. Pulsoksymetr Ul 2601 1 1 8. Pulsoksymetr Rad-9 1 1 9. Pulsoksymetr N 65 8 1 10. Pulsoksymetr Nowa metrix 2 1 11. Pulsoksymetr 9847 2 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 2. 3. 4. 5. Inkubator RN 04/3M 1 1 Inkubator RN 3M 1 1 Inkubator Atom 2100 1 1 Inkubator Atom V - 85 2 1 Inkubator IM 7320 1 1 Inkubator SPN 03 1 1 Inkubator SRN 10 3 1 Inkubator Isolette 1 1 Ogrzewacz IR 10 1 1 Stanowisko do pielęgnacji noworodka SPN 1900Z 14 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 2. 3. 4. 5. Aparat do znieczulania Anastar N-7 1 2 Aparat do znieczulania Sulla 1 2 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Aparat do znieczulania Fabius 2 2 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Aparat do znieczulania III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1 Aparat do znieczulania Penlon 3 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Lancentrony, Diatermie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Aparat elektrochirurgiczny Eltron 120 1 1 2. Aparat elektrochirurgiczny ES 350/2 3 1 3. Aparat diatermii krótkofalowej BTL 20 1 1 4. Aparat elektrochirurgiczny ES 350 2 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Sterylizatory, autoklawy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Sterylizator SP 65 G 1 1 2. Sterylizator SP 32 E 1 1 3. Sterylizator SP 125 G 1 1 4. Sterylizator STERIVAP 669 1 1 5. Sterylizator Unisterii 336 1 1 6. Sterylizator pionowy Systec V 75 1 1 7. Autoklaw kasetowy Statim 5000 S 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 Aparatura radiologiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Aparat RTG Clisis + Argostat 1 1 2. Aparat RTG przyłóżkowy TX 4 Plus 2 1 3. Aparat RTG ramię C Eposkop 800 1 1 4. Aparat RTG System Opera 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 Aparatura ultrasonograficzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Ultrasonograf SONIC/OP 1 1 2. Ultrasonograf MYLAB 1 1 3. Ultrasonograf IN-VISOR 1 1 4. Ultrasonograf MEGAS ESAOTE 1 1 5. Ultrasonograf SL-1 1 1 6. Ultrasonograf SPINEL 1 1 7. Ultrasonograf Acuson 1 1 8. Ultrasonograf Voluson 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Gastroskop wideo Fujinon 2 1 2. Wideokolonoskop Fujinon 2 1 3. Zestaw wideo do badań endoskopowych Fujinon 2 1 4. Bronchoskop FB 12T 1 1 5. Myjka endoskopowa Washer Fujinon 2 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 Aparatura endoskopowa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Duodenoskop TJF 20 1 1 2. Laryngofiberoskop FB-PE 2 1 1 3. Gastroskop GIF-E 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 Zestaw histeroskopowy, laparoskopowy z wyposażeniem (osprzęt).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Zestaw laparoskopowy z osprzętem STORZ 1 1 2. Zestaw histeroskopowy Artropompa 28330020 Hamou Endomat Powershawer SL 20721020 osprzęt STORZ 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 Urządzenia do fizykoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Mixing 2 3M 2 1 2. Magnoter Magnetronic D 26 2 1 3. Madyn D 21 2 1 4. Ultraton D 200 2 1 5. Stymet S 200 1 1 6. Stymet S 210 1 1 7. Stymulator 2 kanałowy Firing 2 1 8. Urządzenie do laseroterapii LAC 50 1 1 9. Urządzenie do laseroterapii LAC 71 1 1 10. Urządzenie do laseroterapii LAC 102 1 1 11. Laser bistumilacyjny 30 DCC 2 1 12. Aparat do terapi ultradz. Sonicator 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 Urządzenia do mycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Myjnia dezynfektor 4656 Getinge 1 1 2. Myjnia dezynfektor do narzędzi G 7836 CD MIELLE 1 1 3. Myjnia dezynfektor Mielle Picollo 500 2 1 4. Myjnia dezynfektor Euromat 3 1 5. Myjnia ultradzwiękowa Sonic 2 1 6. Łaznia wodna analogo. 5 1 7. Macerator Solo 1 1 8. Myjnia dezynfektor Deco 190 5 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 Urządzenia laboratoryjne-różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Wytrząsarka Vortex VX 1 1 1 2. Wytrząsarka WU 4 2 1 3. Mieszadło hematologiczne UMH- 5 2 1 4. Labulader 1 1 5. Koagulator 3003 1 1 6. Sumator Hem. Kortex 3 1 7. Mikroskop Biolar 4 1 8. Mikroskop PZO 2 1 9. Mikroskop Jenamed 2 1 10. Cieplarka elektryczna 8 1 11. Cieplarka elektryczna CL 65 3 1 12. Wirówka T 24 D 2 1 13. Wirówka S 70 1 1 14. Wirówka MPW 223 3 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 Aparat do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1 Aparat do terapii nerko-zastępczej Gambro 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 Sprzęt medyczny - pozostały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Analizator glukozy Hemocue Glucise 1 1 2. Oxiguant MC 4 1 3. Echowiblator 1 1 4. System ogrzewania pacjenta Warm Touch 5 1 5. Podgrzewacz płynów infuzyjnych ANIMEC AM 2 1 6. Detektor tętna płodu Sonicard 4 1 7. Detektor tętna płodu 300 Brael 2 1 8. Detektor tętna płodu 20 Brael 1 1 9. Piła do gipsu Eskulap GA 704 1 1 10. Piła do gipsu Eskulap G 6100-05 1 1 11. Kapnograf Nowa Metrix 1 1 12. Kardiostymulator MIP -801 1 1 13. Wiertarka chirurgiczna G 3004 2 1 14. Rektoskop Precoptic 1 1 15. Rektoskop uniwersal. 1 1 16. Aparat do elektroterapii 1 1 17. Amnioskop BOB OM 1 1 18. Fisiotek 2000 E 1 1 19. Zasilacz opasek zaciskowych 2 1 20. Wideokolposkop 1 1 21. Dermatoskop 1 1 22. Pionizator Sito 1 1 23. Aparat do kriochirurgii CRYO-S 1 1 24. Zgrzewarka rolkowa Steriking RS 120 2 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 Aparatura Echokardiograficzna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Echokardiograf VIVID 5 1 1 2. Echokardiograf VIVID 3 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 Urządzenia do podawania kontrastu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1 Strzykawka automatyczna Viston 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Analizator parametrów krytycznych ABL 835 F 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 Aparatura laboratoryjna II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1 Analizator hematologiczny Sysmex KX 21 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 Napęd traumatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Napęd traumatologiczny + osprzęt 3Ti/G672 3 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 Aparatura okulistyczna I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Autorefraktometr z keratometrem GR-3100 K 1 1 2. Rzutnik panel optotyów Cp 200 1 1 3. Unit okulistyczny z blatem Tulipan 840 1 1 4. Lampa strzelinowa Rrane YZ5F 1 1 5. Oftalmoskop Coaxial 1 1 6. Tonometr aplanacyjny L 5110 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 Aparatura okulistyczna II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Tomograf optyczny OCT i-vue 100 FD 100 FD 1 1 2. Perymetr komputerowy HFA 740 1 1 3. Ultrasonograf okulistyczny Aviso 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 Urządzenie do badania słuchu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. urządzenie do screningowego badania słuchu OTO READ OTO READ 1 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 Wagi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa urządzenia Typ/ model Ilość urządzeń Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy 1. 2. 3. 4. 5. 1. Waga Niemowlęca 5 1 2. Waga osobowa ze wzrostomierzem 13 1 3. Waga elektroniczna AXIS, Nadwag 4 1 Przewidywana ilość roboczogodzin na okres trwania umowy 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.