eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zator › Dostawa i montaż elektronicznego sprzętu biurowego (w tym m. in. komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń multimedialnych, osprzętu sieciowego, itp.) wraz z dedykowanym oprogramowaniem sprzętowo-systemowym do a/ Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze, z siedzibą 32-640 Zator ul. J. Słowackiego 15, b/ Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze, z siedzibą 32-640 Zator ul. Kongresowa 11, współfinansowana w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.5.2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Zator: Dostawa i montaż elektronicznego sprzętu biurowego (w tym m. in. komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń multimedialnych, osprzętu sieciowego, itp.) wraz z dedykowanym oprogramowaniem sprzętowo-systemowym do : a/ Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze, z siedzibą : 32-640 Zator ul. J. Słowackiego 15, b/ Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze, z siedzibą : 32-640 Zator ul. Kongresowa 11, współfinansowana w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.5.2016
Numer ogłoszenia: 132818 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elektronicznego sprzętu biurowego (w tym m. in. komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń multimedialnych, osprzętu sieciowego, itp.) wraz z dedykowanym oprogramowaniem sprzętowo-systemowym do : a/ Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze, z siedzibą : 32-640 Zator ul. J. Słowackiego 15, b/ Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze, z siedzibą : 32-640 Zator ul. Kongresowa 11, współfinansowana w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.5.2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia opisanego w tytule jest: a/ dostawa elektronicznego sprzętu biurowego (w tym m. in. komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń multimedialnych, osprzętu sieciowego, itp.) wraz z dedykowanym oprogramowaniem sprzętowo-systemowym do Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze, jego montaż w poszczególnych pomieszczeniach obiektu, uruchomienie, konfiguracja urządzeń, instalacja oprogramowania oraz włączenie sprzętu elektronicznego w istniejącą sieć, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ cz. 1.), b/ dostawa elektronicznego sprzętu biurowego (w tym m. in. komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń multimedialnych, osprzętu sieciowego, itp.) wraz z dedykowanym oprogramowaniem sprzętowo-systemowym do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze (placówka oświatowa działająca na podstawie ustawy o systemie oświaty prowadzona przez Gminę Zator), jego montaż w poszczególnych pomieszczeniach obiektu, uruchomienie, konfiguracja urządzeń, instalacja oprogramowania oraz włączenie sprzętu elektronicznego w istniejącą sieć, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ cz. 2.), zgodnie z poniższymi uwagami : - Zamawiany w ramach pkt 1 b/ sprzęt, wyposażenie i oprogramowanie przeznaczone jest dla placówki oświatowej tj. Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze prowadzonej przez gminę Zator w związku jej działalnością edukacyjną i egzaminacyjną oraz stanowi uzupełnienie posiadanego sprzętu, wyposażenia i oprogramowania. - Zamawiany w ramach pkt 1 b/ sprzęt i oprogramowanie wymagany jest przez programy nauczania dla poszczególnych zawodów w tym informatycznych, realizowanych przez Wielozawodowy Zespół Szkół w Zatorze i winien odpowiadać i spełniać wymagania dla stanowisk egzaminacyjnych dla kwalifikacji E12, E13, E14 zapisane w wytycznych organizacji stanowiska egzaminacyjnego podstawy programowej. - Zamawiany w ramach pkt 1 b/ sprzęt zostanie przez Zamawiającego niezwłocznie po nabyciu nieodpłatnie użyczony znajdującemu się w Rejestrze Szkół i Placówek Oświatowych Wielozawodowemu Zespołowi Szkół w Zatorze, adres: Kongresowa 11, 32-640 Zator (składającemu się z zasadniczej szkoły zawodowej i technikum) z przeznaczeniem na jego statutową działalność oświatową i edukacyjną. 2. Zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów dostawy zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia - OPZ cz. 1 i OPZ cz. 2. W formularzach cenowych (do wypełnienia) pogrupowano podobne elementy wyposażenia, które należy wycenić. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. UWAGA ! W celu ułatwienia sporządzenia oferty dwa dokumenty, tzn. formularze cenowe i zał. nr 9a, 9b są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej. W związku z tym dokumenty te należy wypełnić, bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia - szczegóły dotyczące rozwiązań równoważnych, opisano w OPZ. b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi niniejszym opisem przedmiotu zamówienia w tym zgodność posiadanego oprogramowania z zaproponowanym rozwiązaniem. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania funkcjonalności, wydajności i kompatybilności zaoferowanego rozwiązania równoważnego poprzez analizę jego możliwości. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego oprogramowania leży po stronie Wykonawcy. W tym celu Wykonawca winien przedstawić oświadczenie i dokumenty potwierdzające równoważność pakietu oprogramowania biurowego. c) Zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie w tym równoważne musi właściwie współdziałać z oferowanym sprzętem i oprogramowaniem nie powodując zakłóceń pracy środowiska sprzętowo-programowego. 4. Szczegóły dotyczące kolorystyki, kształtu i innych cech technicznych i użytkowych dostarczanych elementów zamówienia, będą uzgadniane przez dostawcę z Zamawiającym, przed dostawą. 5. Rodzaj zamówienia - dostawy. 6. Wspólny słownik zamówień CPV: 30.21.00.00-4, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 39.14.11.00-3, 48.82.00.00-2, 48.82.10.00-9, 30.23.21.10-8, 30.23.12.50-4, 30.23.11.00-8, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.21.50-0, 30.12.10.00-3, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 32.34.20.00-2, 30.19.58.00-0 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi, bezpieczeństwa itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika Centrum Aktywizacji Zawodowej pod adresem: 32-640 Zator, ul. J. Słowackiego 15 (w części dotyczącej pkt 1 lit a niniejszej specyfikacji), w tym skonfigurowanie, uruchomienie sprzętu na stanowiskach i włączenie go w sieć oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń. 10. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze pod adresem: 32-640 Zator, ul. Kongresowa 11 (w części dotyczącej pkt 1 lit b niniejszej specyfikacji), w tym skonfigurowanie serwera, uruchomienie sprzętu na stanowiskach i włączenie go w sieć, oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00-4, 30.23.00.00-0, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0, 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 39.14.11.00-3, 48.82.00.00-2, 48.82.10.00-9, 30.23.21.10-8, 30.23.12.50-4, 30.23.11.00-8, 32.42.00.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.21.50-0, 30.12.10.00-3, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 32.34.20.00-2, 30.19.58.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentują należyte wykonanie minimum jednej dostawy elektronicznego sprzętu biurowego (komputery, drukarki, kserokopiarki itp.), o minimalnej wartości 100,000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa wyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy techniczne oferowanych wyrobów (minimum producent, model, typ urządzenia) - zał. nr 9A, 9B.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wraz z formularzami cenowymi - załącznik nr 1; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ust. 1, 2 i 2a Ustawy (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 3 do oferty. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - zał. nr 4 do oferty. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 5 do oferty. 6. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zał. nr 6 do oferty. UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. 7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 7 do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium - zał. nr 8 do oferty. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy techniczne oferowanych wyrobów (minimum producent, model, typ urządzenia) - zał. nr 9A, 9B.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - SKRÓCENIE OKRESU REALIZACJI - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, terminów płatności, asortymentu dostarczanych wyrobów, oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.