Mińsk Mazowiecki: REMONT OGRODZENIA PARKU SPRZĘTU TECHNICZNEGO K-0799 ORAZ POLOWEGO PARKU SPRZĘTU TECHNICZNEGO K-6031 W JW1131 MIŃSK MAZOWIECKI
SPRAWA ZP/08/2014
Numer ogłoszenia: 132406 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT OGRODZENIA PARKU SPRZĘTU TECHNICZNEGO K-0799 ORAZ POLOWEGO PARKU SPRZĘTU TECHNICZNEGO K-6031 W JW1131 MIŃSK MAZOWIECKI SPRAWA ZP/08/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia Parku Sprzętu Technicznego w kompleksie K-0799 JW. 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki oraz remont ogrodzenia Polowego Parku Sprzętu Technicznego w kompleksie K-0631 JW1131 05-300 Mińsk Mazowiecki. 3.Zakres robót budowlanych obejmuje : 3.1. Remont ogrodzenia Parku Sprzętu Technicznego w kompleksie K-0799 JW. 1131 Mińsk Mazowiecki obejmuje: wymiana ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych oraz ogrodzenia z płyt żelbetowych na ogrodzenia systemowe paneli ogrodzeniowych wraz z podmurówką systemową wymiana bram, wymianę szlabanu. Roboty budowlane do wykonywania: demontaż siatki ogrodzeniowej i słupków metalowych, demontaż bram i furtek, demontaż ogrodzenia z przęseł betonowych wraz ze słupkami, wywiezienie gruzu na składowisko, natomiast złom po przeważeniu przekazać do magazynu Zamawiającego, wykarczowanie krzaków i drobnych odrostów w linii ogrodzenia, wytyczenie przebiegu linii ogrodzenia w pionie i poziomie, wyrównanie z grubsza terenu w linii ogrodzenia, wykopanie dołków i zabetonowanie słupków ogrodzeniowych, montaż (ustawienie) podmurówki systemowej, montaż przęseł ogrodzeniowych, obsadzenie bram i furtek, wykonanie przyłączy energetycznych szlabanu (rozebranie nawierzchni, wykopanie rowów dla kabli, ułożenie kabli w wykopie i zasypanie z odtworzeniem nawierzchni, montaż przewodów i zabezpieczeń nad prądowych na ścianach) montaż szlabanów, 3.2. Remont ogrodzenia Polowego Parku Sprzętu Technicznego w kompleksie K-0631 JW. 1131 Mińsk Mazowiecki w tym: wymiana ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych oraz ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych na ogrodzenia systemowe paneli ogrodzeniowych wraz z podmurówką systemową; wymiana bram. Roboty budowlane do wykonywania: demontaż siatki ogrodzeniowej i słupków metalowych, demontaż siatki ogrodzeniowej i słupków żelbetowych, demontaż bram i furtek, wywiezienie gruzu na składowisko, natomiast złom po przeważeniu przekazać do magazynu Zamawiającego, wytyczenie przebiegu linii ogrodzenia w pionie i poziomie, wyrównanie z grubsza terenu w linii ogrodzenia, wykopanie dołków i zabetonowanie słupków ogrodzeniowych, montaż (ustawienie) podmurówki systemowej, montaż przęseł ogrodzeniowych, obsadzenie bram, wyrównanie (plantowanie) terenu. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i opis przedmiotu zamówienia: załącznik 6A do SIWZ Remont ogrodzenia Parku Sprzętu Technicznego w kompleksie K-0799 JW. 1131 Mińsk Mazowiecki załącznik 6B do SIWZ Remont ogrodzenia Polowego Parku Sprzętu Technicznego w kompleksie K6031 JW. 1131 Mińsk Mazowiecki b) Przedmiar robót: załącznik nr 7A do SIWZ Remont ogrodzenia Parku Sprzętu Technicznego w kompleksie K0799 JW. 1131 Mińsk Mazowiecki załącznik nr 7B do SIWZ - Remont ogrodzenia Polowego Parku Sprzętu Technicznego w kompleksie K6031 JW. 1131 Mińsk Mazowiecki c) szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 5. W przypadku wystąpienia w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 6. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać że zastosowane materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 3 lata. 8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektów. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Zebranie wykonawców odbędzie się w dn. 28.04.2014r. o godz. 10.00 przed biurem przepustek JW. 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Oferty, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, określające zakres umocowania;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następującym zakresie: - jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, - działania siły wyższej, b) zmiany przedstawiciela Wykonawcy na budowie na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba wskazana do przejęcia obowiązków , będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy - w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; d) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. e) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Strony umowy z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. Strony Umowy ustalają nowe terminy realizacji zamówienia, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będzie równy okresowi przerwy lub przestoju. Dodatkowo przyczyna i okres przesunięcia terminu będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. Za siłę wyższą, strony uznają zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, niezależne od woli Stron po zawarciu niniejszej umowy, które nie udało się zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, skutkujące niemożliwością prowadzenia robót, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiające-go i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez Strony umowy. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i pod-pisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego doświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa gazów medycznych
- Wykonanie odnowienia - malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim
- Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2024 r. - Część VI: mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno
- ZP/09/2024 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z personelem latającym dla 2. GPR
- "Zakup samochodu ciężarowego dla ZDP w Mińsku Mazowieckim."
- Zakup oleju napędowego 2
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
- Remont ogrodzenia w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
- Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Rozbudowa Gminnego Centrum Rekreacji w Lipsku
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.