eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii -zabezpieczenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Wrocław: Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii -zabezpieczenie
Numer ogłoszenia: 13239 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii -zabezpieczenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych do ortopedii, według wymienionych niżej części: ZADANIE 1 ZADANIE 2 ZADANIE 3 ZADANIE 4. Miejsce wykonywania ww. dostaw - Siedziba Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Traugutta 116 i al. Wiśniowej 36 we Wrocławiu lub w nowej lokalizacji Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. W przypadku Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4 Wykonawca udostępni Zamawiającemu zestaw instrumentarium niezbędnego do implantowania wyrobów wyspecyfikowanych w poszczególnych częściach przedmiotu objętego zamówieniem. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. instrumentarium na czas trwania umowy. 1.3. Zamawiający utworzy z wybranych wyrobów medycznych Bank wyrobów medycznych do ortopedii, w skład którego wejdzie od 2 do 4 zestawów. Szczegółowe ustalenie zawartości ww. banku dokonane zostanie po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Wyroby wchodzące w skład banku stanowić będą własność Wykonawcy. Wykorzystanie ww. wyrobów do operacji oznaczać będzie ich zakup przez Zamawiającego. Części przedmiotu zamówienia dla których zostanie utworzony bank wskazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ. 1.4. W przypadku Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4 Wykonawca, którego oferta została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy poprzetargowej, wyceni poszczególne elementy wybranych kompletów zaoferowanych wyrobów medycznych, wskazanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ. Powyższa szczegółowa wycena poszczególnych elementów kompletów zostanie wykazana w załączniku nr 1 do umowy. Suma cen poszczególnych wszystkich elementów kompletu nie może przekraczać ceny całego kompletu, wykazanej przez Wykonawcę w złożonym w ofercie Formularzu cenowym. 1.5. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. CPV uzupełniające: PA02-0. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 141 620,00 zł netto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie RP, (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia, również instrumentarium. b) oświadczenie potwierdzające, że oferowane implanty są pakowane jednostkowo i sterylnie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) Wykaz instrumentarium wraz z wyceną zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, który stanowić będzie następnie załącznik nr 2 do umowy (dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 1 ust. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany banku w ramach grupy asortymentowej, wskazanej w Załączniku nr 1. § 5 ust. 6. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 5 ust. 7. Stałość cen, o której mowa w ust. 6, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 5 ust. 8. W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. § 5 ust. 9. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 9 ust. 4 umowy. § 7 ust. 2. Po zakończeniu niniejszej umowy, w terminie do 5 dni od jej wygaśnięcia, Wykonawca zobowiązany jest odebrać wyroby zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do niniejszej umowy. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić Wykonawcy wyroby zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do niniejszej umowy, chyba że strony postanowią inaczej, w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Przekazanie wyrobów wymienionych w załącznikach nr 2 i 3 do niniejszej umowy, potwierdzone zostanie pisemnie przez przedstawicieli stron, tj. przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego: pracownik Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej i pracownik Apteki. Wyroby medyczne pakowane jednostkowo i sterylnie, znajdujące się w banku, zostaną zwrócone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach. Instrumentarium/napęd/zestaw do mieszania i podawania cementu* zostanie zwrócone w stanie nie pogorszonym ponad stan wynikający z jego normalnej eksploatacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo w uzasadnionych przypadkach, spowodowanych koniecznością zabezpieczenia w okresie obowiązywania umowy rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, do zwrotu Wykonawcy dzierżawionego instrumentarium/napędu/ zestawu do mieszania i podawania cementu*, o którym mowa w §2, przed terminem zakończenia umowy. § 9 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 9 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 1 ust. 14 i § 5 i § 7 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany miejsca realizacji umowy, 3)zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4)w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5)zmiany konta bankowego. § 9 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii wraz z dzierżawą instrumentarium, 1 część 5 pozycji, CPV uzupełniające: PA02-0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii wraz z dzierżawą instrumentarium, 1 część 3 pozycje, CPV uzupełniające: PA02-0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii wraz z dzierżawą instrumentarium, 1 część 3 pozycje, CPV uzupełniające: PA02-0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii wraz z dzierżawą instrumentarium, 1 część 4 pozycje, CPV uzupełniające: PA02-0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.