eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Chojnice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Chojnice: Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Chojnice
Numer ogłoszenia: 132340 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104814 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Chojnice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego jezdni ulic i parkingów miejskich na terenie miasta Chojnice, na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.) - załącznik nr 2 - instrukcja o znakach drogowych poziomych. 1. Oznakowanie poziome należy wykonać cienkowarstwowo białą i czerwoną farbą drogową (atestowaną) na sieci ulic gminnych utwardzonych oraz parkingach 2. Zakres zamówienia na roboty oznakowania poziomego obejmuje: a. jednorazowe odnowienie istniejącego oznakowania poziomego tj. - malowanie znaków podłużnych; - malowanie strzałek; - malowanie znaków poprzecznych (m.in. przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów itd.); - malowanie znaków uzupełniających; - malowanie napisów - usunięcie istniejącego oznakowania poziomego. które nastąpi nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy (jeżeli będą sprzyjające warunki atmosferyczne), a zakończy się nie później niż 50 dni od dnia podpisania umowy z uwzględnieniem kolejności uzgodnionej z Zamawiającym, b. wykonywanie w trakcie obowiązywania umowy oznakowania poziomego na podstawie sporządzonych projektów organizacji ruchu lub wg wskazań Zamawiającego, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego (od 3 do 7 dni) zleconych faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 3. Ogólna powierzchnia znaków poziomych wynosi: - o barwie białej ok. 5200 m2. - o barwie czerwonej ok. 600 m2 W/w powierzchnia usług może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 4. Okres gwarancji na wykonane roboty nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 5. Wymagania techniczne dot. znaków drogowych poziomych: Farby barwy białej i czerwonej do malowania cienkowarstwowego nawierzchni ulic miejskich i parkingów winny spełniać wymagania techniczne zawarte w Szczegółowej Specyfikacji technicznej oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.) Ponadto farby powinna posiadać atest..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. DARO Dariusz Linowski, Warpalice 18, 87-340 Osiek, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42804,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42804,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69136,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.