eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Budowa pięciooddziałowego przedszkola wraz z parkingiem, wewnętrzną i zewnętrzna instalacją gazu i przebudową kabli SN, nN oraz układu pomiarowego energii elektrycznej do budynku przedszkola w dzielnicy Kleszczówka w Żorach w ramach realizacji inwestycji pn.Zwiększenie dostępności do placówek wychowania przedszkolnego poprzez budowę przedszkola w dzielnicy Kleszczówka w Żorach dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Żory: Budowa pięciooddziałowego przedszkola wraz z parkingiem, wewnętrzną i zewnętrzna instalacją gazu i przebudową kabli SN, nN oraz układu pomiarowego energii elektrycznej do budynku przedszkola w dzielnicy Kleszczówka w Żorach w ramach realizacji inwestycji pn.: Zwiększenie dostępności do placówek wychowania przedszkolnego poprzez budowę przedszkola w dzielnicy Kleszczówka w Żorach dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 132201 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pięciooddziałowego przedszkola wraz z parkingiem, wewnętrzną i zewnętrzna instalacją gazu i przebudową kabli SN, nN oraz układu pomiarowego energii elektrycznej do budynku przedszkola w dzielnicy Kleszczówka w Żorach w ramach realizacji inwestycji pn.: Zwiększenie dostępności do placówek wychowania przedszkolnego poprzez budowę przedszkola w dzielnicy Kleszczówka w Żorach dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest : Budowa pięciooddziałowego przedszkola wraz z parkingiem, wewnętrzną i zewnętrzną instalacją gazu i przebudową kabli SN, nN oraz układu pomiarowego energii elektrycznej do budynku przedszkola w dzielnicy Kleszczówka w Żorach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacje projektowe, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) Zakres robót: A. Roboty budowlane 1. Wykonanie wszystkich niezbędnych robót rozbiórkowych zewnętrznych i wewnętrznych, 2. Wykonanie wykopów dla fundamentów i pod izolację przeciwwilgociową i cieplną ścian fundamentowych wraz z usunięciem urobku z wykopu oraz zabezpieczeniem i umocnieniem ścian wykopów, 3. Zasypanie wykopu ziemią z ukopów, 4. Wykonanie izolacji pionowej i poziomej, przeciwwilgociowej i cieplnej, 5. Wywóz i utylizacja ziemi z wykopów, 6. Wykonanie fundamentów pod konstrukcję obiektu, 7. Wykonanie ścian i ścianek wewnętrznych betonowych i z elementów wapienno- piaskowych, 8. Wykonanie izolacji poziomej posadzek wraz z podbudową pod posadzkę parteru, 9. Wykonanie zewnętrznej izolacji ścian fundamentowych, 10. Wykonanie stropów, belek, schodów, słupów i nadproży żelbetowych, ścianek oporowych oraz stropu z elementów prefabrykowanych 11. Wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych ścian i ścianek z płyt G-K, oraz sufitów z płyt G-K, z płyt akustycznych i z desek z drewna egzotycznego 12. Wykonanie schodów i kładki stalowej, 13. Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, dachu zielonego i dachu- tarasu z desek z drewna egzotycznego oraz obróbki blacharskie i rury spustowe, 14. Wykonanie podkładów pod posadzki i posadzek poliuretanowych, lastrikowych i z desek z drewna egzotycznego oraz podestu modułowego, 15. Wykonanie tynków gipsowych, okładzin wewnętrznych ścian z płytek ceramicznych i powłok malarskich na ścianach i sufitach farb emulsyjną, akrylową, lateksową, tablicową i magnetyczną, 16. Montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej, 17. Wykonanie ocieplenia elewacji i okładziny z desek z drewna egzotycznego, 18. Wykonanie wykończenia wnętrz B. Roboty elektryczne 1. Wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego i awaryjnego, wewnętrzna linia zasilająca, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalacja odgromowa i uziemiająca oraz instalacje zasilania urządzeń technologicznych i gniazd ogólnego przeznaczenia. 2. Wykonanie instalacji niskoprądowych: okablowania strukturalnego, systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), dzwonkowej, nagłośnienia i oświetlenia scenicznego, videodomofonowej, monitoringu (CCTV), sterowania bramą dwuskrzydłową i furtką oraz instalacji telefonicznej. 3. Przebudowa istniejącego układu pomiarowego bezpośredniego oraz przebudowa kabla nN oznaczonego na planie zagospodarowania jako K2 (kabel oznaczony jako K3 nie jest objęty przetargiem). Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia i przeprowadzenia czynności związanych z przebudową i odbiorem przez Tauron układu pomiarowego i kabla n.n. (nadzory, dopuszczenia do prac, wyłączenia sieci, dokumentacja ruchowa, inwentaryzacja geodezyjna). 4. Przebudowa kabla s.n. kolidującego z projektowanym zagospodarowaniem terenu. (kabel należy do PKP Energetyka S.A.). Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia i przeprowadzenia czynności związanych z przebudową i odbiorem przez PKP Energetyka S.A. kabla s.n. (nadzory, dopuszczenia do prac, wyłączenia sieci, dokumentacja ruchowa, inwentaryzacja geodezyjna). 5. Wykonanie instalacji elektrycznej gazowej kotłowni szkoły w związku z budową przedszkola (wymiana instalacji). 6. W ofercie należy uwzględnić zmiany w instalacji oświetlenia (zamiana lamp dekoracyjnych, dodanie pasków LED, dodatkowe oprawy zgodnie z projektem aranżacji wnętrz) i rozmieszczenia gniazd wtyczkowych (kolizja z wyposażeniem sal) wynikających z projektu aranżacji. 7. Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia i przeprowadzenia czynności związanych z przebudową i odbiorem przez Tauron układu pomiarowego i kabla n.n. (nadzory, dopuszczenia do prac, wyłączenia sieci, dokumentacja ruchowa, inwentaryzacja geodezyjna). 8. Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia i przeprowadzenia czynności związanych z przebudową i odbiorem przez PKP Energetyka S.A. kabla s.n. (nadzory, dopuszczenia do prac, wyłączenia sieci, dokumentacja ruchowa, inwentaryzacja geodezyjna). C. Roboty sanitarne 1. Wykonanie przekładki sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 2. Wykonanie przyłączy wod - kan. 3. Wykonanie kotłowni gazowej. 4. Wykonanie wewnętrznej sieci ciepłowniczej. 5. Wykonanie instalacji gazowej. 6. Wykonanie instalacji cieplej i zimnej wody. 7. Wykonanie instalacji hydrantowej. 8. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła oraz wymiennikiem gruntowym. D. Zagospodarowanie terenu 1. Wykonanie zagospodarowania terenu zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym (część drogowa) - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej (chodniki i wejścia, parkingi, droga dojazdowa), nawierzchnie granitowe, poliuretanowe, z desek z drewna egzotycznego, nasadzenia, ogrodzenie (przebudowa istniejącego ogrodzenia i budowa nowego ogrodzenia wraz z furtkami i bramami wjazdowymi, ogrodzenie z elementów ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo z podmurówką), ściany oporowe z betonu architektonicznego, śmietnik, elementy małej architektury itp., 2. Nawierzchnie zagospodarowania terenu wykonać na odpowiedniej podbudowie zgodnie z dokumentacją projektową, jako ograniczone nowym krawężnikiem lub obrzeżem betonowym na ławie betonowej z oporem. 3. Rodzaj nawierzchni i kolorystyka (kostki betonowej, poliuretanu, desek z drewna egzotycznego) zgodnie z dokumentacją projektową, nie dopuszcza się zastosowania kostki typu behaton. 4. Wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją budowy przedszkola zgodnie z decyzją nr OŚ-1.6131.701.2015.TU z dnia 16.02.2016r. Drzewo z wycinki przekazać do Zakładów Techniki Komunalnej Sp. z o.o. w Żorach za potwierdzeniem. 5. Wykonać nasadzenia drzew zgodnie z decyzją nr OŚ-1.6131.701.2015.TU z dnia 16.02.2016r. oraz zgodnie z dokumentacją projektową. E. Obowiązki wykonawcy 1. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do formalnej akceptacji dane produktowe (atesty, certyfikaty, karty techniczne, świadectwa jakości, raporty/protokoły z badań, badania odporności ogniowej, wzory deklaracji zgodności itp.) dotyczące wbudowywanych wyrobów budowlanych na co najmniej 10 dni przed planowanym wbudowaniem. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pól próbnych, modelowych wyrobów budowlanych (tzw. mock up), które będą podlegać ocenie estetycznej przez Zamawiającego, a w przypadku oceny pozytywnej, pola modelowe będą stanowić model wzorcowy wyznaczający docelowy i obowiązujący Wykonawcę standard jakości estetycznej dla tych części przedmiotu umowy, które są technologicznie jednorodne z modelem wzorcowym. Pola próbne podlegają formalnej akceptacji przez Zamawiającego, w terminie nie powodującym opóźnień w realizacji prac Wykaz pól próbnych, modelowych w zakresie Wykonawcy: - fragment sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 14 - komunikacja, z deski z drewna egzotycznego wraz z pomalowanym elementem podwieszanym z płyty GK o śr. 150cm i oświetleniem (pole co najmniej 9m2) - fragmenty posadzek z żywicy poliuretanowej (pola co najmniej 1,5m2), dotyczy posadzek wewnętrznych oraz nawierzchni poliuretanowej zewnętrznej, - fragment tarasu w dziedzińcu z drewna egzotycznego (pole co najmniej 5m2) - fragment fasady z drewna egzotycznego: - w miejscu załamania fasady z zewnętrznym sufitem z drewna egzotycznego (ściana attykowa przy wejściu do budynku), pole co najmniej 5-6m2 - wskazany na etapie realizacji wybrany fragment samej elewacji z drewna, pole co najmniej 5-6m2 3. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do przekazania próbek materiałów podlegających zabudowie w terminie nie powodującym opóźnień w realizacji prac. Próbki materiałów przedstawione Zamawiającemu podlegają formalnej akceptacji. O obligatoryjnym przedstawieniu próbek do formalnej akceptacji projektantowi stanowi dokumentacja projektowa. 4. Wszelkie opracowania projektowe przekazane przez Zamawiającego, Wykonawca winien traktować jako projekt wymagający (jeśli to konieczne) pełnozakresowego i wyczerpującego uszczegółowienia w ramach wykonania przez Wykonawcę projektu wykonawczego w zakresie przedmiotu umowy ze szczególnym uwzględnieniem wykonania projektów o charakterze produkcyjnym oraz montażowym (np. projekty wykonawcze płyt stropowych danego producenta, obliczenia natężenia światła, projekt warsztatowy konstrukcji stalowej, obliczenia stolarki, fasad itp.) Projekt zostanie przekazany do formalnej akceptacji Zamawiającego w okresie nie powodującym opóźnień w realizacji prac. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania próby szczelności dachu (metoda wodna, metoda gazowa, lub inna). 6. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia i przedstawienia wyników badań potwierdzających spełnienie parametrów technicznych stawianych wyrobom budowlanym za zgodność z obowiązującymi przepisami, normami, aprobatami, zaleceniami producenta (np. badanie nośności podłoża, badanie wilgotności podłoża, itp.) Wyniki badań zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót. Badania wykonać przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni szczelność wykonywanych hydroizolacji obiektu, w razie wystąpienia zawilgoceń, nieszczelności konstrukcji, Wykonawca opracuje program naprawczy, którego realizacja nastąpi niezwłocznie po formalnej akceptacji ze strony Zamawiającego. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżących ustaleń z projektantem w zakresie aranżacji wnętrz, 9. Wykonać regulację wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, teletechnicznych, włazów (pokryw) kanałów ciepłowniczych oraz zaworów wodociągowych, gazowych - w przypadku wystąpienia kolizji z utwardzonymi powierzchniami chodników, miejsc postojowych, dojść, dojazdów. 10. Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru lub przedstawić poświadczenie z RZG o złożeniu materiałów z prac inwentaryzacyjnych. 11. Roboty prowadzić zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a w razie konieczności opracować i zatwierdzić w wydziale Infrastruktury Miejskiej i Inwestycji Urzędu Miasta Żory projekt organizacji ruchu 12. Wykonawca we wskazanych miejscach przez Zamawiającego wykona badania nośności podłoża gruntowego płytą VSS lub sondą dynamiczną. Wyniki badań zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót. Badania wykonać przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. 13. Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. 14. Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności - materiały potrzebne dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy. 15. Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie. 16. Wszystkie elementy i materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wykorzystania - znaki drogowe, kostka, krawężniki, elementy ogrodzenia itp. przekazać do ZTK - Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem - z rozładunkiem i ułożeniem w stosy. Materiał porozbiórkowy nie nadający się do wykorzystania po załadunku wywieźć na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie). 17. Prace należy wykonywać w sposób niekolidujący z działalnością istniejącego obiektu szkolnego. W czasie wykonywania robót zapewnić dojazd i dojście do posesji. 18. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na własny koszt wszelkich uszkodzeń istniejącego budynku i przyległego terenu, które mogą powstać w wyniku prowadzonych prac. W związku z tym przed rozpoczęciem robót Wykonawca przeprowadzi z przedstawicielem Zamawiającego i Użytkownika przegląd zerowyistniejącego budynku i terenu przyległego. 19. Dopuszczalny jest system pracy wielozmianowej ze względu na konieczność umożliwienia prowadzenia zajęć szkolnych w trakcie całego roku szkolnego. 20. Wykonanie zasilania w energię elektryczną oraz wodę dla potrzeb placu budowy wg potrzeb oraz demontaż zasilania 21. Dla planowanych robót drogowych przed rozpoczęciem robót należy dokonać geodezyjnego okazania granic działek pasa drogowego oraz dokonać wytyczenia inwestycji w terenie. 22. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej i dbania o jej stan techniczny. Tablica informacyjna musi być wyeksponowana przez cały okres realizacji prac. Po zrealizowaniu inwestycji zamontowanie tablicy pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - zgodnie z wzorem tablic znajdującym się w pliku PROMOCJA stanowiącym załącznik do SIWZ, 23. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie kuchni zgodnie z dokumentacją projektową architektoniczną punkt 4.4 - opis 24. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia ruchomego w tym meblowego, RTV itp. 25. Wykończenie wnętrz wg projektu wiodącego tj. projektu aranżacji wnętrz, jako uzupełnienie w przypadku pomieszczeń nie ujętych w projekcie aranżacji wnętrz należy traktować pozostałą dokumentację projektową (projekt budowlany i wykonawczy) 3) Jeżeli w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie (np. marka, producent, dostawca) lub opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji przetargowej. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane elementy są równoważne..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 150.000,00zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/00).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie budynku kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 3000 m3 oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi: a. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy bez ograniczeń) b. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy bez ograniczeń) c. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy bez ograniczeń) d. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności obejmującej wykonywanie dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót i sprawowanie ich przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień. Przez uprawnienia bez ograniczeń wydane pod rządami aktualnie obowiązujących przepisów rozumie się uprawnienia w zakresie określonym przez te przepisy, natomiast uprawnienia wydane uprzednio mogą zawierać ograniczenia występujące ówcześnie w porządku prawno-administracyjnym pod warunkiem, że nie są to ograniczenia odpowiadające dokładnie ograniczeniom obecnym (kubaturowym), lub ograniczenia te nie są ograniczeniami uniemożliwiającymi posiadającej je osobie sprawowanie funkcji technicznych w budownictwie w zakresie umożliwiającym wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami). Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, ponadto winno wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji na roboty budowlane (60, 72, 84 miesiące) - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, dostawa materiałów i realizacja wynikłe ze zmian projektowych II. Przyczyna/okoliczności Zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofania materiałów /urządzeń z produkcji Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń III. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót IV. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy V. Przyczyna/okoliczności Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b Skutek - zmiana w umowie/aneks Wprowadzenie innego podmiotu (Podwykonawca lub Wykonawca) który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ VI. Przyczyna/okoliczności Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę VII. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów lub znalezisk archeologicznych Skutek - zmiana w umowie/aneks Przesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów VIII. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ lub Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót IX. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie objętych dokumentacją projektową Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wykonanie robót dodatkowych. X. Przyczyna/okoliczności Zmiana kwoty wynikającej zapisu § 7 ust. 6 umowy. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy zmieniającego wysokość finansowania robót w roku 2016r. XI. Przyczyna/okoliczności Zmiany w umowach, porozumieniach, wytycznych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną Skutek - zmiana w umowie/aneks Dostosowanie treści umowy do wprowadzonych zmian XII. Przyczyna/okoliczności Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana umowy w zakresie wynikającym z nowo obowiązujących przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zory.pl/?c=7074
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, informacja - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej, projekt pn.: Zwiększenie dostępności do placówek wychowania przedszkolnego poprzez budowę przedszkola w dzielnicy Kleszczówka w Żorach dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Termin wykonania zamówienia: - Zakończenie robót: do 17.07.2017r. - Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie: do 14.08.2017r. W kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena - zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: (n : b) x 98 Oferta z najniższą ceną otrzyma 98 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie: a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej, c) 98 - wskaźnik stały, w kryterium 2 ocena punktowa w kryterium okres gwarancji na roboty budowlane przedstawia się następująco: 1) za udzielenie gwarancji wynoszącej 60 miesięcy - 0 punktów 2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 72 miesiące - 1 punkt 3) za udzielenie gwarancji wynoszącej 84 miesięcy - 2 punkty W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.