eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Realizacja usług doradczych w ramach projektu pn. Lepszy urząd współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Chełm: Realizacja usług doradczych w ramach projektu pn. Lepszy urząd współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej
Numer ogłoszenia: 132098 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług doradczych w ramach projektu pn. Lepszy urząd współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi doradcze w zakresie przeprowadzenia monitoringu i aktualizacji strategii rozwoju lokalnego Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych przez eksperta zewnętrznego w przeprowadzeniu monitoringu i aktualizacji strategii rozwoju lokalnego. Usługi doradcze będą świadczone dla pięciu jednostek samorządu terytorialnego: Powiat Chełmski, Gmina Ruda-Huta, Gmina Sawin, Gmina Siedliszcze, Gmina Wierzbica Wykonawca przeprowadzi łącznie 250 godzin spotkań konsultacyjnych z pracownikami poszczególnych urzędów, w tym: 1)50 godzin w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, plac Niepodległości 1 2)50 godzin w Urzędzie Gminy Ruda-Huta, 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44 3)50 godzin w Urzędzie Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12 4)50 godzin w Urzędzie Gminy Siedliszcze, 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna 15 A 5)50 godzin w Urzędzie Gminy Wierzbica, 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska 1. Termin realizacji zadania do 31 lipca 2014 r. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym terminy poszczególnych spotkań konsultacyjnych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie kompleksowych, merytorycznych usług doradczych dotyczących monitoringu i aktualizacji istniejących strategii rozwoju lokalnego, w szczególności w zakresie: 1)przeprowadzenia aktualizacji strategii rozwoju lokalnego czterech gmin: Ruda-Huta, Sawin, Siedliszcze, Wierzbica oraz Strategii Rozwoju Powiatu Chełmskiego na lata 2008-2015 z uwzględnieniem uwarunkowań zewnętrznych i wewnętrznych rozwoju jednostek samorządu terytorialnego wynikających z krajowych i regionalnych dokumentów planistycznych przygotowywanych na potrzeby wdrażania w Polsce polityki regionalnej po roku 2013; 2)przeprowadzenia diagnozy obecnej sytuacji w sferze społecznej, gospodarczej, przestrzennej, uzupełnionej o analizę SWOT; 3)opracowania systemu monitorowania i oceny realizacji wskaźników wyżej wymienionych strategii, zaplanowania celów oraz wskaźników do osiągnięcia w perspektywie 2014-2020. Cele powinny wynikać z diagnozy oraz wskazywać działania służące przeciwdziałaniu problemom i wykorzystujące potencjały rozwojowe; 4)zorganizowania i przeprowadzenia konsultacji społecznych w formie spotkań z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi oraz partnerami społeczno-gospodarczymi dotyczących aktualizowanych dokumentów. Wykonawca będzie moderował spotkania konsultacyjne. Konsultacje muszą zostać przeprowadzone dla każdej wyżej wymienionej jednostki samorządu terytorialnego. Dopuszcza się łączenie konsultacji społecznych poprzez prowadzenie ich dla więcej niż jednej jednostki samorządu terytorialnego w tym samym miejscu i czasie za zgodą zainteresowanych jednostek samorządu terytorialnego. Harmonogram konsultacji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; 5)opracowania ankiety dotyczącej planowanych i realizowanych działań w celu zebrania opinii i sugestii społeczeństwa oraz raportu z konsultacji dokumentów. Usługi doradcze w zakresie dokonania pomiaru poziomu satysfakcji interesantów z jakości funkcjonowania Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych przez eksperta zewnętrznego w przeprowadzeniu badania poziomu satysfakcji interesantów z jakości funkcjonowania pięciu jednostek samorządu terytorialnego. Usługi doradcze będą świadczone dla pięciu jednostek samorządu terytorialnego: Powiat Chełmski, Gmina Ruda-Huta, Gmina Sawin, Gmina Siedliszcze, Gmina Wierzbica. Wykonawca przeprowadzi łącznie 210 godzin spotkań doradczych z pracownikami poszczególnych urzędów, w tym: 1)42 godziny w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, plac Niepodległości 1 2)42 godziny w Urzędzie Gminy Ruda-Huta, 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44 3)42 godziny w Urzędzie Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12 4)42 godziny w Urzędzie Gminy Siedliszcze, 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna 15 A 5)42 godziny w Urzędzie Gminy Wierzbica, 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska 1. Termin realizacji zadania do 20 czerwca 2014 r. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym terminy poszczególnych spotkań. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie kompleksowych, merytorycznych usług doradczych dotyczących badania poziomu satysfakcji interesantów z jakości funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności w zakresie: 1)opracowania metodyki badawczej w oparciu o potrzeby pięciu wyżej wymienionych urzędów; 2)przygotowania instrumentu pomiarowego (ankieta wykładana i elektroniczna) do oceny satysfakcji interesantów; 3)opracowania pliku poleceń i bazy danych na serwerach jednostek samorządu terytorialnego (przygotowania bazy danych umożliwiających zbieranie danych za pomocą ankiety internetowej dostępnej na serwerach jednostek samorządu terytorialnego oraz opracowania narzędzia generującego zbiorcze wyniki pomiaru w postaci pliku poleceń umożliwiających wykonanie operacji obliczeniowych na otrzymanych z pomiaru danych); 4)przeprowadzenia badań na próbie badawczej co najmniej 200 klientów w każdym urzędzie oraz opracowania raportów zawierających ocenę satysfakcji klientów z pracy urzędu jako całości oraz z pracy poszczególnych komórek organizacyjnych; 5)określeniu, w oparciu o opracowaną metodykę i uzyskane wyniki pomiaru, wskaźników dla poszczególnych jednostek samorządu terytorialnego oraz wskazaniu rekomendacji dalszego doskonalenia. Usługi doradcze w zakresie opracowania strategii informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych przez eksperta zewnętrznego w opracowaniu strategii informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Usługi doradcze będą świadczone dla pięciu jednostek samorządu terytorialnego: Powiat Chełmski, Gmina Ruda-Huta, Gmina Sawin, Gmina Siedliszcze, Gmina Wierzbica. Wykonawca przeprowadzi łącznie 500 godzin spotkań doradczych z pracownikami poszczególnych urzędów, w tym: 1)100 godzin w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, plac Niepodległości 1 2)100 godzin w Urzędzie Gminy Ruda-Huta, 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44 3)100 godzin w Urzędzie Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12 4)100 godzin w Urzędzie Gminy Siedliszcze, 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna 15 A 5)100 godzin w Urzędzie Gminy Wierzbica, 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska 1. Termin realizacji zadania do 31 lipca 2014 r. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym terminy poszczególnych spotkań. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie świadczenie kompleksowych, merytorycznych usług doradczych dotyczących opracowania pięciu strategii informatyzacji i rozwoju społeczeństwa informacyjnego, w szczególności w zakresie: 1)przeprowadzenia diagnozy stanu informatyzacji pięciu wyżej wymienionych jednostek, uzupełnionej o analizę SWOT. Diagnoza zostanie przeprowadzona na podstawie analizy infrastruktury informatycznej, która obejmie platformę sprzętową, platformę systemów operacyjnych, platformę baz danych, systemów aplikacyjnych oraz analizy struktury i sposobu funkcjonowania pionu informatyki, w tym adekwatności zasobów ludzkich i ich wykorzystania, analizy roli obszaru informatyki w jednostce, analizy wewnętrznych regulaminów i procedur funkcjonowania w obszarze informatyki; 2)zdefiniowania celów rozwojowych. Cele powinny wynikać z diagnozy i być powiązane z celami strategicznymi jednostki. Określenie mierników realizacji celów; 3)opracowania pięciu strategii informatyzacji na lata 2014-2022 dla wyżej wymienionych jednostek. Integralną częścią strategii będzie analiza funkcjonowania jednostek w kontekście możliwości usprawnienia tego funkcjonowania przez zastosowanie technologii informatycznych oraz oszacowane nakłady finansowe ponoszone w czasie na realizację programów informatyzacji; 4)zorganizowania i przeprowadzenia konsultacji społecznych w formie spotkań z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi oraz partnerami społeczno-gospodarczymi dotyczących aktualizowanych dokumentów. Wykonawca będzie moderował spotkania konsultacyjne. Konsultacje muszą zostać przeprowadzone dla każdej wyżej wymienionej jednostki samorządu terytorialnego. Dopuszcza się łączenie konsultacji społecznych poprzez prowadzenie ich dla więcej niż jednej jednostki samorządu terytorialnego w tym samym miejscu i czasie za zgodą zainteresowanych jednostek samorządu terytorialnego. Harmonogram konsultacji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; 5)opracowania ankiety dotyczącej planowanych i realizowanych działań w celu zebrania opinii i sugestii społeczeństwa oraz raportu z konsultacji dokumentów. Usługi doradcze w zakresie wsparcia grup samooceny w trakcie samooceny (CAF) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych przez eksperta zewnętrznego w przeprowadzeniu samooceny za pomocą Wspólnej Metody Oceny (CAF ang. Common Assesment Framework) dla pięciu jednostek samorządu terytorialnego. Usługi doradcze będą świadczone dla pięciu jednostek samorządu terytorialnego: Powiat Chełmski, Gmina Ruda-Huta, Gmina Sawin, Gmina Siedliszcze, Gmina Wierzbica. Wykonawca przeprowadzi łącznie 125 godzin spotkań doradczych, w tym: 1)25 godzin dla 12 osób w Starostwie Powiatowym w Chełmie, 22-100 Chełm, plac Niepodległości 1 2)25 godzin dla 6 osób w Urzędzie Gminy Ruda-Huta, 22-110 Ruda-Huta, ul. Niepodległości 44 3)25 godzin dla 6 osób w Urzędzie Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12 4)25 godzin dla 5 osób w Urzędzie Gminy Siedliszcze, 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna 15 A 5)25 godzin dla 5 osób w Urzędzie Gminy Wierzbica, 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska 1. Pomieszczenia do przeprowadzenia spotkań w siedzibie poszczególnych urzędów zostaną udostępnione Wykonawcy nieodpłatnie. Wykonawca zorganizuje spotkania w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym terminy poszczególnych spotkań. Termin realizacji zadania do 31 lipca 2014 r. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1.Świadczenie kompleksowych, merytorycznych usług doradczych podczas cyklu spotkań: 1)dla pracowników w zakresie prowadzenia samooceny w oparciu o metodę CAF, 2)dla kierownictwa urzędu w zakresie uzgodnienia celów samooceny, identyfikacji potencjalnych zagrożeń, organizacji procesu samooceny, 3)wspierających samoocenę indywidualną członków zespołu samooceny oraz służących uzgodnieniu wyników samooceny oraz opracowania sprawozdania z wyników samooceny, 4)wspierających sporządzenie projektu planu doskonalenia oraz sposobów jego monitoringu. 2.Dostarczenie uczestnikom spotkań materiałów pomocniczych (w formie papierowej) do przeprowadzenia samooceny za pomocą Wspólnej Metody Oceny (CAF). 3.Sporządzenie dokumentacji przebiegu spotkania, w szczególności: 1)listy obecności uczestników spotkań, 2)potwierdzenie przez uczestników odbioru materiałów pomocniczych. Oznakowanie pomieszczeń, w których przeprowadzane będą spotkania logo.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane główne usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych usług znajdują się: -co najmniej jedna usługa opracowania dokumentów strategicznych dla jednostek samorządu terytorialnego dotyczących rozwoju lokalnego. -co najmniej jedna usługa badania poziomu satysfakcji interesantów/klientów z zastosowaniem elektronicznej ankiety. -co najmniej jedna usługa opracowania dokumentów strategicznych dla jednostek samorządu terytorialnego dotyczących informatyzacji. -co najmniej jedna usługa wsparcia w przeprowadzeniu samooceny za pomocą Wspólnej Metody Oceny (CAF).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: -Co najmniej jednym ekspertem z zakresu opracowywania dokumentów strategicznych. Każda ze wskazanych osób musi wykazać się doświadczeniem w zakresie przygotowania albo aktualizacji dokumentów strategicznych w minimum trzech jednostkach samorządu terytorialnego. -Co najmniej jednym ekspertem z zakresu badania poziomu satysfakcji interesantów. Każda ze wskazanych osób musi wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie opracowywania i przeprowadzania badań poziomu satysfakcji interesantów. -Co najmniej jednym ekspertem z zakresu wdrażania Wspólnej Metody Oceny (CAF ang. Common Assesment Framework). Każda ze wskazanych osób musi wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie wsparcia w przeprowadzeniu samooceny za pomocą Wspólnej Metody Oceny (CAF).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, parter, pokój Nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: realizacja zamówienia w ramach projektu pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-026/12 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1/POKL/5.2.1/2011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Okres realizacji projektu od 1 września 2012 r. do 31 sierpnia 2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.