eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Jastków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Jastków: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Jastków
Numer ogłoszenia: 132085 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207234 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, faks 081 5020144.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Jastków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Jastków oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) zlokalizowanych na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie i Tomaszowicach. I. Informacje o Gminie istotne do zamówienia. Powierzchnia Gminy Jastków wynosi 113 km2. Liczba osób zameldowanych na pobyt stały i czasowy wynosi 13 117, z czego 594 osoby zamieszkują w zabudowie wielorodzinnej , a 12 523 osób w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej. W Gminie znajduje się 3 289 mieszkań, w których są zameldowane osoby. Liczba budynków w zabudowie wielorodzinnej (wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe) - 19 (osiedle w Snopkowie - 8 szt., osiedle Panieńszczyzna 8 szt., Tomaszowice - 3 szt.), liczba budynków w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej wynosi - 3 104. Dane zostały opracowane na podstawie ewidencji ludności. W kwietniu 2013r. na terenie gm. Jastków było 1971 zawartych umów na odbiór odpadów - dane od firm obsługujących teren Gminy. Szacunkowa liczba gospodarstw domowych, z których należy odebrać odpady wynosi około 3289 gospodarstw Przewiduje się w trakcie trwania zamówienia możliwość wzrostu lub zmniejszenia liczby gospodarstw domowych wynikającą z migracji ludności. II. Informacje ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1 Gmina Jastków zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 (uchwała Nr XXIV/397/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r.) należy do Regionu Południowo - Zachodniego. 2.2 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Jastków, odpadów zielonych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do instalacji regionalnej przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w -Planie gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017- - południowo - zachodnim regionie gospodarki odpadami lub do instalacji zastępczej, gdy nie jest możliwe przekazanie odpadów do instalacji regionalnej, 2) przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przezpodmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub do instalacji zastępczej, gdy nie jest mozliwe przekazanie odpadów do instalacji regionalnej, 3) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Jastków - w tym odpadów zbieranych selektywnie 4) zorganizowania 1 raz w okresie trwania zamówienia objazdowej zbiórki odpadów komunalnych w formie tzw. -wystawki-. 5) wyposażenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na oczyszczalniach ścieków w Snopkowie i Tomaszowicach w pojemniki do okresowego gromadzenia odpadów i odbiór odpadów w nich zgromadzonych, 6) dodatkowego wyposażenia w pojemniki lub kontenery nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi oraz nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi, których właściciele zgłoszą takie zapotrzebowanie na czas realizacji umowy - zgodnie z wykazem takich nieruchomości przekazanych wykonawcy przez Zamawiającego, 7) dostarczenia każdej zamieszkałej nieruchomości harmonogramu odbioru odpadów (kalendarza wywozu) ustalonego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego, oraz opracowanej przez Zamawiającego informacji o nowym systemie odbioru odpadów, 8) doręczenia każdej nieruchomości zamieszkałej worków na odpady zbierane selektywnie - pierwszej partii worków do dnia 30 czerwca 2013 r., 9) przekazywania miesięcznych oświadczeń podpisanych przez Wykonawcę o ilości i rodzaju odebranych odpadów, w tym odpadów odbieranych z punktów PSZOK, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą, w formie papierowej oraz elektronicznej, uzgodnionej z Zamawiającym, 10) przekazywanie sprawozdań kwartalnych w terminie do zakończenia miesiąca następnego po zakończeniu kwartału zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.). III. Sposób realizacji usługi 3.1 Odpady komunalne będą odbierane z podziałem na frakcje: - zamieszaną tzw. -frakcję mokrą-- gromadzoną w pojemnikach o poj. uzależnionej od wielkości gospodarstwa domowego, i tak gospodarstwa liczące od 1 do 4 osób włącznie w pojemniki o poj. 120 l, gospodarstwa domowe od 5 do 8 osób w pojemniki o łącznej pojemności 240 l, dla większej ilości osób pojemność pojemników będzie odpowiednio proporcjonalnie zwiększana, z nieruchomości zamieszkałych budynkami wielorodzinnymi odpady zmieszane będą gromadzone w kontenerach o pojemności zgodnej z zapisami regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gm. Jastków, - surowcową tzw. -frakcja sucha- (papier, tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło i opakowania wielomateriałowe) - gromadzoną w workach foliowych 120 l. Wykonawca każdorazowo raz w miesiącu przekaże tyle worków, ile odebrał frakcji suchej. Worki powinny zostać skutecznie dostarczone właścicielowi nieruchomości podczas odbioru odpadów. W zabudowie wielorodzinnej przewidziany jest odbiór frakcji suchej w kontenerach i pojemnikach. 3.2 Odbiorem zostaną objęte: - odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne), - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny -u źródła- z podziałem na frakcje: tektura i papier, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, - odpady wielkogabarytowe, które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach lub workach na odpady , np. stare meble, - zużyty sprzęt elektroniczny i elektroniczny, np. lodówki, pralki, telewizory itp., - odpady niebezpieczne wydzielone z odpadów komunalnych; chemikalia, zużyte opony, farby , lakiery, zużyte oleje, świetlówki, przeterminowane leki, zużyte baterie i akumulatory, - odpady budowlano - remontowe, - odpady zielone ulegające biodegradacji, - skoszona trawa , liście, - popiół i żużle. 3.3 Odbiór i wywóz poszczególnych strumieni odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy Jastków w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu (kalendarzem wywozu). 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego informowania Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w przedmiocie odbioru odpadów leżących po stronie właściciela nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w sposób opisany wyżej przypadków stwierdzenia faktu braku segregacji odpadów lub przypadków właścicieli nieruchomości, którzypomimo obowiązku segregacji odpadów nie prowadzą jej w sposób należyty. W opisanych przypadkach Wykonawca jest zobowiązany do pozostawia informacji właścicielowi nieruchomości w formie naklejki na pojemniku -OSTRZEŻENIE - NIEWŁAŚCIWA SEGREGACJA- lub -OSTRZEŻENIE - BRAK SEGREGACJI-, ,,OSTRZEŻNIE - ZA DUŻO ODPADÓW-, o wymiarach nie mniejszych niż 50mm x150 mm z czcionką w kolorze czerwonym na białym tle. IV. Zasady prowadzenia punktów selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK). Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia w terminie do dnia 30 czerwca 2013 r. punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w niezbędny sprzęt w szczególności w standardowe kontenery i pojemniki do gromadzenia odpadów Punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będą zlokalizowane na terenie gminnych oczyszczalni ścieków w Snopkowie i Tomaszowicach. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK będzie uzależniona od napełnienia pojemników lub kontenerów., jednak odbiór powinien być przeprowadzony nie rzadziej niż raz na kwartał, po telefonicznej informacji Zamawiającego o konieczności odebrania odpadów z określonych pojemników. V. Rozliczenia z wykonawcą 5.1Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych oświadczeń zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości:, z punktów PSZOK oraz zbiórki objazdowej oraz sposobach zagospodarowania tych odpadów. Oświadczenia będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 5.2Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami następujących frakcji odpadów: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła, innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). 5.3 Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 5.4 Rozliczenie usługi następować będzie w formie miesięcznego ryczałtu. Wykonawca w ofercie zobowiązany będzie podać cenę ryczałtową za odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości gdzie zamieszkują mieszkańcy: - przewidywana ilość ok. 3 289 gospodarstw domowych, z tego wyposażonych w pojemniki o poj. 120 litrów - łącznie w ilości ok. 4 138szt., w pojemniki w poj. 240 litrów - ok. 150 szt. oraz ok. 141 gospodarstw domowych w zabudowie wielorodzinnej wyposażone w kontenery KP-7 i KP-10, pojemniki 1 100l oraz pojemniki na frakcję -suchą- Przyjęta wysokość ceny ryczałtowej nie ulegnie zmianie okresie realizacji zamówienia, także w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia szacowanej ilości gospodarstw domowych. Ryczałt miesięczny obejmować będzie również koszty związane z wyposażeniem w urządzenia do gromadzenia odpadów oraz odbiorem i zagospodarowaniem odpadów z PSZOK, jak również koszty odbioru i zagospodarowania odpadów odebranych w zbiórce objazdowej organizowanej jeden raz w okresie trwania zamówienia VI Obowiązki Wykonawcy Wykonawca winien spełniać warunki wskazane w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013. poz. 122) oraz posiadać pojazdy umożliwiające sprawną realizację usługi zgodnie z przyjętym harmonogramem. 6.1 Wykonawca poniesie odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym oraz innych przepisach. 6.2 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa w szczególności: - ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) i przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495 z późn. zm), ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach iakumulatorach (Dz. U. z 2009 r. Nr 79, poz. 666 z późn. zm), Planem gospodarki odpadami województwa lubelskiego 2017 (uchwała Nr XXIV/396/12 z dnia 30 lipca 2012 r.), Regulaminem utrzymania czystości i porządku Gminy Jastków. 6.3 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego stanu sanitarnego urządzeń do gromadzenia odpadów) ustawionych na nieruchomościach zabudowanych budynkami wielorodzinnymi w m. Snopków i Panieńszczyzna tj.: do mycia i dezynfekcji tych urządzeń oraz do utrzymywania ich w należytym stanie technicznym. 6.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego stanu technicznego oraz sanitarnego - mycia i dezynfekcji pojazdów używanych do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6.5 Wykonawca zapewni oznakowanie samochodów służących do transportu odpadów, w sposób trwały i czytelny poprzez umieszczenie w widocznym miejscu nazwy firmy oraz adresu i numeru telefonu Wykonawcy. 6.5 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia samochodów przed niekontrolowanym wydostawaniem się odpadów podczas ich załadunku i transportu oraz zabezpieczenia odpadów przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych. 6.6 Wykonawca wyposaży pojazdy w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postojów oraz zainstaluje oprogramowanie umożliwiające odczyt informacji z wskazanych w/w systemów na jednym stanowisku u Zamawiającego do 10.07.2013 r. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przez cały okres realizacji zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym systemu monitorowania pracy sprzętu obejmującego: a) bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS i komunikowanie się z nimi w dowolnym momencie w celu odczytu w/w danych; pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 60 dni, przy czym odczytanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego; b) odwzorowanie aktualnej pozycji i przebytej trasy pojazdu na cyfrowej mapie Gminy Jastków, z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenie miejsca (adresu) wykonywania prac; c) odtwarzanie i analizę -historii- pracy sprzętu z okresu realizacji umowy oraz prowadzenie jej rozliczenia na podstawie danych odczytanych z urządzeń monitorujących pracę sprzętu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eko-Trans Sp. z o.o., Samoklęski 28, 21-132 Kamionka, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399428,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 290820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 290820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 406296,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.