eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Przystosowanie budynków Sądu Rejonowego w Pszczynie do wymagań p.poż. zgodnie z postanowieniem Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Pszczyna: Przystosowanie budynków Sądu Rejonowego w Pszczynie do wymagań p.poż. zgodnie z postanowieniem Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 132077 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pszczynie , ul. Bogedaina 14, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2128840 w. 40, faks 032 2128840 w. 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie budynków Sądu Rejonowego w Pszczynie do wymagań p.poż. zgodnie z postanowieniem Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynków Sądu Rejonowego w Pszczynie do wymagań p.poż. zgodnie z postanowieniem Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach. Realizacja zadania będzie składała się z dwóch części, tj. I część. Rozbudowa i modernizacja instalacji systemu przeciwpożarowego w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie przy ul. ks bpa Bogedaina 14 i 14A. Zakres robót obejmuje budowę oświetlenia awaryjno ewakuacyjnego w budynkach Sądu przy ul. Bogedaina 14 i 14A w celu dostosowania do obowiązujących standardów i przepisów; modernizacja istniejących dwóch systemów sygnalizacji pożaru SSP połączenie w jeden system, który będzie obsługiwany przez jedną centralę SSP. Istniejące dwie centrale z pomieszczenia ochrony należy zdemontować a w ich miejsce zastosować centralę w wersji czteropętlowej która będzie w stanie obsłużyć wymaganą ilość elementów a jednocześnie zachować rezerwę miejsca, zgodnie z dokumentacją projektową); istniejące czujki dymu należy wymienić na nowe; system SSP należy rozbudować o linię zasilającą dla sygnalizatorów akustycznych HDGs 2x1mm2 PH 90; system SSP należy rozbudować o elementy kontrolno sterujące EKS które należy wpiąć w istniejącą linię dozorową wykonaną w układzie pętlowym. W związku z ingerowaniem w istniejącą linię dozorową modernizacji podlegają także odcinki kablowe linii dozorowej pomiędzy poszczególnymi elementami; elementy systemu sygnalizacji SSP należy wymienić na nowe elementy; w dwóch pomieszczeniach posiadających podwieszany sufit zamontować w przestrzeniach międzystropowych po jednej czujce oraz zapewnić dostęp do czujek w postaci rewizji w suficie systemowym; w pomieszczeniu archiwum na II piętrze istniejące czujki dymu należy wpiąć w linie dozorową zaprojektowaną w układzie pętlowym. Obecnie czujki wpięte w linie boczną za pomocą adaptera bocznego; zaprojektowano 4 linie dozorowe w układzie pętlowym pętla nr 1 która chroni pomieszczenia części parteru. Brak modyfikacji w porównaniu do stanu istniejącego; pętla nr 2 która chroni pomieszczenia części parteru oraz I piętra . W porównaniu do stanu istniejącego nastąpiła ingerencja w okablowanie oraz dodano nowe elementy na linii; pętla nr 3 która chroni pomieszczenia poddasza, II piętra oraz piwnicy. W porównaniu do stanu istniejącego nastąpiła ingerencja w okablowanie oraz dodano nowe elementy na linii; pętla nr 4 która chroni cały budynek przy ulicy Bogedaina 14a. Brak modyfikacji w porównaniu do stanu istniejącego. Pomieszczenia zabezpieczone będą optycznymi czujkami dymu. Z dozoru wyłączone będą małe pomieszczenia sanitarne. W obiekcie zastosowane zostaną ręczne ostrzegacze pożarowe, jako element instalacji sygnalizacji pożaru generujące Alarm II stopnia. Dodatkowo na obiekcie zaprojektowano moduły kontrolno sterujące. W przypadku wystąpienia alarmu II stopnia moduły kontrolno sterujące zapewniają przekazanie sygnału do central kurtyn p.poż. na ich zamknięcie; elektrotrzymaczy drzwi na ich zamknięcie; do zaworu elektromagnetycznego na jego zamknięcie; do central oddymiania na otwarcie klap dymowych. Zaprojektowana centrala pożarowa jest urządzeniem koordynującym pracą wszystkich urządzeń w systemie w chwili powstania zagrożenia pożarowego. Budowa instalacji oddymiania Po stronie projektu instalacji elektrycznej jest zasilanie central systemu oddymiania oraz sprzężenie tych central z projektową instalacją SAP. Przewiduje się zastosowanie central kompatybilnych z projektowanym systemem alarmowania pożarowego. System będzie miał za zadanie zapewnić usuwanie dymu z klatek schodowych poprzez uruchomienie klap dymowych oraz zapewnić właściwe napowietrzanie poprzez ręczne otwieranie drzwi wejściowych. Centrale systemu oddymiania należy zainstalować na klatkach schodowych w miejscach wyznaczonych w dokumentacji projektowej. Dodatkowo na klatkach schodowych należy zabudować przyciski przewietrzania które pozwolą ręcznie sterować położenie klap dymowych w funkcji wentylowania i przewietrzania pomieszczeń. Zasilanie centrali wykonać przewodem YDY 3x2,5 FE180 PH90. Wykonawcę realizującego budowę obowiązuje przestrzeganie przepisów w odniesieniu do wszystkich szczegółów, które nie mogły być w projekcie omówione. Całość należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowano montażowych, dokumentacja projektową, obowiązującymi przepisami PBUE, PEUE, BHP i PPOŻ oraz prawa budowlanego i normą PN IEC 60364 instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Po zakończeniu prac montażowych wykonać pomiary powykonawcze rezystancji izolacji, rezystancji uziemienia, skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym oraz natężenia oświetlenia bezpieczeństwa, spisać wymagane protokoły z badań i pomiarów instalacji elektrycznych. Wykonać trwałe napisy i oznaczenia w oparciu o schemat zasilania. Wszystkie metalowe części zabezpieczyć antykorozyjnie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dokumentacje powykonawczą wraz ze wszystkimi protokołami z pomiarów Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej, najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót. Zamawiający informuje, ze wszystkie roboty mające związek z ingerencją w pokrycie dachu budynku Sądu przy ul. ks. bpa Bogedaina 14 muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym i Wykonawcą pokrycia dachowego dach na gwarancji. Wszelkie koszty związane z tymi robotami pokrywa Wykonawca. II część. Roboty remontowo budowlane mające na celu przystosowanie budynków Sądu Rejonowego w Pszczynie do wymagań p.poż. Zakres robót obejmuje Piwnice. Zamontowanie zaworu elektromagnetycznego pom. warsztatu na istniejącym przyłączu wody. Szczegóły w części projektu instalacji hydrantowej; Wymiana istniejących drzwi na drzwi Dp6 ppoż. EI30 do pomieszczeń gospodarczych na poziomie piwnic. Parter. Hol wejściowy Istniejące okienka biura podawczego należy zabezpieczyć za pomocą kurtyn przeciwpożarowych o klasie odporności EW30. W tym celu zaprojektowano wymagane kurtyny, które montowane będą od strony wewnętrznej biura podawczego. Główna klatka schodowa. Wymagane wydzielenie głównej klatki schodowej wraz z oddymianiem poprzez zabudowę w głównym korytarzu drzwi dymoszczelnych. Drzwi takie zostaną zabudowane na wszystkich kondygnacjach parter, pierwsze i drugie piętro. Zaprojektowano drzwi Ds1 drewniane, przeszklone, dymoszczelne, samozamykające. Drzwi wykonane będą na wzór istniejących pomiędzy holem wejściowym a korytarzem głównym; pomieszczenia dostępne z przestrzeni klatki schodowej zamykane drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30 z samozamykaczem. Do pomieszczeń na parterze, pierwszym i drugim piętrze do których wejścia znajdują się bezpośrednio przy klatce schodowej zaprojektowano wymianę istniejących drzwi na drzwi drewniane EI30 wykonanych na wzór istniejących; zabudowa drzwi wymaga przesunięcia istniejącego grzejnika. Grzejnik przesunąć do wnęki w murze pod okienkiem z kurtyną oznaczonym jako K3. Szczegóły podane w części instalacyjnej. Boczna klatka schodowa. wymagane wydzielenie klatki poprzez zamknięcie drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30 z samozamykaczem. Zaprojektowano wymianę istniejących drzwi na drzwi EI30 z samozamykaczem wykonane na wzór istniejących. Korytarze Zabezpieczenie istniejących otworów okienek wewnętrznych za pomocą kurtyn przeciwpożarowych o klasie odporności EW30. W tym celu zaprojektowano wymagane kurtyny w istniejących okienkach w korytarzu głównym . Kurtyny montowane będą od strony wewnętrznej pomieszczeń w których są wymagane. Zabezpieczenie pomieszczenia serwerowni i archiwum oraz korytarzy drzwiami EI 30 z samozamykaczem. Wykonanie poprzez zamontowanie w miejscu istniejących drzwi nowych drzwi EI30 z samozamykaczem. Drzwi zostaną wykonane jako drewniane na wzór istniejących. Zamknięcie piwnicy drzwiami o klasie EI30 z samozamykaczem. W tym celu zostaną wymienione istniejące drzwi stalowe na drzwi stalowe ppoż. EI30. I piętro Montaż drzwi Ds1 w korytarzu przy głównej klatce schodowej jak w opisie parteru; zabudowa drzwi wymaga przesunięcia istniejącego grzejnika. Grzejnik przesunąć do wnęki w murze pod okienkiem kasowym. Montaż drzwi Dp1 zamykających boczną klatkę schodową oraz w korytarzu jak w opisie parteru. II piętro i poddasze Montaż drzwi Ds1 w korytarzu przy głównej klatce schodowej - jak w opisie parteru; zabudowa drzwi wymaga przesunięcia istniejącego grzejnika. Grzejnik przesunąć do wnęki w murze. Szczegóły podane w części instalacyjnej; Montaż drzwi Dp1 zamykających boczną klatkę schodową oraz w korytarzu jak w opisie parteru; zapewnienie usuwania dymu z przestrzeni głównej klatki schodowej oraz zapewnienie napływu powietrza uzupełniającego do oddymiania. W tym celu w stropie nad główna klatką schodową na drugim piętrze należy wykonać przebicia wg rysunków konstrukcyjnych oraz zamontować anemostaty o stałych żaluzjach do oddymiania, które w wydzielonej ściankami z płyt GK o odporności EI60 przestrzeni poddasza odprowadzą dym do okien klap dymowych zamontowanych w połaci dachu. Okna klapy połaciowe nie będą widoczne na elewacjach frontowych. Okna dachowe o podobnym kształcie obecnie są zabudowane nad pomieszczeniami serwerowni i pokojem informatyków. Zapewnienie usuwania dymu z przestrzeni bocznej klatki schodowej oraz zapewnienie napływu powietrza uzupełniającego do oddymiania. Spełnienie tego warunku wymaga wykonania przebicia w stropie nad klatką schodową oraz wykonania kanałów oddymiających z wełny PROMAT EI60 odprowadzających dym do zamontowanych okien klap dachowych. Okna te widoczne będą tylko od strony podwórza. Tak jak w poprzednim rozwiązaniu klapy te wykonane będą na wzór istniejących okien połaciowych. Na poziomie poddasza wykonanie lekkich ścianek działowych na konstrukcji drewnianej o odporności ogniowej EI60, wydzielających przestrzeń poddasza potrzebną do odprowadzenia dymu z klatek schodowych bezpośrednio do okien klap dymowych. Ścianki z płyt GK np. płyta gipsowo kartonowa Rigips Fire typ F lub równorzędna o tych samych właściwościach) o grub. 12,5mm z wypełnieniem wełną mineralną o gęstości co najmniej 10kg m i grubości min. 50mm, postawione zostaną bezpośrednio na stropie poddasza. Realizacja w omawianym budynku wymaganych zabezpieczeń ppoż. przedstawionych w projekcie w części budowlanej, instalacji hydrantowej oraz instalacjach elektrycznych pozwoli w pełni na spełnienie wymogów zawartych w Postanowieniu Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, a tym samym zapewniony zostanie akceptowalny poziom bezpieczeństwa. Zamknięcie pomieszczenia archiwum w budynku Sądu przy ul. Bogedaina 14A drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI 30 z samozamykaczem. Budynek Sadu przy ul. Bogedaina 14 znajduje się w strefie ochrony Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Katowicach, wybudowany ok. 1904r. ujęty w Gminnym Programie Opieki nad Zabytkami na terenie miasta Pszczyny. Roboty będą wykonywane w i po godzinach urzędowania sądu oraz w dni wolne od pracy, przy czym prace uciążliwe dla pracy sądu, w tym w szczególności głośne, powodujące duże zapylenie, nieprzyjemne zapachy itp. będą wykonywane poza godzinami pracy sądu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W przypadku zamiaru wykonywania prac po godzinach urzędowania sądu, Wykonawca winien wystąpić o wyrażenie zgody do Zamawiającego. Na realizację zadania Zamawiający posiada dokumentację projektową. Zamawiający wykonawcom zaproszonym do składania ofert przekaże wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dokumentację projektową, przedmiar robót, STWIORB..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwotę wadium ustala się w wysokości: Dla I części Zamówienia - 2 000 zł brutto (dwa tysiące złotych brutto) Dla II części zamówienia - 6 000 zł brutto (sześć tysięcy złotych brutto) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi poprzez weryfikację złożonego Wykazu robót (załącznik nr 5a i / lub 5b do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) wraz z dokumentami. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: dla części I - co najmniej dwie roboty (każda zrealizowana na podstawie odrębnej umowy) polegające na wykonaniu w budynku użyteczności publicznej instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) wraz z instalacją oddymiania o wartości nie niższej niż 60 000,00 zł brutto każda. dla części II - co najmniej dwie roboty (każda zrealizowana na podstawie odrębnej umowy) polegające na wykonaniu robót budowlano-wykończeniowych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 200 000 zł brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi poprzez weryfikację złożonego Wykazu osób (Załącznik Nr 4 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za nadzorowanie i kierowanie robotami budowlanymi. Wykonawca winien wykazać że dysponuje: dla części I: co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednio uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych bez ograniczeń, dla części II:co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednio uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wymagane przepisami ustawy PB odpowiednio do przedmiotu zamówienia tj. w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i równocześnie spełnia wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 poz. 1446 z późn. zm.) oraz co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednio uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz robót - odpowiedni dla części zamówienia na jaką Wykonawca składa Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 5A lub 5B do Wniosku) wraz dokumentami potwierdzającymi że roboty zostały wykonane należycie oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Formę dokumentów potwierdzających należytość wykonania robót określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02/2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 (powyżej) muszą być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1.Zamawiający dokona obiektywnej i niedyskryminacyjnej oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - odrębnie dla każdej części- na podstawie niżej podanych zasad i zaprosi do złożenia oferty 7 (siedmiu) Wykonawców ( dla każdej części oddzielnie), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W tym celu Zamawiający sporządzi ranking ocen Wykonawców. O pozycji w rankingu decydować będzie ilość punktów uzyskanych za wykonane roboty zgodnie z warunkami określonymi w pkt VI. 2 przy czym za każde zadanie zrealizowane samodzielnie przez Wykonawcę (lub jako podwykonawca, lub jako uczestnik konsorcjum) a)dotyczące budynku użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków Wykonawca otrzyma 3 punkty, b)dotyczące innych budynków użyteczności publicznej Wykonawca otrzyma 1 punkt. Ocenie punktowej będą podlegały jedynie roboty wykonywane przez Wykonawcę a nie przez podmioty, które udostępniły Wykonawcy swoje zasoby i doświadczenie w oparciu o zapisy art. 26 ust. 2b. Zamawiający nie przyzna punktów za zadania wykazane w poz. 3 i dalej wykonane przez podmioty udostępniające Wykonawcy swoje zasoby Uwaga. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać po dwa zadania dla każdej części zamówienia oddzielnie - zgodnie z załącznikiem nr 5A i / lub 5b do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Za zadania wykazane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca otrzyma po 1 pkt. 2.W przypadku konieczności wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów, stosownie do treści art. 26 ust 3 ustawy, Zamawiający zastosuje te przepisy wyłącznie w zakresie wymaganym do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty złożone w wyniku wezwania do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy będą brane pod uwagę przy ustalaniu punktacji wyłącznie w zakresie wymaganym do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (tj. wykazania dwóch zadań). Decyduje kolejność zadań na wykazie. 3.Zamawiający nie będzie traktował zadania jako zadania punktowanego w szczególności, gdy Wykonawca: a)wykaże zadanie a nie załączy dowodu potwierdzającego że roboty zostały wykonane należycie, b)wykaże zadanie ale z załączonego dowodu nie wynika czy roboty zostały wykonane należycie,c) załączy dowód a nie wykaże zadania w wykazie, d) wykaże zadanie, które nie spełnia warunku udziału w postępowaniu. 4.Każde wykazane zadanie musi być wykonane na podstawie odrębnej umowy. 5.Jeżeli Wykonawcy sklasyfikowani na 7 pozycji uzyskają taką samą ilość punktów, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców sklasyfikowanych na pozycjach 1-7. 6.Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, to Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 7.O wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków Zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób, biorących udział w realizacji zamówienia, w stosunku do osób wskazanych w ofercie (dalej specjalistów) w przypadku: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących specjalisty, b)nie wywiązywania się lub nienależytego wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c)jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.) - pod warunkiem, iż nowy specjalista będzie spełniał wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty i wykonawca uprzednio uzyska pisemną zgodę Zamawiającego na dokonanie tej zmiany. 3.W przypadku nie wywiązywania się lub nienależytego wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany go zmienić na innego, spełniającego warunki określone dla danego specjalisty w SIWZ, w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia po stronie Zamawiającego w przypadku: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby, b)nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków, c) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, d)zaistnienia innych przyczyn. 5.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie ewentualnego przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a)w przypadku zaistnienia przeszkód, uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, np. zawieszenie robót przez Zamawiającego, b)w przypadku zmiany Projektu Budowlano - Wykonawczego - o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, jednak nie dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, c)w przypadku napotkania przeszkód (w tym w szczególności nieoznaczonych w dokumentach instalacji), których istnienia mimo należytej staranności Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Pszczynie ul. Bogedaina 8 43-200 Pszczyna p. 010.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Pszczynie ul. Bogedaina 8 43-200 Pszczyna p. 010.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.pszczyna.sr.gov.pl (zakładka: Zamówienia publiczne).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.