eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Nasielsk: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk
Numer ogłoszenia: 131937 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk , ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nasielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim gm. Nasielsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Jackowie Włościańskim Gm. Nasielsk Zakres robót obejmuje: A. Roboty budowlane 1. Wykonanie fundamentów żelbetowych pod nowe filtry 2. Wymiana istniejącego oblicowania ścian na glazurę 3. Uzupełnienie tynków ścian kat. III 4. Rozbiórka istniejącej posadzki z cegły klinkierowej 5. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej 6. Wykonanie poziomej izolacji przeciwdźwiękowej ze styropianu na sucho 7. Wykonanie posadzki cementowej zatartej na ostro grub. 6 cm zbrojona siatką stalową 8. Wykonanie posadzki z płytek gres 9. Wymiana przykrycia kanałów z blachy z obramowaniem z kątownika 10. Malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną - ściany i sufity 11. Odgrzybianie powierzchni ścian i sufitów 12. Malowanie farbą olejną tynków oraz powierzchni metalowych (ściany, ślusarka) 13. Dostawa i montaż podestów i konstrukcji pomostów z profili stalowych kwasoodpornych 14. Dostawa i montaż pomostów z blach aluminiowych żeberkowych 15. Termomodernizacja stropodachu poprzez ocieplenie wełną mineralną twardą obróbek blacharskich 16. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem z tynkiem akrylowym w technologii lekko mokrej 17. Oblicowanie cokołów płytkami klinkierowymi 18. Wymiana istniejącej stolarki okiennej na rozwieralno - uchylne PCV B. Montaż urządzeń technologicznych 1. demontaż istniejących aeratorów i filtrów odżelaziaczy i odmanganiaczy 2. demontaż istniejących rurociągów stalowych 3. montaż zbiorników pionowyc kontaktowych Dn 2500 i H całkowite 7200 mm ze stali nierdzewnej V=3503 m3 każdy 4. filtry pionowe kontaktowe I 0 z płuczką wodnopowietrzną ze stali nierdzewnej 5. filtr pionowy popłuczyn kontaktowy ze stali nierdzewnej 6. zbiornik pośredni Dn 1500 H całkowita 6000 mm ze stali nierdzewnej 7. zbiornik filtratu popłuczyn ze stali nierdzewnej Dn 1000 H całkowite 5600 mm 8. sprężarka śrubowa z osuszaczem ziębniczym Q 53,64 m3 9. pompa II0 LP 100 - 200/210 z przetwornicą częstotliwości (rosnąca prędkość obrotowa i wydajność pompy) 10. zestaw pomp pośrednich Q 0÷355 m3/h Hp 26÷6 m N 3×5,5 kW 11. pompa dozująca podchloryn sodu ze zbiornikiem o pojemności 60 L 12. montaż rurociągów technologicznych ze stali nierdzewnej 13. montaż armatury sterującej z napędem ręcznym lub pneumatycznym 14. montaż przepływomierza elektromagnetycznego 15. montaż armatury ze stali nierdzewnej w wykonaniu warsztatowym 16. ustawienie filtrów II0 uzyskanych z demontażu 6 szt. o powierzchni filtracji pojedynczego filtra 4,9 m2 z uprzednim oczyszczeniu do trzeciego stopnia czystości i malowaniem farbami chlorokauczukowymi 17. wymiana wyposażenia urządzeń wod - kan 18. wykonanie wentylacji mechanicznej z montażem anemostatów 19. wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wyprowadzeniem ponad dach 20. podłączenie istniejących urządzeń do projektowanej instalacji technologicznej 21. próby szczelności i rozruch urządzeń technologicznych - zgodnie z pt. 22. Dostarczone urządzenia powinny być zunifikowane z pochodzącymi z demontażu i przeznaczonymi do dalszego użytkowania. C. Montaż i wymiana instalacji elektrycznych 1. wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach 2. wymiana rozdzielnic sterująco - zasilających 3. wymiana układów i linii zasilania urządzeń technologicznych z podłączeniem wszystkich urządzeń (projektowanych i istniejących I i II 0) 4. montaż ochrony przepięciowej wewnętrznej 5. montaż instalacji suchobiegów w studniach Nr 1, 2 i 3, CL1-3. D. MONITORING Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również zapewnienie zdalnego monitoringu parametrów wszystkich punktów pomiarowych. Wykonawca musi zapewnić zdalną komunikację z tworzonym systemem wizualizacji i monitoringu danych na stanowisku komputerowym. Zamawiający oczekuje rozwiązania polegającego na dostarczeniu rutera 3G/4G obsługującego połączenia VPN PPTP oraz DynDNS wraz z anteną zewnętrzną zapewniającą jak najlepszy sygnał sieci komórkowej. Wykonawca skonfiguruje połączenie internetowe, jak i kanał VPN i DynDNS oraz klienta VPN na komputerze Zamawiającego. Ruter musi zapewnić automatyczne i realizowane zaraz po włączeniu urządzenia połączenie z internetem. Ruter ma być tak skonfigurowany, że w przypadku zerwania połączenia 3G/4G ruter automatycznie spowoduje podjęcie próby przywrócenia połączenia 3G/4G aż do skutku. Ruter musi być wyposażony w min. 4 porty RJ45 100/100 MB i łączność WiFi min. 802.11n. Minimalne wymagania w zakresie specyfikacji elementów wymaganych do skonfigurowania stanowiska komputerowego przedstawiono w STWiORB Wymagania Szczegółowe WS.08.00 Budynek SUW - Instalacje elektryczne. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wyniki badań wody o parametrach określonych normami poświadczone przez akredytowane laboratorium na dzień uruchomienia nowej instalacji technologicznej. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i współczesną wiedzą budowlaną. Podczas prac budowlano-montażowych prowadzonych przy modernizacji SUW, należy zachować ciągłą dostawę wody dla mieszkańców. Dopuszcza się zasilanie wodociągu wodą o obniżonych parametrach technologicznych na czas modernizacji stacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 206A /II piętro/.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie Stacji Uzdatniania Wody wraz z dostawą urządzeń technologicznych o wartości robót co najmniej 3 mln zł brutto każda, w tym co najmniej jedną pracującą w technologii uzdatniania w filtrach otwartych z płukaniem ciągłym złoża o wydajności układu co najmniej 250 m3/h wraz z dowodami, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz posiadającym doświadczenie pełnienia funkcji kierownika budowy przy budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie co najmniej 2 stacji uzdatniania wody o wydajności min. 250 m3/h w tym co naj mniej 1 w technologii pionowych filtrów otwartych. Kierownik budowy będzie sprawował funkcję koordynatora robót. - kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia AKPiA, posiadającym doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 Stacji Uzdatniania Wody. - co najmniej 1 osobą z doświadczeniem zawodowym na stanowisku technologa stacji uzdatniania wody z wykształceniem wyższym, z tytułem inż. środowiska lub wyższe pokrewne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) 2. upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy; 3. wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej w oparciu o załączone przedmiary

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4 Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zapisów zawartej umowy w następującym zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta spowodowana może być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. koniecznością przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy takimi jak warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, wykonanie zamówień dodatkowych itp. b) sposobu wykonania przedmiotu umowy, przy czym zmiana ta spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnieniem warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonania przedmiotu umowy, takimi jak warunki archeologiczne, geologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, itp. c) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy d) Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programu Rozwoju Obszarów PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.