Łódź: ZP/3/MiR/2014 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych dla potrzeb projektu pn. Modernizacja i rozwój infrastruktury B+R w obszarze żywności prozdrowotnej, tradycyjnej - Instytut Chemicznej Technologii Żywności
Numer ogłoszenia: 131874 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności , ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6313408, faks 42 6313408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://snack.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/3/MiR/2014 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych dla potrzeb projektu pn. Modernizacja i rozwój infrastruktury B+R w obszarze żywności prozdrowotnej, tradycyjnej - Instytut Chemicznej Technologii Żywności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych dla potrzeb projektu pn. Modernizacja i rozwój infrastruktury B+R w obszarze żywności prozdrowotnej, tradycyjnej - Instytut Chemicznej Technologii Żywności, w postaci:
Część I - Instytut Chemicznej Technologii Żywności Zakład Technologii Skrobi i Cukiernictwa
Pakiet Nr 1 - Odczynniki chemiczne
Pakiet Nr 2 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) f. SIGMA, ALDRICH, FLUKA, SUPELCO
Pakiet Nr 3 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) f. ELKABE
Pakiet Nr 4 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 5 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 6 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 7 - Sprzęt laboratoryjny
Pakiet Nr 8 - Pipety automatyczne
Pakiet Nr 9 - Końcówki do pipet
Pakiet Nr 10 - Akcesoria do aparatów System SoxtecTM 2055 oraz SoxCapTM 2047
Pakiet Nr 11 - Akcesoria do chromatografu cieczowego Donex HPLC-ultimate 3000RS lub chromatografu gazowego Varian 450GC
Pakiet Nr 12 - Akcesoria oryginalne do chromatografu cieczowego Donex HPLC-ultimate 3000RS lub chromatografu gazowego Varian 450GC oraz Chromatografu Thermo Scientific Q Exactive LC-MS/MS i CPC
Pakiet Nr 13 - Akcesoria oryginalne do filtracji Millipore MF oraz akcesoria oryginalne do aparatu uzdatniania wody Direct-Q3
Pakiet Nr 14 - Akcesoria oryginalne do chromatografu gazowego Varian 450GC
Pakiet Nr 15 - Akcesoria oryginalne do generatora azotu Alliance V350
Pakiet Nr 16 - Alkohol etylowy rolniczy zwykły zbożowy np. Nord Clas
Pakiet Nr 17 - Surowce
Część II - Instytut Chemicznej Technologii Żywności Zakład Analizy i Technologii Żywności
Pakiet Nr 1 - Odczynniki chemiczne
Pakiet Nr 2 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) f. SIGMA, ALDRICH, FLUKA, SUPELCO
Pakiet Nr 3 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) Extrasynthese
Pakiet Nr 4 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 5 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 6 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 7 - Pipety
Pakiet Nr 8 - Końcówki do pipet
Pakiet Nr 9 - Materiały zużywalne HPLC kolumny HPLC, części zużywalne HPLC, filtry do HPLC
Pakiet Nr 10 - Inny asortyment
Pakiet Nr 11 - Alkohol etylowy rolniczy zwykły zbożowy np.Nord Clas
Część III - Instytut Chemicznej Technologii Żywności Zakład Cukrownictwa
Pakiet Nr 1 - Odczynniki chemiczne
Pakiet Nr 2 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) f. SIGMA, ALDRICH, FLUKA, SUPELCO
Pakiet Nr 3 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) f. MERCK
Pakiet Nr 4 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) np. LGC Standards
Pakiet Nr 5 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 6 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 7 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 8 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Pakiet Nr 9 - Pipety
Pakiet Nr 10 - Końcówki do pipet
Pakiet Nr 11 - Inny asortyment
Część IV - Instytut Chemicznej Technologii Żywności Zakład Technologii Chłodnictwa Żywności
Pakiet Nr 1 - Odczynniki chemiczne
Pakiet Nr 2 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) f. SIGMA, ALDRICH, FLUKA, SUPELCO
Pakiet Nr 3 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) np. Ekstrasynthese
Pakiet Nr 4 - Odczynniki laboratoryjne (specjalistyczne) hoelzel-biotech.
Pakiet Nr 5 - Laboratoryjne wyroby szklane
Pakiet Nr 6 - Produkty z tworzyw sztucznych
Pakiet Nr 7 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
Pakiet Nr 8 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny, precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) i inny
Pakiet Nr 9 - Pipety
Pakiet Nr 10 - Końcówki do pipet
Pakiet Nr 11 - Materiały zużywalne HPLC
Pakiet Nr 12 - Materiały zużywalne do mini czujników temperatury i wilgotności
Pakiet Nr 13 - Inny asortyment
Pakiet Nr 14 - Inny asortyment
o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 53.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1/ Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu tj.:
CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikującą
lub
DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawiana przez producenta, że wyrób jest zgodny z normami,
o ile wymaga tego ustawa
lub złożenie stosownego Oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
Dokumenty winny być dostarczone na każde żądanie Zamawiającego przy realizacji poszczególnych części zamówienia.
2/ Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego /zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz. U. z 2011 r. nr 63, poz. 322 oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2007 r. w sprawie karty charakterystyki Dz. U. Nr 215 poz. 1588/ - dotyczy: Część I Pakiet Nr: 1, 2, 3; Część II Pakiet Nr: 1, 2, 3; Część III Pakiet Nr: 1, 2, 3, 4; Część IV Pakiet Nr: 1, 2, 3, 4
o ile wymaga tego ustawa
lub złożenie stosownego Oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
Dokumenty winny być dostarczone przy realizacji poszczególnych części zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ
Formularz Cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ
Dokument ustanawiający pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ;
zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy lub trwały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, Zamówienia publiczne, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, Zamówienia publiczne, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja i rozwój infrastruktury B+R w obszarze żywności prozdrowotnej, tradycyjnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- (DFP.271.58.2024.ADB) Dostawa podstawowych materiałów medycznych i niemedycznych.
- Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Dostawy artykułów medycznych oraz podłoży do hodowli drobnoustrojów w krwi i płynach ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania posiewów ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.