eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Przeprowadzenie badań, opracowanie strategii i planów działania oraz konsultacji społecznych dla Starogardzkiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach projektu Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Starogard Gdański: Przeprowadzenie badań, opracowanie strategii i planów działania oraz konsultacji społecznych dla Starogardzkiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach projektu Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 131742 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego , ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 767 35 00, faks 58 767 35 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań, opracowanie strategii i planów działania oraz konsultacji społecznych dla Starogardzkiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach projektu Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie następujących dokumentów: ETAP 1. Przeprowadzenie badań oraz opracowanie diagnozy służącej określaniu powiązań Starogardzkiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego oraz delimitacja jego granic. ETAP 2. Opracowanie dokumentu pn.: Strategia rozwoju Starogardzkiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego, planów działania dla głównych, strategicznych kierunków rozwojowych na obszarze Starogardzkiego MOF oraz przeprowadzenie konsultacji społecznych opracowanych dokumentów. INFORMACJE OGÓLNE Strategia będzie opracowana na lata 2014 - 2020. Opracowanie będzie wykorzystywane przez partnerów projektu Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju oraz pozostałe zainteresowane podmioty przy opracowaniu projektów oraz aplikowaniu o środki zewnętrzne, w tym z budżetu Unii Europejskiej, w szczególności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013. Projekt realizowany jest w partnerstwie obejmującym następujące jednostki samorządu terytorialnego: Powiat Starogardzki, Gminę Miejską Starogard Gdański, Gminę Starogard Gdański i Gminę Bobowo. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji Zamówienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi POPT 2007 - 2013. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów programu i Unii Europejskiej oraz informowania o współfinansowaniu Zamówienia ze środków Unii Europejskiej. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do całości prac i dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji. Podane poniżej terminy wyrażone w liczbach dni oznaczają liczbę dni kalendarzowych. Wykonawca na całym etapie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do uczestniczenia w spotkaniach z przedstawicielami Zamawiającego oraz Partnerami Projektu. Spotkania te obejmują: 1. Pierwsze spotkanie robocze zorganizowane przez Zamawiającego w terminie do 5 dni od zawarcia umowy, na którym Wykonawca przedstawi: Projekt harmonogramu realizacji projektu. Zmiana harmonogramu wymaga pisemnej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy o zmianę harmonogramu, której Wykonawca dokonuje w terminie do 3 dni; Pisemny opis metodologii badań. Opis metodologii badań wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego; Koncepcję opracowania przedmiotu zamówienia. Koncepcja wymaga akceptacji przez Zamawiającego; 2. Spotkania robocze służące omawianiu kolejnych etapów realizacji przedmiotu zamówienia. Minimum jedno spotkanie w miesiącu. Na wszystkie spotkania z Zespołem Projektowym, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zaplecze merytoryczne (tematyka spotkań, materiały). W ramach tych spotkań Wykonawca jest zobowiązany przygotować także spotkanie poświęcone badaniom nad Starogardzkim Miejskim Obszarem Funkcjonalnym, na które przygotuje streszczenie opracowania Etapu 1 przedmiotu zamówienia w formie prezentacji multimedialnej oraz przedstawi je na zorganizowanym spotkaniu. Zaplecze techniczne (salę) zobowiązuje się zapewnić Zamawiający lub Partnerzy Projektu, w zależności na którym terenie z partnerskich JST odbędzie się spotkanie. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym spotkaniu, nie później niż 3 dni przed spotkaniem. 3. Spotkanie podsumowujące opracowanie strategii i planów działań. Wykonawca zobowiązany jest przygotować streszczenie opracowania w formie prezentacji multimedialnej oraz przedstawić je na spotkaniu, które zostanie zorganizowane przez Zamawiającego, najpóźniej w terminie do 14 dni po zakończeniu Etapu 2. Opracowanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w formie drukowanej w 4 egzemplarzach oraz elektronicznej w formie PDF oraz w formatach umożliwiających edycję w pakiecie biurowym np.: .doc. docx. xls. xlsx. na zewnętrznych nośnikach danych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jeden dokument strategiczny obejmujący diagnozę i delimitację granic miejskiego obszaru funkcjonalnego o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 4 osobowym zespołem, w składzie: - 1 osoba posiadająca stopień naukowy, co najmniej doktora w dziedzinie nauk ekonomicznych lub społecznych lub przyrodniczych lub gospodarki przestrzennej, - 2 osoby posiadające dyplom co najmniej magistra lub magistra inżyniera w dziedzinie nauk ekonomicznych lub społecznych lub przyrodniczych lub gospodarki przestrzennej, - 1 osoba z uprawnieniami do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Pisemne zobowiązanie bądź inny właściwy dokument innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, poświadczający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych podmiotów - wg wzoru - załącznik nr 6 do siwz (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wniosku o przyznanie dotacji na realizację Projektu; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian w umowie o przyznanie dotacji na realizację Projektu; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna; 4) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 17 83-200 Starogard Gdański pok. 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 17 83-200 Starogard Gdański pok. 09 Punkt Informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Starogardzki Miejski Obszar Funkcjonalny - nowy wymiar partnerstwa na rzecz rozwoju współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013. Projekt realizowany jest w partnerstwie obejmującym następujące jednostki samorządu terytorialnego: Powiat Starogardzki, Gminę Miejską Starogard Gdański, Gminę Starogard Gdański i Gminę Bobowo..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.