eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Doposażenie sal dydaktycznych w budynku nr 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 w kompletne instalacje AV do projekcji multimedialnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Kraków: Doposażenie sal dydaktycznych w budynku nr 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 w kompletne instalacje AV do projekcji multimedialnych
Numer ogłoszenia: 131721 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160468 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie sal dydaktycznych w budynku nr 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 w kompletne instalacje AV do projekcji multimedialnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Doposażenie sal dydaktycznych w budynku nr 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Warszawskiej 24 w kompletne instalacje AV do projekcji multimedialnych obejmujące swym zakresem: 1) Wykonanie niezbędnych przeróbek/doposażenia instalacji elektrycznej w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej. 2) Dostawę wszystkich urządzeń i elementów składowych systemów AV do projekcji multimedialnych, zgodnych ze specyfikacją techniczną zawartą w dokumentacji projektowej. 3) Rozmieszczenie i zamontowanie wszystkich elementów zgodnie z projektem wykonawczym i faktyczną aranżacją poszczególnych pomieszczeń. 4) Zaprogramowanie i konfiguracja układów sterowania dla wykonanych systemów projekcyjnych na salach. 5) Podłączenie wszystkich urządzeń multimedialnych do wykonanej instalacji oraz uruchomienie systemów. 6) Przeprowadzenie kalibracji i niezbędnych ustawień urządzeń oraz przeprowadzenie wszystkich wymaganych testów, potwierdzających poprawność działania systemów, właściwą konfigurację układów sterowania oraz osiągnięcia zakładanej funkcjonalności systemów AV. 7) Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej dla wykonanych systemów AV do projekcji multimedialnych oraz wszystkich przenośnych elementów koniecznych do obsługi systemów AV. 8) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i warunków poprawnej eksploatacji systemów AV. 2. Warunki dostawy wymagane przez Zamawiającego 1) Wszystkie dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wszystkim warunkom szczegółowych specyfikacji technicznych, zawartych w projekcie wykonawczym. 2) Wszystkie dostarczane urządzenia w ramach każdej instalacji AV muszą być ze sobą kompatybilne i zapewniać bezkonfliktową współpracę każdego systemu. 3) Wykonane systemy projekcyjne muszą być ujednolicone dla wszystkich sal objętych zamówieniem, z jednoczesnym dostosowaniem instalacji do indywidualnej specyfiki i parametrów poszczególnych sal dydaktycznych (pogrupowanie sal na 3 grupy oznaczone jako: A, B i C, zgodnie z informacją zawartą w projekcie wykonawczym), tzn: a) Wszystkie projektory multimedialne (zarówno długoogniskowe jak i krótkoogniskowe) będące składowymi elementami systemów AV muszą pochodzić od jednego producenta i umożliwiać alternatywną obsługę serwisową wszystkich projektorów za pomocą jednego centralnego pilota (standardowy pilot dołączany do projektora) oraz zapewniać bieżące monitorowanie w czasie rzeczywistym podstawowych parametrów pracy projektora za pośrednictwem sieci LAN. b) Wszystkie ekrany elektryczne, będące składowymi elementami systemów AV muszą pochodzić od jednego producenta i umożliwiać alternatywną obsługę serwisową wszystkich ekranów za pomocą jednego centralnego pilota (standardowy pilot dołączany do ekranu). c) Systemy AV dedykowane do współpracy z tablicami interaktywnymi muszą umożliwiać kompatybilną współpracę z zamontowanymi już w salach tablicami (tablice firmy SMART model: SB 685). d) Wszystkie systemy transmisji sygnału w poszczególnych instalacjach AV powinny zostać wykonane w ujednolicony sposób (w oparciu o ujednolicone urządzenia transmisyjne dla każdego systemu na wszystkich salach objętych zamówieniem). e) Klawiaturowy system sterowania systemami AV (na salach w których został zaprojektowany) musi zostać zaprogramowany w ujednolicony sposób i posiadać taką sama funkcjonalność dla każdej Sali objętej zamówieniem. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi a) na wykonane prace montażowe i instalacyjne: 5 lat, liczony od daty końcowego odbioru robót b) na dostarczone i zamontowane urządzenia:- 5 lat, liczony od daty końcowego odbioru robót 4. Z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłej sprawności systemów projekcyjnych AV Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił niezawodność pracy wykonanych systemów AV zachowując w okresie gwarancji następującą obsługę serwisową wykonanych instalacji: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii (potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, informacja o zakresie podejmowanych działań serwisowych) - parametr określany w dalszej części SIWZ jako składowa SA - Zamawiający wymaga, aby reakcja serwisu następowała niezwłocznie po zgłoszeniu awarii (czas reakcji serwisu nie może przekroczyć 1 godziny od chwili zgłoszenia); b) czas przyjazdu serwisu na miejsce i przeprowadzenia stosownej diagnozy pracy systemów - parametr określany w dalszej części SIWZ jako składowa SB- Zamawiający wymaga, aby przyjazd serwisu w celu dokonania diagnozy odbywał się niezwłocznie po zgłoszeniu awarii (czas przyjazdu nie może przekroczyć 6 godzin od chwili zgłoszenia); c) czas naprawy awarii/ usunięcia ewentualnych usterek - parametr określany w dalszej części SIWZ jako składowa SC- Zamawiający wymaga, aby naprawa awarii/usterek wykonywana była niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia (czas naprawy awarii/ usunięcia usterek nie może przekroczyć 12 godzin od chwili zgłoszenia, przy czym zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac serwisowych w porze nocnej, tzn. w godzinach: 22.00-6.00); d) czas zamontowania tymczasowych urządzeń zastępczych - parametr określany w dalszej części SIWZ jako składowa SD- w przypadku gdy czas naprawy awarii przekroczy 12 godzin lub gdy konieczne czynności serwisowe wymagać będą specjalistycznych testów urządzeń poza miejscem montażu instalacji AV Zamawiający wymaga montażu tymczasowych urządzeń zastępczych, które zapewnią pełną funkcjonalność systemów AV w okresie przeprowadzania czynności serwisowych - czas montażu takich urządzeń nie może przekroczyć 12 godzin od chwili zgłoszenia awarii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIGITALIA Marcin Mól Inżynieria Dźwięku i Obrazu, os. Na Stoku 31 / 4, 31-706 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147472,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195657,50

  • Oferta z najniższą ceną: 195657,50 / Oferta z najwyższą ceną: 317742,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.