Ogłoszenie z dnia 2016-05-23
Sucha Beskidzka: Budowa budynku sportowo-gastronomiczno-hotelowego w Suchej Beskidzkiej
Numer ogłoszenia: 131450 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku sportowo-gastronomiczno-hotelowego w Suchej Beskidzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze ogłoszenie dotyczy postępowania prowadzonego w celu zawarcia umowy partnerstwa publiczno-prywatnego. Przedsięwzięcie obejmuje zaprojektowanie, sfinansowanie i wykonanie kompletnego budynku wraz z infrastrukturą na części działki ewid. nr 9810/4 w Suchej Beskidzkiej, który będzie stanowił zaplecze MKS Babia Góra. Część budynku zostanie przeznaczona na cele gastronomiczno-hotelowe i będzie eksploatowana przez partnera prywatnego. Pozostała (klubowa) część budynku powierzona zostanie MKS Babia Góra. Pobieranie pożytków z części gastronomiczno-hotelowej budynku w okresie obowiązywania umowy będzie stanowiło wynagrodzenie partnera prywatnego. Projektowany budynek powinien odpowiadać współczesnym tendencjom w zakresie sportu i rekreacji, stwarzając zawodnikom jak również kibicom, trenerom a także gościom przyjazne warunki wypoczynku i rekreacji, zapewnić wysoką jakość rozwiązań przestrzennych i materiałowych, przy zachowaniu optymalnych wskaźników ekonomicznych. W ostatnim roku obowiązywania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego (umowy ppp) partner prywatny będzie uprawniony do kupna części gastronomiczno-hotelowej budynku (nieruchomości stanowiącej samodzielny lokal użytkowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis potrzeb i wymagań podmiotu publicznego. Prowadzony dialog konkurencyjny ma na celu uszczegółowienie i doprecyzowanie opisu przedsięwzięcia oraz uwarunkowań prawnych i finansowych jego wykonania. Podmiot publiczny informuje, że przedstawiony opis ma jedynie charakter wstępny i może ulec zmianie w trakcie trwania dialogu. Ostateczny, szczegółowy opis inwestycji zostanie udostępniony wykonawcom po zakończeniu dialogu. Okres obowiązywania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego: zgodnie z ofertą partnera prywatnego, jednak nie dłużej niż 37 lat od daty zawarcia umowy ppp. Podmiot publiczny wymaga również zachowania następującego terminu pośredniego obejmującego zaprojektowanie i wybudowanie kompletnego budynku wraz z niezbędną infrastrukturą: zgodnie z ofertą partnera prywatnego, jednak nie dłużej niż 2 lata od daty zawarcia umowy ppp. Postępowanie o zawarcie umowy partnerstwa publiczno-prywatnego prowadzone jest w trybie dialogu konkurencyjnego na podstawie art. 60a i 60b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) w związku z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 696 z późn. zm.)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 444.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera Opis potrzeb i wymagań podmiotu publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 999.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
O wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków Zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena
- 2 - Termin realizacji przedmiotu partnerstwa publiczno-prywatnego
- 3 - Podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy podmiotem publicznym i partnerem prywatnym
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka pokój nr 31.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań można uzyskać w siedzibie Podmiotu publicznego (Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka), w godzinach jego urzędowania lub pobrać w wersji elektronicznej ze strony internetowej www.sucha-beskidzka.pl (zakładka Zamówienia publiczne) lub z Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego prowadzonego na stronie www.wrotamalopolski.pl..
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka pokój nr 23 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ze względu na złożoność przedsięwzięcia i brak możliwości ustalenia znaczenia kryteriów oceny ofert Zamawiający podaje kryteria w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego: 1) wynagrodzenie partnera prywatnego, 2) termin realizacji przedmiotu partnerstwa publiczno-prywatnego, 3) podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy podmiotem publicznym i partnerem prywatnym. Sposób oceny ofert i zakres poszczególnych kryteriów zostanie doprecyzowany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia po zakończeniu dialogu. W związku z możliwością pojawienia się modyfikacji treści ogłoszenia o zamówieniu, wprowadzanych na podstawie art. 12a ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Remont drogi gminnej 440887K (ul. dr Z. Karaś) w km od 0+000,00 do km 0+370,00 w miejscowości Sucha Beskidzka, Gmina Sucha Beskidzka
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VI
- Pełnienie funkcji na potrzeby realizacji projektu zgodnie z umową nr 064/100021/PRO/2024/K profilaktyczne programy zdrowotne: program badań przesiewowych raka jelita grubego
- Usługa opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego 1 wykonania przebudowy Od. Med. Paliatywnej 2 wykonanie przebudowy budynku wolnostojącego na potrzeby Dz. Rehabilitacji wraz z traktem łączącym
- REMONT DROGI POWIATOWEJ 1689K W KM OD 10+123,50 DO KM 11+630,00 W MIEJSCOWOŚCI BIEŃKÓWKA, POWIAT SUSKI
- REMONT DROGI POWIATOWEJ BRODY-PALCZA NR 1707 K W KM OD 7+380,50 DO KM 9+656,00 W MIEJSCOWOŚCI PALCZA, POWIAT SUSKI
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont instalacji sanitarnych z remontem pomieszczeń bloku żywienia w Przedszkolu nr 237 przy ul. Tyszkiewicza 33 - numer postępowania: 22/ZP/24
- "Budowa infrastruktury drogowej, turystycznej i sportowej w Gminie Radoszyce - Budowa infrastruktury turystycznej na terenach przyległych do zalewu "Antoniów" - budowa skateparku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi powiatowej Nr 1438L wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową Nr 1440L
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy Pawilonu M-III KSS im. św. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, dz. nr 50/18, obr. 44, jedn. ewid. Krowodrza
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Samin położonej na działce nr 189/1 obręb 0018 Samin, gmina Dąbrówno.
- Opracowanie i wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla lok. mieszkalnego (pustostanu) nr 2 w bud. przy ul. Lipnickiej 113 w B-B wraz z wymaganymi przepisami, opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.