eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Budowa budynku sportowo-gastronomiczno-hotelowego w Suchej Beskidzkiej



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Sucha Beskidzka: Budowa budynku sportowo-gastronomiczno-hotelowego w Suchej Beskidzkiej
Numer ogłoszenia: 131450 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku sportowo-gastronomiczno-hotelowego w Suchej Beskidzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze ogłoszenie dotyczy postępowania prowadzonego w celu zawarcia umowy partnerstwa publiczno-prywatnego. Przedsięwzięcie obejmuje zaprojektowanie, sfinansowanie i wykonanie kompletnego budynku wraz z infrastrukturą na części działki ewid. nr 9810/4 w Suchej Beskidzkiej, który będzie stanowił zaplecze MKS Babia Góra. Część budynku zostanie przeznaczona na cele gastronomiczno-hotelowe i będzie eksploatowana przez partnera prywatnego. Pozostała (klubowa) część budynku powierzona zostanie MKS Babia Góra. Pobieranie pożytków z części gastronomiczno-hotelowej budynku w okresie obowiązywania umowy będzie stanowiło wynagrodzenie partnera prywatnego. Projektowany budynek powinien odpowiadać współczesnym tendencjom w zakresie sportu i rekreacji, stwarzając zawodnikom jak również kibicom, trenerom a także gościom przyjazne warunki wypoczynku i rekreacji, zapewnić wysoką jakość rozwiązań przestrzennych i materiałowych, przy zachowaniu optymalnych wskaźników ekonomicznych. W ostatnim roku obowiązywania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego (umowy ppp) partner prywatny będzie uprawniony do kupna części gastronomiczno-hotelowej budynku (nieruchomości stanowiącej samodzielny lokal użytkowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis potrzeb i wymagań podmiotu publicznego. Prowadzony dialog konkurencyjny ma na celu uszczegółowienie i doprecyzowanie opisu przedsięwzięcia oraz uwarunkowań prawnych i finansowych jego wykonania. Podmiot publiczny informuje, że przedstawiony opis ma jedynie charakter wstępny i może ulec zmianie w trakcie trwania dialogu. Ostateczny, szczegółowy opis inwestycji zostanie udostępniony wykonawcom po zakończeniu dialogu. Okres obowiązywania umowy partnerstwa publiczno-prywatnego: zgodnie z ofertą partnera prywatnego, jednak nie dłużej niż 37 lat od daty zawarcia umowy ppp. Podmiot publiczny wymaga również zachowania następującego terminu pośredniego obejmującego zaprojektowanie i wybudowanie kompletnego budynku wraz z niezbędną infrastrukturą: zgodnie z ofertą partnera prywatnego, jednak nie dłużej niż 2 lata od daty zawarcia umowy ppp. Postępowanie o zawarcie umowy partnerstwa publiczno-prywatnego prowadzone jest w trybie dialogu konkurencyjnego na podstawie art. 60a i 60b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) w związku z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2015 r. poz. 696 z późn. zm.)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 444.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do Opisu potrzeb i wymagań podmiotu publicznego)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowe informacje dot. wymaganych oświadczeń i dokumentów zawiera Opis potrzeb i wymagań podmiotu publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 999.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

O wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków Zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena
  • 2 - Termin realizacji przedmiotu partnerstwa publiczno-prywatnego
  • 3 - Podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy podmiotem publicznym i partnerem prywatnym

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka pokój nr 31.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań można uzyskać w siedzibie Podmiotu publicznego (Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka), w godzinach jego urzędowania lub pobrać w wersji elektronicznej ze strony internetowej www.sucha-beskidzka.pl (zakładka Zamówienia publiczne) lub z Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego prowadzonego na stronie www.wrotamalopolski.pl..

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Suchej Beskidzkiej ul. Mickiewicza 19 34-200 Sucha Beskidzka pokój nr 23 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ze względu na złożoność przedsięwzięcia i brak możliwości ustalenia znaczenia kryteriów oceny ofert Zamawiający podaje kryteria w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego: 1) wynagrodzenie partnera prywatnego, 2) termin realizacji przedmiotu partnerstwa publiczno-prywatnego, 3) podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy podmiotem publicznym i partnerem prywatnym. Sposób oceny ofert i zakres poszczególnych kryteriów zostanie doprecyzowany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia po zakończeniu dialogu. W związku z możliwością pojawienia się modyfikacji treści ogłoszenia o zamówieniu, wprowadzanych na podstawie art. 12a ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.