eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY SZPITALA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Rybnik: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY SZPITALA
Numer ogłoszenia: 131304 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku , ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4328138, faks 032 4328169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY SZPITALA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa ochrona Szpitala stanowiącego wyodrębnioną, ogrodzoną nieruchomość o pow. 12,7ha składającą się z 47 obiektów szpitalnych i 8 obiektów mieszkalnych wraz z świadczeniem usług konwojowania i ochrony pracowników Zamawiającego oraz wartości pieniężnych z siedziby Zamawiajacego do siedziby Banku oraz podejmowanych z Banku i przewożonych do siedziby Zamawiającego. Zakres usługi: 1. Ochrona osób i mienia Zamawiającego wykonywana będzie 24 godziny na dobę codziennie, w tym w niedziele i święta przez: a)Patrol pieszy składający się z dwóch pracowników Wykonawcy wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, do obowiązków których należeć będzie: - sprawdzanie obiektów szpitalnych pod kątem ich zabezpieczenia przed kradzieżą, pożarem, dewastacją; - sprawdzanie sprawności oświetlenia terenu; - zgłaszanie pozostawionego zbędnego oświetlenia pomieszczeń; - podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie szpitala; - prowadzenie rejestru zdarzeń i uwag b) Wartownika - pracownika przy bramie wjazdowej, do obowiązków którego należeć będzie: - pobieranie opłaty wjazdowej w imieniu i na rzecz Zamawiającego i co miesięczne rozliczanie się z niej; - kontrola samochodów dostawczych; - ewidencja pojazdów bez zezwoleń wjeżdżających na teren obiektu po godz. 16.00; 2. Usługa konwojowania i ochrony pracowników Zamawiającego oraz wartości pieniężnych z siedziby Zamawiającego do siedziby Banku oraz podejmowanych z Banku i przewożonych do siedziby Zamawiającego, polega na: a) Realizacja usług konwojowych (ochronnych) przez Wykonawcę odbywać się będzie z wykorzystaniem środków transportu wyposażonych odpowiednio do realizacji celu umowy, prowadzonych przez uzbrojonych w broń palną kierowców oraz z udziałem uzbrojonych w broń palną konwojentów. b) W czasie konwojowania wartości pieniężnych z Banku do Zamawiającego lub odwrotnie, kasjer Zamawiającego będzie posiadał całość przewożonych wartości pod swoją pieczą i będzie ponosił za nie odpowiedzialność, ograniczoną do działań i zaniechań kasjera wykonanych w złej wierze. c) W odniesieniu do działań i zaniechań osób trzecich (niebędących pracownikami Zamawiającego) odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych wartości, jak również za życie i zdrowie kasjera ponosił będzie Wykonawca. Odpowiedzialność, o której mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca będzie ponosił od momentu opuszczenia pomieszczenia, z którego pobierane są wartości podlegające przewozowi przez pracownika Zamawiającego, do miejsca w którym środki są deponowane (do momentu ich przekazania pracownikowi Banku). Procedurę przewozu środków z Banku do Zamawiającego będzie się stosować odpowiednio. Odpowiedzialność Wykonawcy będzie rozciągać się na szkody pośrednie. d) Wartość środków pieniężnych, przewożonych w trakcie każdorazowego konwoju, ustalać się będzie na podstawie raportu kasowego, w odniesieniu do środków przewożonych od Zamawiającego do Banku oraz wyciągu bankowego w odniesieniu do środków przewożonych z Banku do Zamawiającego; e) Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie wyposażenie kasjera w odpowiednią torbę lub kasetę do przenoszenia gotówki, zamykaną na klucz. W czasie przejazdu samochodem wartości pieniężne przewożone będą w metalowym tresorze. Wykonawca poucza kasjera Zamawiającego o obowiązku podporządkowania się dowódcy konwoju w czasie przewożenia wartości pieniężnych. Dowódca konwoju wskazuje kasjerowi miejsce w pojeździe oraz udziela wyczerpującego instruktażu o sposobie zachowania się kasjera w przypadkach szczególnych (pożar, napad, wypadek samochodowy itp.) f) Czas pracy grupy konwojowej będzie się rozpoczynać od momentu zgłoszenia się grupy konwojowej u osoby wskazanej przez Zamawiającego. g) Zamawiający będzie zamawiał usługę zabezpieczenia wartości pieniężnych telefonicznie określając godzinę stawienia się konwoju. h) Trasa zostanie ustalona przed odjazdem do Banku, i) Realizacja usługi przewidziana jest 7 razy w miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji mniejszej ilości usług w zakresie konwojowania. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem zapłaty za faktycznie zrealizowaną usługę. 3. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należy również: a) Zapewnienie własnej grupy interwencyjnej Wykonawcy, która będzie w stanie dotrzeć do obiektu w czasie do 15 minut od momentu jej wezwania; b) Interwencję, w przypadku powzięcia wiadomości lub podejrzenia o zagrożeniu osób lub mienia - w granicach określonych ustawą o ochronie osób i mienia oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy; w szczególności w sytuacji pojawienia się sygnału alarmowego z systemów alarmowych zainstalowanych w Szpitalu c) Wezwanie w razie potrzeby odpowiednich służb (policja, straż, pogotowie ratunkowe) niezwłocznie w stanach interwencyjnych; d) Informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszeniach przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia; e) Zapobieganie wchodzeniu i przebywaniu na terenie obiektu po godzinach pracy i w dni wolne od pracy osób nieuprawnionych lub nieupoważnionych przez Zamawiającego w formie pisemnej; f) Otwieranie pomieszczeń centrali telefonicznej dla personelu obsługi przed rozpoczęciem pracy i zamykanie po jej zakończeniu oraz wydawanie kluczy po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy dla upoważnionych pracowników; g) Weryfikowanie poprawności funkcjonowania systemów alarmowych zainstalowanych w Szpitalu; h) Udzielanie wstępnych informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych budynków; i) Eskortowanie kasjerki na oddziały; j) Wspomaganie medycznej grupy interwencyjnej; k) Ochrona obiektów przed włamaniem; l) Ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia w obiektach; m) Niewpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; n) Niewpuszczanie na teren obiektu akwizytorów; o) Interwencja wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu; p) Zwracanie uwagi na podejrzane torby i paczki pozostawione na strzeżonym terenie, q) Skuteczne reagowanie w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń - zwłaszcza na sygnał alarmowy odebrany od pracowników; r) prowadzenie całodobowej kontroli pracy pracowników chroniących obiekt oraz wykonywanie okresowej weryfikacji poprawności świadczenia usługi w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego; 4. Zamawiający oddaje Wykonawcy do użytkowania w okresie realizacji umowy kontener - stróżówkę. Wykonawca zobowiązuje się do: a) utrzymywania pomieszczenia we właściwym stanie technicznym i estetycznym; b) pokrywanie należności wynikających ze zużycia mediów wg wskazań liczników dot. energii elektrycznej oraz wody; c) użytkowanie stróżówki tylko w zakresie właściwym do realizacji ochrony Szpitala; d) wykonywania ewentualnych napraw , usuwania powstałych awarii na własny koszt; e) przystępowania do ewentualnej modyfikacji stróżówki lub jej otoczenia tylko po uzgodnieniu z administracją Szpitala; f) montażu kamery przy stróżówce na czas trwania umowy umożliwiającej Zamawiającemu weryfikację kontroli wjazdów oraz sposobu pobierania opłat. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia wszelkich niezbędnych elementów wyposażenia pracowników ochrony (mundurów, środków przymusu bezpośredniego, osobistych środków łączności, itp.). b) Pracownicy Wykonawcy, skierowani do realizacji umowy powinni, być w czasie służby jednolicie umundurowani oraz posiadać identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu. c) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę pracowników ochrony do akceptacji najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do pełnienia obowiązków przez pracowników ochrony. Zamawiający może nie dopuścić do pracy niektórych osób bez podania przyczyny, a Wykonawca nie może zgłaszać wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego powodu. Do listy Wykonawca dołączy kserokopie wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. d) Zmiana przez Wykonawcę pracowników ochrony wymaga powiadomienia Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może nie wyrazić zgody na powyższą zmianę. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracowników ochrony, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego telefonicznie oraz dokona odpowiedniej adnotacji o powyższym w książce pełnienia służby. e) Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania ewentualnych zmian pracowników ochrony na wniosek Zamawiającego. f) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do opracowania w porozumieniu z Zamawiającym w ciągu 1 miesiąca od momentu rozpoczęcia współpracy - szczegółowego zakresu obowiązków wraz z instrukcjami i procedurami postępowania, listy telefonów kontaktowych, wymaganych dokumentów itp. g) Wykonawca zobowiązuje się pod rygorem odpowiedzialności karnej zachować w tajemnicy wszelkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. h) Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę oraz kwalifikacje niezbędne do należytego wykonania usług. i) Wykonawca zapewnia o stałej i pełnej gotowości do realizacji przedmiotu umowy. j) W czasie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest spełniać, wszystkie zalecenia Zamawiającego niezbędne dla właściwej realizacji zlecenia, z zachowaniem wymogów obowiązujących przepisów prawnych. k) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów obowiązujących w ochranianym obiekcie, a w szczególności praw pacjenta, przepisów sanitarnych, BHP i p.poż opracowania w porozumieniu z Zamawiającym w ciągu 1 miesiąca od momentu rozpoczęcia współpracy - szczegółowego zakresu obowiązków wraz z instrukcjami i procedurami postępowania, listy telefonów kontaktowych, wymaganych dokumentów itp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu terminu składania ofert (zaksięgowane na rachunku Zamawiającego). 2. Formy wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Miejsce złożenia Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. o/Rybnik 24 1240 4272 1111 0000 4835 2352 Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w kasie w siedzibie zamawiającego, ul. Gliwicka 33, pok. nr 9, czynnej w godz. 8.00 do 14.30 (przerwa od 10.00 - 12.00) a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, natomiast Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium również w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz na podstawie dołączonej do oferty koncesji lub zezwolenia wymaganego prawem na wykonywanie usługi będącej przedmiotem zamówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dołączonego do oferty wykazu, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, przynajmniej 3 zamówienia polegające na świadczeniu usług ochrony o wartości minimalnej brutto 250.000,00 PLN każde w skali roku, z podaniem rodzaju usług wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z wykazem środków transportu - bankowozów zapewniających prawidłowe wykonanie usługi konwojowania osób i wartości pieniężnych, zgodnie z treścią Rozporządzenia MSWiA z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 Nr 166 poz. 1128) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ponadto Zamawiający wymaga: - Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje własną grupą interwencyjną, która będzie w stanie dotrzeć do obiektu Szpitala w czasie do 15 minut od momentu jej wezwania, Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem opłaconej (dołączony dowód zapłaty) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN, Polisa OC musi być ważna i opłacana w okresie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wykaz środków transportu - bankowozów zapewniających prawidłowe wykonanie usługi konwojowania osób i wartości pieniężnych, zgodnie z treścią Rozporządzenia MSWiA z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010 Nr 166 poz. 1128) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, Zamówienia Publiczne, budynek Administracji, pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, Zamówienia Publiczne, budynek Administracji, pok. 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.