eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Druk i dostawa papieru firmowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Kraków: Druk i dostawa papieru firmowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 13125 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa papieru firmowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa papieru firmowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego wg poniższego zestawienia: 1) papier biały (min. 143 CIE), niepowlekany, graficzny, offsetowy 90 g, , np. amber graphic , wydruk kolorowy A4 z logo Województwa Małopolskiego 2) papier biały (min. 143 CIE), niepowlekany, graficzny, offsetowy 90 g, , np. amber graphic, wydruk kolorowy A4 z herbem Województwa Małopolskiego, napisy nagłówkowe -załącznik nr 1 do wzoru umowy 3) papier biały (min. 143 CIE), niepowlekany, graficzny, offsetowy 90 g, np. amber graphic, wydruk biało-czarny A4, bez napisów nagłówkowych, tylko stopki adresowe -załącznik nr 1 do wzoru umowy 4) papier biały, ozdobny żeberkowany 100 g, np. evergreen hochweiss, wydruk kolorowy A4, logo Województwa Małopolskiego 5) papier biały, ozdobny żeberkowany 100 g, np. evergreen hochweiss, wydruk kolorowy A4 z herbem Województwa Małopolskiego, napisy nagłówkowe - załącznik nr 1 do wzoru umowy 6) papier biały, ozdobny żeberkowany 100 g, np. evergreen hochweiss, wydruk biało czarny A4, bez napisów nagłówkowych, tylko stopki adresowe - załącznik nr 1 do wzoru umowy 2. Kolorystka logo i herbu Województwa Małopolskiego jest określona w Systemie Identyfikacji Wizualnej stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Zarządu Województwa Małopolskiego nr 1777/15 z dnia 22 grudnia 2015 roku w sprawie przyjęcia Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego w tym znaku graficznego (logo) Województwa Małopolskiego. Wytyczne Systemu Identyfikacji Wizualnej są zamieszczone na stronie internetowej pod adresem: http://www.malopolskie.pl/Pliki/LogoWM/manual%20PRN-small_RGB.pdf 1) Kolorystyka herbu Województwa Małopolskiego jest określona w następujący sposób: - czerwony CMYK: 15/100/100/0, RGB 169/19/42; - żółty CMYK: 0/15/100/0, RGB: 238/218/27; -biały CMYK 0/0/0/0, RGB 255/255/25; -czarny CMYK 0/0/0/100, RGB 0/0/0; -napisy nagłówkowe są w kolorze czarnym. 2) Kolorystyka logo jest zamieszczona na stronie 7 Systemu Identyfikacji Wizualnej pod adresem internetowym: jak w punkcie 2. 3) Kolorystyka pozostałych logotypów umieszczonych na papierze z logo Województwa Małopolskiego jest określona w zasadach posługiwania się znakami certyfikowanego systemu opracowanych przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. , Zakład Certyfikacji Systemów Zarządzania w następujący sposób: znak PCBC: -granatowy CMYK 100/80/0/20; -czerwony CMYK 0/100/100/0, znak IQ Net może być drukowany w kolorach: -czarnym PANTONE Process Blac C lub, granatowym PANTONE 661C, lub srebrnym PANTONE 877C 4) Stopki adresowe są w kolorze czarnym. 5) Przykładowe wzory papieru z herbem Województwa Małopolskiego oraz logo Województwa Małopolskiego zamieszczono odpowiednio jako zał. nr 6 i 7 do siwz. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do siwz. 4. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, materiałów itp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) - zał. nr 4a do siwz, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 4b do siwz, winny posiadać formę oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zlecenia jednostkowego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) pojawienia się w okresie obowiązywania umowy nowego programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach, którego przedmiotowa usługa może być rozliczana, b) zmiany treści napisów nagłówkowych znajdujących się w załączniku nr 1 do wzoru umowy załącznik nr 5 do siwz, c) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulegnie stawka podatku VAT, ceny jednostkowe netto, wartość wynagrodzenia netto, wartość podatku VAT wchodzące w skład cen jednostkowych brutto, o którym mowa w §5 umowy. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia cen jednostkowych brutto oraz wartości wynagrodzenia brutto

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/umwm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56, pok. 222.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie należy wykonać w terminie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.