eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa następującego sprzętu medycznego1. myjnia - dezynfektor do kaczek i basenów - 3 szt., 2. stół rehabilitacyjny - 6 szt. , 3. zestaw do trudnej intubacji (rurki intubacyjne z torem wizyjnym oraz kompatybilny monitor do odczytu obrazu) - 3 komplety, 4. rejestrator do analizy wielogodzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego krwi - 1 szt., 5. rejestrator holterowski EKG - 3 kanałowy - 2 szt. , 6. cieplarka do płynów infuzyjnych - 2 szt

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Pleszew: Dostawa następującego sprzętu medycznego: 1. myjnia - dezynfektor do kaczek i basenów - 3 szt., 2. stół rehabilitacyjny - 6 szt. , 3. zestaw do trudnej intubacji (rurki intubacyjne z torem wizyjnym oraz kompatybilny monitor do odczytu obrazu) - 3 komplety, 4. rejestrator do analizy wielogodzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego krwi - 1 szt., 5. rejestrator holterowski EKG - 3 kanałowy - 2 szt. , 6. cieplarka do płynów infuzyjnych - 2 szt
Numer ogłoszenia: 131254 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82762 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900, 7420903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa następującego sprzętu medycznego: 1. myjnia - dezynfektor do kaczek i basenów - 3 szt., 2. stół rehabilitacyjny - 6 szt. , 3. zestaw do trudnej intubacji (rurki intubacyjne z torem wizyjnym oraz kompatybilny monitor do odczytu obrazu) - 3 komplety, 4. rejestrator do analizy wielogodzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego krwi - 1 szt., 5. rejestrator holterowski EKG - 3 kanałowy - 2 szt. , 6. cieplarka do płynów infuzyjnych - 2 szt.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu: 1) myjnia - dezynfektor do kaczek i basenów - 3 szt., wraz z dostawą środka nabłyszczająco - zmiękczającego przez okres 24 miesięcy, 2) stół rehabilitacyjny - 6 szt. 3) zestaw do trudnej intubacji - monitor do odczytu obrazu - 3 szt. oraz pojedyncze i podwójne rurki intubacyjne z torem wizyjnym (po 20 szt. każdego rodzaju na jeden monitor), 4) rejestrator do analizy wielogodzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego krwi - 1 szt. 5) rejestrator holterowski EKG - 3 kanałowy - 2 szt. 6) cieplarka do płynów infuzyjnych - 2 szt.. 2. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego, 2) instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu, 3) przeprowadzenie szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania i eksploatacji dostarczonego sprzętu - w siedzibie Zamawiającego, 4) serwis gwarancyjny dostarczonego sprzętu. 5) W przypadku myjni dezynfektorów do kaczek i basenów zamówienie obejmuje ponadto sukcesywne dostawy środka nabłyszczającego i zmiękczającego wodę, przez okres 24 miesięcy. 6) W przypadku zestawów do trudnej intubacji rurki intubacyjne będą dostarczane sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Myjnia - dezynfektor do kaczek i basenów - 3 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Getinge Poland Sp. z o.o., ul. Osmańska 14, 02-823 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49413,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56530,80

  • Oferta z najniższą ceną: 64325,88 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Stół rehabilitacyjny - 6 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meden-Inmed Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20736,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20736,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28135,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zestaw do trudnej intubacji - 3 komplety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meditrade Poland Sp. z o.o., ul. Okopowa 56 kl. A, 01-042 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61884,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61884,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Rejestrator do analizy wielogodzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego krwi - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OXFORD POL Sp. z o.o., Pl. Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7020,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: rejestrator holterowski EKG - 3 kanałowy - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OXFORD POL Sp. z o.o., Pl. Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15120,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.