eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Wykonanie wentylacji w budynku pralni zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Czarne: Wykonanie wentylacji w budynku pralni zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk.
Numer ogłoszenia: 13124 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pigbzamowieniapubliczne.pl/Przetargi?categoryId=14

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wentylacji w budynku pralni zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje : Wykonanie wentylacji w budynku pralni zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX- lecia 1, 11 - 120 Górowo Iławeckie, Kamińsk, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ. 3.3. Wykonawca zapozna się z warunkami, w których będzie realizował przedmiot umowy i z tego tytułu nie będzie domagał się żadnych dodatków do ustalonego sposobu wynagrodzenia, z uwzględnieniem pkt 3.5. 3.4. Zamawiający pomocniczo udostępnia Wykonawcom przedmiary robót w po-staci załącznika nr 1b do SIWZ - przedmiar robót. 3.5. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że w przedmiarach robót nie ma wszystkich robót wynikających z technologii wykonywania robót i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego i ujęcia tych robót w złożonej ofercie. 3.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubezpieczył budowę na czas trwania robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument ubezpieczenia (umowę ubezpieczenia lub polisę) budowy po podpisaniu umowy, a przed przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy. Jeśli Wykonawca opóźni się w dostarczeniu umów ubezpieczenia i polis, także przekazanie placu budowy opóźni się w stosunku do terminu określonego w umowie, przy zachowanym zgodnie z umową terminie zakończenia robót. W przypadku, gdy wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową o wartości nie niższej niż 500 000 zł - nie jest wymagane dodatkowe ubezpieczenie budowy. 3.7. W terminie do 5 dni od podpisania umowy, Wykonawca sporządzi harmono-gram rzeczowo- finansowy realizacji robót i przedstawi, go do akceptacji Zama-wiającego. 3.8. Wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązani są do : 1) wykonywania robót z należytą starannością, przestrzegając przepisów prawa budowlanego, bhp i ppoż. obowiązujących w miejscu jego realizacji, w szczególności zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz przedmiarem robót dostarczonym przez Zamawiającego, 2) stosowania materiałów spełniających warunki wymagane przepisami określającymi zasady ich stosowania (w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych,) 3) Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o Polskie Normy, wytyczne polskich instytucji i zgodnie z Prawem Budowlanym oraz zasadami sztuką budowlaną. 4) ponoszenia odpowiedzialności za profesjonalne, rzetelne i terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia, szkody wyrządzone w mieniu oraz osobom fizycznym znajdującym się w miejscu realizacji umowy o udzielenie zamówienia przez osoby zatrudnione do wykonywania przedmiotu umowy, 5) przed rozpoczęciem realizacji umowy o udzielenie zamówienia - zawarcia odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej w okresie od dnia rozpoczęcia robót do ich odbioru. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót, w tym sprzęt, materiały i urządzenia przeznaczone do wbudowania oraz odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 6) ponoszenia kosztów eksploatacji i opomiarowania pobieranych mediów, 7) przed rozpoczęciem realizacji zlecenia opracowania planu zagospodarowania budowy oraz BIOZ i uzgodnienia go z Zamawiającym - jeżeli obowiązuje , 8) zorganizowania terenu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz wykazania szczególnej dbałości o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 9) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, 10) zapewnienia nadzoru nad realizacją robót przez kierownika budowy (robót) - osobę legitymującą się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do izby samorządu zawodowego, 11) zapewnienie dozoru ppoż w czasie wykonywania prac zagrażających bezpieczeństwu pożarowemu, 12) okazywania na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego wszelkich dokumentów dotyczące realizowanego zadania, 13) zgłaszania inspektorowi nadzoru lub Zamawiającemu do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające, 14) zgłaszania robót objętych zleceniem do odbioru końcowego oraz uczestniczenia w czynnościach odbioru (w tym także końcowego odbioru całego obiektu oraz odbioru pogwarancyjnego całego obiektu), 15) doprowadzenia do należytego stanu i porządku teren budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 16) przyjęcia na podstawie protokołu odbioru materiałów powierzonych przez Zamawiającego i przechowywania ich z należytą starannością oraz przedstawienia wyliczenie zużycia powierzonych materiałów- jeżeli zaistnieją takie okoliczności w trakcie realizacji robót, 17) wywozić na bieżąco śmieci, odpady materiałowe i pozostałości po robotach rozbiórkowych, we własnym zakresie, na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Ponadto w przypadku materiałów podlegających utylizacji Wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), 18) Wykonawca zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego do zatrud-nienia przy prowadzonych pracach osadzonych przez cały okres obowiązywania umowy na zasadach określonych przez Zamawiającego ustalonych przepisami Rozdziału X Oddział 5 Kodeksu karnego wykonawczego - w liczbie 1 ( jednego ) osadzonego. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonywane roboty gwarancji i rękojmi nie krótszej niż 4 lata. ( uwaga: termin gwarancji jest jednym z kry-terium oceny ofert).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10. Wymagania dotyczące wadium 10.1. Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wnie-sienia wadium. 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 5 000 zł (słownie: pięć tysiące złotych ) 10.3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek banko-wy Zamawiającego 86 1130 1121 0006 5624 2990 0001 z dopiskiem - wa-dium - numer sprawy: ZP-4 -CzB- KA- 2016 . 10.6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno-ściowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięż-nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwa-rancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żą-danie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzyma-niem wadium określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. 10.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku ban-kowym. 10.9. Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały dokumentów w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie ksero-kopii dowodu jego wniesienia. 10.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wybo-rze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wy-konawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawia-jący zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któ-remu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.14. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z od-setkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono prze-chowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył: a) dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, b) pełnomocnictw, c) listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapita-łowej, d) nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warun-kach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane odpowiadające zakresem dokumentacji technicznej robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie niższej niż 200 000 zł , Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymienione poniżej kwalifikacje i doświadczenie: a) Kierownik robót budowlanych - 1 osoba, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego, b) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych . Ocenę spełniania tego warunku Zamawiający dokona przy użyciu formuły spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

9. ZMIANA LUB ODSTĄPIENIE OD UMOWY 9.1 Zmiany Umowy 9.1.1 Zmiana Umowy może nastąpić na zasadach przewidzianych w niniejszym rozdziale 9.1.2 Zmiana Umowy nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z zastrzeżeniem niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót w sposób należyty lub okoliczności, w których strony stwierdzą konieczność wykonania robót dodatkowych lub koniecznych. 9.1.3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana określonych w Umowie osób, wyznaczonych przez strony do realizacji przedmiotu Umowy. Zmiana taka jest możliwa wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującą nową osobę wykonującą przedmiot Umowy i nie wymaga aneksu do Umowy, 2) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3) zmiany terminu realizacji robót w przypadku zawieszenia finansowania, którym mowa w punkcie 2.7 umowy 4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami : a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy; b) zmiany danych teleadresowych; c) zmiana obowiązującej stawki VAT, 5) zmiany terminu realizacji robót oraz sposobu lub zakresu robót wynikające z przyczyn związanych z wystąpieniem okoliczności na które przy dołożeniu należytej staranności strony nie miały wpływu, a okoliczności te uniemożliwiały prowadzenie prac zgodnie z wiedzą budowlaną lub warunkami wykonania robót w danej technologii, 6) zmiany terminu realizacji robót związane z koniecznością powołania biegłych w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w szczególności w dokumentacji projektowej , czynników uniemożliwiających realizację robót lub wstrzymaniu robót z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawierania Umowy, 7) zmiany terminu realizacji robót związanych z zaistnieniem siły wyższej, 8) zmiany w sposobie realizacji części Umowy spowodowane uzasadnionymi przyczynami technicznymi i technologicznymi, potwierdzonymi stosownymi protokołami, przy akceptacji Zamawiającego, inspektora nadzoru lub opiniami biegłych i rzeczoznawców, 9) w przypadku zmiany wynagrodzenia związanego z ograniczeniem zakresu robót wynikającego z okoliczności wskazanych w Umowie. 9.1.4 Wszystkie zmiany Umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pigbzamowieniapubliczne.pl/Przetargi?categoryId=14
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA z siedzibą w Czarnem ODDZIAŁ W CZERWONYM BORZE, Czerwony Bór 23,18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95 - Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA z siedzibą w Czarnem ODDZIAŁ W CZERWONYM BORZE, Czerwony Bór 23,18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.