eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2016 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Sztum: Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 131114 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie , ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Dwukrotne w okresie trwania umowy: - mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg powiatowych po obu stronach jezdni na szerokości minimum od 1,0 m do 2,0 m (zgodnie z wykazem dróg na terenie danej gminy) - po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań, - ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew oraz urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych oraz wzdłuż chodników na szerokość min 2 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku 1F do Rozdziału I SIWZ 3. Opis części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Targ, Zadanie nr 2 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Dzierzgoń, Zadanie nr 3 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Dzierzgoń, Zadanie nr 4 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Sztum, Zadanie nr 5 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Mikołajki Pomorskie..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.: Zadanie nr 1 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Targ, Zadanie nr 2 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Dzierzgoń, Zadanie nr 3 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Dzierzgoń, Zadanie nr 4 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Sztum, Zadanie nr 5 - Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Mikołajki Pomorskie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1A do Rozdziału I SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1A do Rozdziału I SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj.: minimum jedną kosiarką rotacyjną lub bijakową wraz z nośnikiem, oraz minimum jedną wykaszarką ręczną na każde zadanie - zgodnie z załącznikiem nr 1C do Rozdziału I SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnaniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1A do Rozdziału I SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnaniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1A do Rozdziału I SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zadania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte są we wzorze umowy - Rozdział III Załącznik Nr 1. 1. Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. b) Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego a których nie można było przewidzieć. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie zdarzenia, jak: pożary, powodzie, huragany, zalanie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. c) Zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej. d) Zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum Sekretariat pok. nr 22 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Targ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Targ - I etap w ilości 180200 m2. 2. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Targ - II etap w ilości 180200 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku 1F do Rozdziału I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zadania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Dzierzgoń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Dzierzgoń - I etap w ilości 171400 m2. 2. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Dzierzgoń - II etap w ilości 171400 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku 1F do Rozdziału I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zadania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Dzierzgoń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Dzierzgoń - I etap w ilości 168200 m2. 2. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Stary Dzierzgoń - II etap w ilości 168200 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku 1F do Rozdziału I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zadania - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Sztum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Sztum - etap I w ilości 128800 m2. 2. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Sztum - etap II w ilości 128800 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku 1F do Rozdziału I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zadania - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Mikołajki Pomorskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Mikołajki Pomorskie - I etap w ilości 128200 m2. 2. Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Mikołajki Pomorskie - II etap w ilości 128200 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku 1F do Rozdziału I SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zadania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.