eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92 -Paczkowo ul. Zapłocie, gmina Swarzędz, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Poznań: Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92 -Paczkowo ul. Zapłocie, gmina Swarzędz, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Etap III
Numer ogłoszenia: 131100 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92 -Paczkowo ul. Zapłocie, gmina Swarzędz, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2437P Biskupice - Paczkowo na odcinku DK92 -Paczkowo ul. Zapłocie, gmina Swarzędz, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Etap III.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141358,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 173871,08

  • Oferta z najniższą ceną: 173871,08 / Oferta z najwyższą ceną: 173871,08

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe - umowa nr 12/IX/R/2015 z dnia 23.09.2015r zawarta w wyniku postępowania nr 26/R/2015), dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wartość zamówienia została oszacowana na kwotę 1.438.457,12zł netto w tym wartość zamówienia podstawowego na kwotę 1.276.531,29zł oraz wartość zamówienia uzupełniającego na kwotę 161.925,83zł (na podstawie kosztorysu inwestorskiego na kolejny etap inwestycji). Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (numer ogłoszenia: 223180 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015). Zamówienie uzupełniające oszacowane jest na kwotę 141.358,60zł netto i jest zgodne zakresowo z przedmiotem zamówienia podstawowego. Do wykorzystania pozostaje kwota 20.567,23zł netto plus 23%VAT co daje 25.297,69zł brutto. Uzasadnienie faktyczne: W związku z pojawieniem się finansowej możliwości kontynuowania przedmiotowych robót, udziela się zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług firmie SKANSKA S.A. z siedzibą przy ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa. Opisany powyżej, ustalony stan faktyczny wypełnia przesłanki o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.