Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-04
Opole: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych, szwów chirurgicznych wchłanialnych do LSC, staplera na skórę i przyrządu do usuwania zszywek, namagnesowanych podkładek do igieł i ostrzy, plastrów do zbliżania brzegów rany oraz gąbek hemostatycznych doodbytniczych na okres 1 roku
Numer ogłoszenia: 131095 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu , ul. Reymonta 8, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 454-54-01, faks 077 453-61-06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych, szwów chirurgicznych wchłanialnych do LSC, staplera na skórę i przyrządu do usuwania zszywek, namagnesowanych podkładek do igieł i ostrzy, plastrów do zbliżania brzegów rany oraz gąbek hemostatycznych doodbytniczych na okres 1 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych, szwów chirurgicznych wchłanialnych do LSC, staplera na skórę i przyrządu do usuwania zszywek, namagnesowanych podkładek do igieł i ostrzy, plastrów do zbliżania brzegów rany oraz gąbek hemostatycznych doodbytniczych na okres 1 roku. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, liczba części 16. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 16 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 4 ust. 8 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. nr 107 w budynku C (Zamówienia Publiczne).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 7 w budynku A).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet A na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet A na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet B na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet B na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet C na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet C na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet D na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet D na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet E na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet E na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet F na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych - pakiet F na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa staplera na skórę i przyrządu do usuwania zszywek - pakiet G na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa staplera na skórę i przyrządu do usuwania zszywek - pakiet G na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa szwów chirurgicznych wchłanialnych do LSC - pakiet H na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa szwów chirurgicznych wchłanialnych do LSC - pakiet H na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 8, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych nylonowych - pakiet I na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych nylonowych - pakiet I na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 9, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych jedwabnych - pakiet J na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych jedwabnych - pakiet J na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 10, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych polipropylenowych- pakiet K na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych polipropylenowych- pakiet K na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 11, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych - pakiet L na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych - pakiet L na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 12, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa namagnesowanych podkładek do igieł i ostrzy na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa namagnesowanych podkładek do igieł i ostrzy na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 13, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup i dostawa plastrów do zbliżania brzegów rany na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa plastrów do zbliżania brzegów rany na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 14, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup i dostawa gąbek hemostatycznych doodbytniczych na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa gąbek hemostatycznych doodbytniczych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 15, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakup i dostawa nici niewchłanialnych monofilamentowych na okres 1 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa nici niewchłanialnych monofilamentowych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 16, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa cateringu - żywienie pacjentów SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Badania szczegółowe dla szkody w środowisku w m. Brzęczkowice - II termin
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 459 w m. Żelazna" - branża telekomunikacyjna
- PRZEBUDOWA OBIEKTU MOSTOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 461 W M. DĄBRÓWKA ŁUBNIAŃSKA
- Przebudowa infrastruktury elektroenergetycznej na ul. Młodej Polski w Opolu
- Założenie i pielęgnacja kwietników zlokalizowanych na terenie miasta Opola w ramach zakładania i utrzymania terenów zieleni.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych, taśm poliestrowych i klipsów do zabiegów operacyjnych - 6 pakietów
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.