eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › Budowa i przebudowa dróg gminnych w Grucznieul. Gen. W. Sikorskiego, M³yñskiej i w kierunku Strugi na dz. Nr 239, gmina ¦wiecie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-07-12

¦wiecie: Budowa i przebudowa dróg gminnych w Grucznie: ul. Gen. W. Sikorskiego, M³yñskiej i w kierunku Strugi na dz. Nr 239, gmina ¦wiecie
Numer og³oszenia: 131035 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiecie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa i przebudowa dróg gminnych w Grucznie: ul. Gen. W. Sikorskiego, M³yñskiej i w kierunku Strugi na dz. Nr 239, gmina ¦wiecie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budowa i przebudowa dróg w Grucznie: ul. Gen. W. Sikorskiego, M³yñskiej i w kierunku Strugi na dz. nr 239 obejmuj±ca wykonanie robót - na odcinkach ulic o d³ugo¶ci : ul. Sikorskiego - oko³o 375 m i szer. 5m, ul. M³yñskiej - oko³o 66 m i szer. zmiennej 1,20 - 3,50m , ulicy w kierunku Strugi zlokalizowanej na dz. nr 239 - oko³o 85 m i szer. 4,0 m w zakresie: 1.1. Budowa drogi gminnej - ulicy Gen. W. Sikorskiego wraz z infrastruktur± techniczn± w Grucznie: a) roboty drogowe: roboty przygotowawcze w zakresie karczowania zagajników, usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grub.15cm z wywozem na odleg³o¶æ 5 km - 949,01m2; - roboty ziemne w tym: wykonanie wykopów i nasypów; mechaniczne profilowanie i zagêszczenie pod³o¿± pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i dojazdów do posesji - 1977,33m2; - boczne ograniczenie nawierzchni poprzez ustawienie krawê¿ników betonowych wtopionych o wym. 12x25cm z wykonaniem ³aw betonowych w ilo¶ci - 815,0 m; - pionowa regulacja istniej±cych urz±dzeñ dla uzbrojenia podziemnego - 8 szt; - wykonanie warstwy ods±czaj±cej z piasku grubo¶ci 10cm, wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie grubo¶ci 23 cm pod nawierzchniê jezdni i podbudowa betonowa z chudego betonu C8/10 grub. 15cm pod nawierzchniê wjazdów do posesji; - wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej grub. 8cm, u³o¿onej na podsypce cem-piaskowej - 1977,33m2; - mechaniczne profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a gruntowego pod pobocza jezdni i zjazdów - 448,69 m2; - oznakowanie pionowe sta³ej organizacji ruchu; b) likwidacja kolizji z sieci± teletechniczn±: - przebudowa kabli rozdzielczych typu XzTKMXpw5x4x0,5 - przebudowa kabli abonenckich typu XzTKMXpw2x2x0,5 - przebudowa s³upka kablowego - 1 szt.; 1.2. Przebudowa odcinka drogi - ul. M³yñskiej w zakresie utwardzenia pobocza poprzez: - u³o¿enie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, na podbudowie betonowej z chudego betonu C8/10 grub. 12cm z wykonaniem warstwy ods±czaj±cej z piasku na pow. 201,90m2; ustawienie krawê¿ników betonowych, wtopionych o wym. 15x22 cm, wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych.; 1.3. Przebudowa drogi gminnej w kierunku Strugi, zlokalizowanej na dzia³ce nr 239 w Grucznie a) roboty drogowe: - roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe; - roboty ziemne - wykonanie koryta, plantowanie poboczy, humusowanie z obsianiem; - boczne ograniczenie nawierzchni poprzez ustawienie krawê¿ników betonowych wtopionych o wym. 12x25cm i obrze¿y o wym. 30x20cm na ³awie betonowej z oporem z betonu C12/15; - mechaniczne profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i zjazdów do posesji - 344,0m2; - wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie grubo¶ci 20cm, z gruntu stabilizowanego cementem grub. 15cm (jezdnia) - 320,0m2; - u³o¿enie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej (szarej) grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 4cm - budowa zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, czerwonej, grub. 8 cm na podsypce cem-piaskowej, na podbudowie betonowej grub. 15cm z wykonaniem warstwy ods±czaj±cej z piasku - 24,0m2; - oznakowanie pionowe - szt 3 - rury os³onowe AROT o ¶rednicy do 80mm dla kabli teletechnicznych i elektrycznych; - odnowienie farb± istniej±cych porêczy i wykonanie i monta¿ drugich dostosowanych do istniej±cych na mostku - 6,0m; wymiana podk³adu drewnianego jezdni z bali o grub. 80mm na mostku, na pow. 26,0m2; Uwaga: budowa projektowanej kanalizacji sanitarnej (przy³±cza wod-kan) i przebudowa odcinka sieci wodoci±gowej w obiekcie budowy ulicy Sikorskiego w Grucznie, bêdzie realizowana przez Zak³ad Wodoci±gów i Kanalizacji w ¦wieciu, z którym Wykonawca podczas realizacji zamówienia winien podj±æ wspó³pracê celem koordynacji robót. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do: - zapewnienia znaków niezbêdnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich bran¿..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e roboty budowlane prawid³owo wykonane (zakoñczone) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jedn± robotê budowlan± w technologii porównywalnej tj. obejmuj±cej budowê, rozbudowê, przebudowê i remont drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o d³ugo¶ci co najmniej 500m. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e dysponowanie narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - walcem stalowym z wibracj± - walcem ogumionym lub stalowo-gumowym, - roz¶cie³aczem ( rozk³adark±) z pe³n± elektronik±, Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e dysponowanie osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - kierownik budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ i 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe ( okres od dnia uzyskania uprawnieñ) - wykazanie kierowania robotami drogowymi jako kierownik budowy, - kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach: sieci telekomunikacyjnych. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e posiadanie op³aconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ 1.000.000,00 PLN. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów jakie maj± za³±czyæ Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e w/w warunki Wykonawca spe³nia.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wype³niony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z za³±czonym wzorem) - Za³±cznik nr 1, / Wymagana forma dokumentu - orygina³ / Zestawienie warto¶ci robót - Za³±cznik 1a/ 2. Kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie przedmiarów robót - Za³±cznik nr 2 /Wymagana forma dokumentu - orygina³/ 3. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ); 4. Pe³nomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie obiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. /Wymagana forma dokumentu - orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dokona zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) o okres rozstrzygniêcia postêpowania - odwo³ania, b) wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez Zamawiaj±cego i inspektora nadzoru, c) dzia³anie si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej, strajki generalne lub lokalne), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót, d) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiaj±cego), e) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiaj±cego, f) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, g) wyst±pienie okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, h) wyst±pienia robót dodatkowych, okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie bêdzie mia³o wp³yw na przypadki wyszczególnione w pkt 2, i) wstrzymania robót przez w³a¶ciwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypa³u itp. j) na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, k) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji w szczególno¶ci wynikaj±cych z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, itp., l) zmiany bêd±ce nastêpstwem zdarzeñ losowych, o których niezw³ocznie poinformowano Zamawiaj±cego, m) wyst±pienie zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy i termin zakoñczenia robót, n) konieczno¶æ wykonania dokumentacji zamiennej, o) wyst±pienie opó¼nienia w przekazaniu placu budowy lub jego czê¶ci a opó¼nienie to bêdzie mia³o wp³yw na termin zakoñczenia robót, p) zmiany technologii jako¶ci lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy, q) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, r) w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie umowy zgodnie z okre¶lonym zakresem w SIWZ nie jest mo¿liwe, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia robót zamiennych, c) rezygnacja z czê¶ci robót lub zmiana ilo¶ci np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, 3) zmiany osobowe w zakresie pe³nienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymuj±cych siê, co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, 4) inne zmiany: a) w przypadku urzêdowej zmiany stawki VAT strony zobowi±zuj± siê do zawarcia aneksu do umowy reguluj±cego wysoko¶æ VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) zmiana nazwy zadania, c) wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, d) zmiana rachunku Wykonawcy, e) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wype³nienia w ofercie spe³niaj±cych warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (je¶li by³y opisane i Wykonawca sk³adaj±c ofertê polega³ na zasobach innych podmiotów), f) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy. 5) Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 6) Nie stanowi± zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swiecie.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie pok. 30.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie pok. 21 (I piêtro) Sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.