Hrubieszów: Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
Numer ogłoszenia: 130964 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962091, faks 084 6962595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie na terenie Gmin: Horodło, Hrubieszów, Mircze, oraz Gminy Miejskiej Hrubieszów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Niniejsze postępowanie podzielone zostało na cztery zadania częściowe. Zadanie Nr 1 - Remont nawierzchni drogi na terenie Gminy Horodło remont drogi powiatowej Nr 3404 L Teratyn - Horodło w miejscowości Poraj. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe- cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm -24 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 212 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 6,0 cm - 79 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm - 159 ton remont drogi powiatowej Nr 3410 L Łuszków- Strzyżów w miejscowości Łuszków, Rogalin Zakres robót obejmuje: roboty remontowe- cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm -22 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 232 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 6,0 cm - 79 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5 cm - 159,5 ton Zadanie Nr 2 - Remont nawierzchni drogi na terenie Gminy Hrubieszów remont nawierzchni i chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 3412L Hrubieszów -Teptiuków w miejscowości Teptiuków. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm. - 82 m2 oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 111 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 6,0 cm - 63 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm- 122 ton remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3433L Cichobórz - Kosmów w miejscowości Kosmów i Cichobórz. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 56 m2 oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 430 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 6,0 cm - 160 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm- 306 ton remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3413L Obrowiec - Brodzica w miejscowości Brodzica. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 20 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 200 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 83 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm- 125 ton remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3424L Terebiń - Mieniany w miejscowości Dąbrowa Masłomęcka. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 22 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 465 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 212 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm- 320 ton remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3407L Matcze - Hrubieszów w miejscowości Dziekanów. Zakres robót obejmuje :roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm. - 11,2 m2 oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 520 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 6,0 cm - 178 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5 cm. - 357,5 tony remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3430L Hrubieszów -Cichobórz -Dołhobyczów w miejscowości Łotoszyny, Kozodawy Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm. - 94 m oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 712 mb -wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 6,0 cm - 265 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o gr. 5cm - 534 ton Zadanie Nr 3 - Remont nawierzchni drogi na terenie Gminy Mircze remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3434L Mircze -Szychowice w miejscowości Szychowice i Mircze. Zakres robót obejmuje, m. Mircze: roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 20 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 200 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 83 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm - 125 ton Zakres robót obejmuje, m. Szychowice: roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 22,0 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 185 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 84 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm - 127 ton remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3441L Kolonia Małków - Smoligów - Wereszyn w miejscowości Małków Kolonia. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 44 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 200 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 91 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5 cm - 137,5 tony remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3440L Mircze - Smoligów w miejscowości Smoligów. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 24 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 160 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 67 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm - 100 ton remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3430L Hrubieszów - Cichobórz - Dołhobyczów w miejscowości Małków. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 23,2 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 238 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 114 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm - 172,5 tony remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3425L Terebiń- Modryniec w miejscowości Modryniec. Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm. - 22,4 m2 oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 375 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 174 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni (warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o średniej gr. 5cm - 262,5 tony remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3429L Adelina-Mircze-Kryłów odc.Miętkie - Mircze Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - cięcie pilą nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 64 mb oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 8822 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką zasadniczą 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie o średniej gr. 8,0 cm - 2606,5 m3 wyrównanie istniejącej nawierzchni (warstwa ścieralna) mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie o gr. 5 cm - 3066 ton Zadanie Nr 4 - Remont nawierzchni drogi na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 3431L Hrubieszów - Gródek, ulica Gródecka Zakres robót obejmuje: roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł. 5 cm - 42,4 m2 oczyszczenie mechanicznie nawierzchni drogowej bitumicznej - 833 mb wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie o śr. gr. 6,0 cm - 729 ton Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas robót..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla zadania Nr 1- 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc zł 00/100) dla zadania Nr 2- 6.000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy zł 00/100) dla zadania Nr 3- 16.000,00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy zł 00/100) dla zadania Nr 4- 1.700,00 zł ( słownie: jeden tysiąc siedemset zł 00/100) 8.1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Nr konta: 08 1560 0013 2536 2171 1000 0003 z dopiskiem Wadium - przetarg na remonty dróg powiatowych b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 8.2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww., formie powinno być wystawione na: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b. 22-500 Hrubieszów. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium i jego kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu należy dołączyć w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach wskazanych w ustawie Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: kierownikiem robót o odpowiednich uprawnieniach budowlanych (1 osoba). Kandydat na kierownika robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Uprawnienia budowlane, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek w zakresie potencjału osobowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; b) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; c) zmiana obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d) zmiana stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w § 2 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; e) zaistnienie okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) wystąpienie zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; g) wprowadzenie nowej technologii przedmiotu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego modyfikację poprzez użycie technologii równoważnych lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie; h) gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania robót; i) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa, zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia; j) wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego; k) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4.Zmiana osoby kierownika robót w sytuacji: a) choroby, wypadku lub innych okoliczności powodujących brak możliwości pełnienia funkcji. W tym wypadku Wykonawca musi przedstawić na stanowisko kierownika robót, osobę posiadającą odpowiednie ( wymagane w SIWZ) uprawnienia. 5. Zmiana przewidziana w umowie może być inicjowana przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany i uzupełniania umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Nadzór inwestorski nad pracami wykonanymi w ramach zagospodarowania poscaleniowego dla operacji "Scalanie gruntów wsi Jarosławiec w gminie Uchanie"
- Przebudowy i remonty dróg gminnych
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111100L w miejscowości Kozodawy
- Realizacji zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
- "Dostawa kruszywa diorytowo - granitowego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- "Remont drogi 3402L Kol. Staszic - Zadębce odc. Staszic - Chyżowice"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1515G (ul. Dworcowa) w Mrzezinie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łobez w roku 2024
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 12+940 do km 14+620 gmina Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 085/24
- Remont dróg powiatowych w 2024r. z podziałem na etapy: Etap II
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1476 B poprzez wykonanie poczwórnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.