eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/810 Borownica-Ulucz w km 0+000-3+500

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Dynów: Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/810 Borownica-Ulucz w km 0+000-3+500
Numer ogłoszenia: 130948 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów , ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521229 w. 20, faks 016 6521072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/810 Borownica-Ulucz w km 0+000-3+500.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/810 Borownica-Ulucz w km 0+000-3+500. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: -Mechaniczne karczowanie pni (śr. 36-45 cm) szt. 125.00 -Mechaniczne karczowanie pni (śr. 46-55 cm) szt. 50.00 -Mechaniczne karczowanie pni (śr. 56-65 cm) szt. 10.00 -Wywożenie karpiny na odległość do 2 km 37.00 mp -Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką; grunt kat.IV - Ścięcie poboczy- 5 250 m2 -Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr.kat. III-IV - Ścięcie poboczy - 525 m3 -Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat.I-II- renowacja rowów -2 100 m3 - Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transport urobku samochodem samowyładowczymi na odległość do 1 km - koryto pod utw. składów, mijanek oraz pod przepusty 1170.45 m3 - Nakłady uzupełn.za każde dalsze rozp. 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat.IIIIV -1170.45 m3 - Formowanie i zagęszczanie nasypów zapór ziemnych o wys. do 10 m z ziemi dostarczonej samochodami przy użyciu spycharki 74 kW (100 KM) kat.gr.I-IIm3 525.000 m3 -Warstwa wzmacniająca grunt pod warstwy technologiczne z geowłókniny o szer. 4,0 m - dot, składów 3315.00 m2 -Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gr.kat.I-III - 5250.00 m2 -Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV- odc. 14000.00 m2 -Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV ot. mijanki+składy 3277.50 m2 -Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm 3 277.50 m2 -Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 8-12 w ilości 10.0 dm3/m2 14277.50 m2 -Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm - 17277.50 m2 - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z klińca - każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszczeniu 17277.50 m2 - Podbudowa z kruszywa naturalnego(pospółka 0,075/63mm) - warstwa górna o grub.po zagęszcz. 8 cm - Utwardzenie poboczy 3500.00 m2 - Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa górna(pospółka 0,075/63mm) - za każdy dalszy 1 cm grub.po zagęszcz. - utwardzenie poboczy 3500.00 m2 - Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa 15.75 m3 - Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PEHD o śr. 50 cm m 63.00 m - Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm ściank. 18.00 m - Umocnienie skarp i dna rowów płytą wielootworową na podsypce cementowopiaskowej 57.60 m2 - Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej 54.00 m - Mechaniczne profilowanie i zagęszenie podłoża pod warstwy konstrukcujne nawierzchni w gr.kat.I-IV - 870.20 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego(tłuczeń31,5/63mm) - warstwa dolna o grub.po zagęszcz. 15 cm 870.2 m2 - Podbudowa z kruszywa łamanego (tłuczeń31,5/63mm) - warstwa dolna - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu 870.20 m2 - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 8 cm 870.20 m2 - Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z klińca - każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszczeniu - 870.20 m2 Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm 81.00 m2 Nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych (płyty o powierzchni do 3 m2) - budowa 81.00 m2 -Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa m3 20.100 m3 -Części przelotowe przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur PEHD o śr. 60 cm- 67.00 m - Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm, ściank. 18.00 m - Umocnienie skarp i dna rowów płytą wielootworową na podsypce cementowopiaskowej 54.00 m2 - Ścieki z pref.betonowych o grub. 15 cm na podsypce cem.piaskowej - 54.00 m - Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24.0 kg/m 216.00m - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 60 mm szt.6 - Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych szt. 6 szt 3.Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11. 4.Rękojmia za wady wynosi 24 miesiące. 5.Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu: Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat brzozowski, jednostka ewidencyjna Dydnia, obręb ewidencyjny Ulucz, działka ewidencyjna 75. Drogą klasy D o parametrach technicznych: - droga jednopasmowa z mijankami, - długość remontowanej drogi - 3500 m - szybkość projektowa - 30 km/h - szerokość korony - 5,5 - 6,0m - szerokość jezdni - 4,0-4,5 m - szerokość poboczy - 2 x 0,75 m (utw. 2 x 0,5m) - spadek poprzeczny jezdni na prostych daszkowy zmienny 3% - nawierzchnia tłuczniowa, Nawierzchnia tłuczniowo-żwirowa wykazuje odkształcenia poprzeczne i podłużne świadczące o niewystarczającej nośności podłoża i warstw konstrukcyjnych. Pod konstrukcją nawierzchni występuje podłoże gruntowe w postaci glin zwięzłych i półzwięzłych, pylastych i ilastych co przy istniejących warunkach wodnych kwalifikuje je do grupy nośności podłoża G2 i lokalnie G3. Na podstawie danych archiwalnych, ewidencyjnych oraz badań inwentaryzacyjnych ustalono, że konstrukcja istniejącej nawierzchni wykonana jest z pospółki gr. ok. 30-40 cm. Nawierzchnia tłuczniowa posiada liczne przełomy o różnym stopniu ciężkości (od lekkich do ciężkich)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: I. Wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10 400,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Przemyśl 32 2030 0045 1110 0000 0090 8710 z dopiskiem: S.270.1.1.2015 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Oryginał wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty, należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie w osobnej kopercie (sposób dowolny). 4.Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty nie był krótszy niż okres związania ofertą. 6.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.06.2015 r. godziny 12:00. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości i formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)Odmówił podpisania umowy w sprawie zmówienia na warunkach określonych w ofercie, 2)Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. II.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto, tj. ceny ofertowej. 2.Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)Pieniądzu (przelewem), b)Poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)Gwarancji bankowej, d)Gwarancji ubezpieczeniowej, e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem podpisania umowy, na rachunek bankowy: BGŻ Przemyśl 32 2030 0045 1110 0000 0090 8710 4.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia 5.Zabezpieczenie w formie innej niż pieniądz należy wnieść w formie oryginału w siedzibie zamawiającego. 6.Dokumentami uzasadniającymi żądanie roszczeń mogą być: a)Wykaz niewykonanych lub nienależycie wykonanych elementów stanowiących przedmiot umowy; b)Kopia pisma (pism) wzywających Wykonawcę do należytego wykonania przedmiotu umowy; c)Oświadczenie Zamawiającego, że pomimo skierowanych pism, Wykonawca nie wykonał należycie przedmiotu umowy. 7.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 70 % zostanie zwrócone przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznaniu go przez Zamawiającego jako należycie wykonane. Pozostałe 30 % zostanie zwrócone nie później niż 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady. 8.Zabezpieczenie zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W celu oceny spełnienia powyższego warunku Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, w ramach której wykonywano budowę lub przebudowę lub remont drogi, o wartości minimum 700 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia urządzeniami. Potencjał techniczny winien składać się, co najmniej z: - spycharka lub równiarka -1szt. - koparka lub koparko- ładowarka -1szt. - samochód ciężarowy -1szt. - walec min. 10 ton -1szt. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysonował co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane - w specjalności drogowej - (zgodnie z ustawą prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm. z późn. zm.) Uwaga: Dopuszcza się wykazanie spełnienia określonych warunków poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane w specjalnościach wymienionych w odpowiednich warunkach. Przez uprawnienia budowlane do sprawowania funkcji kierownika budowy, rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014, poz. 1278), albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku, gdy wskazane przez wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi określone w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Dopuszczalne są uprawnienia, uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewidują możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) Terminu wykonania zamówienia: a) Jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych albo w innych dokumentach zmian, wywołanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów albo zmianami w wiedzy technicznej lub błędów projektowych, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego zmian w projekcie; b) Konieczności uzyskania decyzji, uzgodnień, wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, mogących spowodować wstrzymanie robót, objętych niniejszą umową, c) Konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury, d) Na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; e) W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych; f) Jeżeli wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; g) Jeżeli konieczność zmiany terminu zakończenia robót wystąpi w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego; h) Termin realizacji zamówienia może ulec przesunięciu także w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. i) Wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, 2) Zmiany zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego; 3) Sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 4) Zmiany zakresu zamówienia powierzanego do wykonania podwykonawcom; 5) Zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia na inne, spełniające warunki określone w XI c) 2); 6) Zmiana podwykonawcy; 7) Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; 9) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami 2. Zmiany umowy przewidziane dopuszczalne są na następujących warunkach: - W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności w IV.3) pkt 1 termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności oraz w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie. - ad pkt IV.3) pkt 1. 2) - zmiana zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, - ad pkt IV.3) pkt 1. 3) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; - IV.3) pkt 1. 1) lit.a), b) c), d), e), f), g), h), i) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Strony mogą wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca, który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz, zobowiązany jest do przedłużenia terminu jego ważności. 5. Wszelkie zmiany umowy dla swojej ważności wymagają formy pisemnej w postaci kolejno ponumerowanych Aneksów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dynów ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Dynów ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, pokój nr 7 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które: 1) Zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. 2) Nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: - Kryterium A - cena brutto. Kryterium temu będzie przypisana waga wynosząca 0,90 - Kryterium B - okres gwarancji. Kryterium temu będzie przypisana waga-0,10 3. Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Ocena Kryterium A dokonywana będzie wg wzoru: Cena = 100 pkt. x 0,9 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł 4. Zasady oceny dla kryterium okres gwarancji (Og). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Ocena kryterium B dokonywana będzie wg wzoru: Okres gwarancji = 100 pkt. x 0,1 x okres gwarancji badanej oferty/ najdłuższy okres gwarancji z pośród ofert 5. Minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące. 6. Maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. 7. Punkty liczone w każdym kryterium zostaną zsumowane. 8. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. 9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru tj. otrzyma największą ilość punktów. 10. Ocenie podlegać będą ceny brutto. 11. W przypadku zaoferowania krótszego okresu gwarancji Zamawiający uzna, że oferta nie spełnia wymogów i zostanie odrzucona. 12. Jeżeli w postępowaniu o zamówienie zostały złożone oferty o takiej samej cenie, okresie gwarancji (uzyskają taka samą ilość punktów), Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia w określonym przez siebie terminie ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe, Zamawiający nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 13. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczenia podatku VAT na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i który w formularzu oferty poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług VAT, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia. 14. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. II. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Forma wynagrodzenia jaką Zamawiający przyjmuje: wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Wykonawca określi w złotych polskich - PLN w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku: a. Całkowitą kwotę oferty netto, tj. bez podatku od towarów i usług, b. Kwotę podatku od towarów i usług, c. Całkowitą cenę oferty brutto. 3. Ceną oferty jest kwota brutto, wymieniona w formularzu ofertowym. 4. Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na wycenę zamówienia. 5. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie, zysk oraz koszty wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie podatki, ubezpieczenia, opłaty, opłaty transportowe itp., włącznie z podatkiem od towarów i usług - VAT. Wykonawca obowiązany będzie do wystawiania faktury za realizację przedmiotu zamówienia, ze stawką podatku VAT obowiązującą na dzień składania faktury. Uwaga - błędna stawka podatku VAT nie stanowi omyłki rachunkowej, lecz błąd w obliczeniu ceny. Oferta zawierająca błędną stawkę podatku VAT zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia (lub części zamówienia jeżeli zamówienie jest podzielone na części) lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w szczególności w zakresie: 1) oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314); 2) pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na wykonawcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.