Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-30
Poznań: Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kontrakt socjalny
Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kodeks postępowania administracyjnego
Numer ogłoszenia: 13085 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu , ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kontrakt socjalny Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kodeks postępowania administracyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kontrakt socjalny Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do podejmowania działań na rzecz rozwoju i upowszechniania form aktywnej integracji poprzez zastosowanie nowoczesnych narzędzi w pracy socjalnej. Zakres tematyczny: Kontrakt w ustawie o pomocy społecznej; Kontrakt jako narzędzie pracy socjalnej i aktywnej integracji, podmiot i przedmiot kontraktu socjalnego, kiedy i z kim zawieramy kontrakt socjalny; Opracowanie diagnozy i wyznaczanie celów działania na przykładzie wybranych, trudnych sytuacji osób, rodzin, grup dotkniętych problemami np.: uzależnienia, niepełnosprawność, bezdomność, niewydolność opiekuńczo-wychowawcza w rodzinie; Budowanie celów przez klienta i na potrzeby klienta; Opracowanie planu działania w oparciu o obszar wpływu i zasadę małych kroków; Planowanie realnych działań, pozostających w kręgu wpływu klienta; Rodzaje wsparcia w ramach kontraktu; Ocena rezultatów pracy klienta i pracownika socjalnego, monitoring i ewaluacja; Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić nie więcej niż 6 trzydniowych edycji szkoleń, w wymiarze 21 godzin dydaktycznych dla każdej edycji (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut), dla 100 osób, w podziale na grupy (edycje) liczące maksymalnie 20 osób, wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych edycji dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 3 dni przed podpisaniem umowy. Materiały powinny być przekazane do akceptacji w wersji ostatecznej. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w momencie podpisania umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i, na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń, przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia każdej edycji, poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdą edycję: pierwszego dnia z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz po zakończeniu edycji powrót do miejsca zbiórki. Miejscem zbiórki uczestników szkolenia jest Dworzec Letni w Poznaniu, ul. Dworcowa 1. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników poszczególnych edycji w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom każdej edycji: pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację integracyjną, drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, trzeciego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1. do SIWZ Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kodeks postępowania administracyjnego Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do stosowania procedur administracyjnych w instytucjach pomocy i integracji społecznej. Zakres tematyczny: Kodeks postępowania administracyjnego a ustawa o pomocy społecznej; Zasady postępowania administracyjnego; Właściwość rzeczowa i miejscowa organu; Strona w postępowaniu, przedstawiciel ustawowy, pełnomocnik; Doręczenia pism przez organ, doręczanie pism pełnomocnikom; doręczenia szczególne i zastępcze; Rozstrzygnięcia w postępowaniu administracyjnym; Stwierdzenie nieważności decyzji administracyjnej i wznowienie postępowania; Dokumenty i inne dowody; Podjęcie, zawieszenie, umorzenie, zakończenie postępowania; Praktyczne rozwiązywanie zagadnień zgłoszonych przez uczestników szkolenia. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić nie więcej niż 6 dwudniowych edycji szkoleń, w wymiarze 15 godzin dydaktycznych dla każdej edycji (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut), dla 100 osób, w podziale na grupy (edycje) liczące maksymalnie 20 osób, wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych edycji dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 3 dni przed podpisaniem umowy. Materiały powinny być przekazane do akceptacji w wersji ostatecznej. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w momencie podpisania umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i, na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń, przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia każdej edycji, poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdą edycję: pierwszego dnia z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz po zakończeniu edycji powrót do miejsca zbiórki. Miejscem zbiórki uczestników szkolenia jest Dworzec Letni w Poznaniu, ul. Dworcowa 1. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników poszczególnych edycji w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom każdej edycji: pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację integracyjną, drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.2. do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające dla każdej z części. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dla Części 1 w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ, dla Części 2 w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium W zakresie Części 1 Zamawiający ustala wadium w wysokości: 2 500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) W zakresie Części 2 Zamawiający ustala wadium w wysokości: 1 700,00 zł ( słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BGŻ S.A. OO Poznań Rachunek nr 60 2030 0045 1110 0000 0234 9820 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie pieniężnej, wymagana kwota powinna znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku pojawienia się wątpliwości co do wniesienia wadium w formach niepieniężnych wskazane jest zgłosić się do Pani Justyny Sobieskiej nr tel. (61) 858-45-25, w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie przez Zamawiającego dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w odniesieniu do warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunku (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w odniesieniu do warunku Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi polegające na przeprowadzeniu: w zakresie Części 1: - dwóch odrębnych szkoleń, tj. zrealizowanych na podstawie oddzielnych umów, minimum 20-godzinnych, w zakresie tematycznym dotyczącym kontraktowania w pracy socjalnej, - dwóch odrębnych szkoleń, tj. zrealizowanych na podstawie oddzielnych umów, minimum dwudniowych wraz z zapewnieniem uczestnikom zakwaterowania i wyżywienia, każde o wartości co najmniej 45.000,00 złotych brutto. Wykazane szkolenia mogą spełniać oba ww. warunki. w zakresie Części 2: - dwóch odrębnych szkoleń, tj. zrealizowanych na podstawie oddzielnych umów, w wymiarze czasowym minimum 15 godzinne każde, w zakresie tematycznym dotyczącym organizacji, zarządzania w pomocy społecznej lub kodeksu postępowania administracyjnego, - dwóch odrębnych szkoleń, tj. zrealizowanych na podstawie oddzielnych umów, minimum dwudniowych wraz z zapewnieniem uczestnikom zakwaterowania i wyżywienia, każde o wartości co najmniej 30 000,00 złotych brutto. Wykazane szkolenia mogą spełniać oba ww. warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w odniesieniu do warunku Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie Części 1, Części 2: - wykazem narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: stroną internetową, adresem e-mail, sprawnym faksem, sprawnym telefonem
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w odniesieniu do warunku Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: w zakresie Części 1: 1. dysponuje dwuosobowym zespołem specjalistów, z których każdy posiada: a) wykształcenie wyższe magisterskie, b) udokumentowane doświadczenie zawodowe: minimum pięcioletni staż pracy w instytucjach pomocy społecznej, c) doświadczenie szkoleniowe (zdobyte w okresie ostatnich 5 lat): przeprowadził minimum 500 godzin dydaktycznych szkoleń dotyczących kontraktowania w pracy socjalnej. oraz 2. dysponuje co najmniej dwiema osobami, które: a) będą koordynować działania i obsługę w zakresie rekrutacji uczestników szkolenia, b) będą sprawowały opiekę nad grupą w trakcie i na miejscu szkolenia, c) pozyskają i rzetelnie przygotują dokumentację projektową. w zakresie Części 2: 1. dysponuje dwuosobowym zespołem specjalistów, z których każdy posiada: a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa lub administracji, b) doświadczenie szkoleniowe: przeprowadzone minimum 300 godzin lekcyjnych szkolenia z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego, zdobyte w okresie ostatnich 10 lat, c) udokumentowane, minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe - praca w administracji publicznej, oraz 2. dysponuje co najmniej dwiema osobami, które: a) będą koordynować działania i obsługę w zakresie rekrutacji uczestników szkolenia, b) będą sprawowały opiekę nad grupą w trakcie i na miejscu szkolenia, c) pozyskają i rzetelnie przygotują dokumentację projektową.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w odniesieniu do warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunku (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (formularz ofertowy - Załącznik Nr 2.1. do SIWZ dla Części 1, Załącznik Nr 2.2. do SIWZ dla Części 2) - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku podpisania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii). - wykaz Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń i kwalifikacje kadry szkoleniowej dla potrzeb oceny w ramach kryterium - Załącznik Nr 9.1. do SIWZ dla Części Nr 1, Załącznik Nr 9.2. do SIWZ dla Części Nr 2, - dowody: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, -o ile dotyczy, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 13 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zawarte są we wzorach umowy tj.: w Załączniku Nr 5.1. do SIWZ dla Części 1, Załączniku Nr 5.2. do SIWZ dla Części 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań pok. 318.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań pok. 208 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, Działanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kontrakt socjalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do podejmowania działań na rzecz rozwoju i upowszechniania form aktywnej integracji poprzez zastosowanie nowoczesnych narzędzi w pracy socjalnej. Zakres tematyczny: Kontrakt w ustawie o pomocy społecznej; Kontrakt jako narzędzie pracy socjalnej i aktywnej integracji, podmiot i przedmiot kontraktu socjalnego, kiedy i z kim zawieramy kontrakt socjalny; Opracowanie diagnozy i wyznaczanie celów działania na przykładzie wybranych, trudnych sytuacji osób, rodzin, grup dotkniętych problemami np.: uzależnienia, niepełnosprawność, bezdomność, niewydolność opiekuńczo-wychowawcza w rodzinie; Budowanie celów przez klienta i na potrzeby klienta; Opracowanie planu działania w oparciu o obszar wpływu i zasadę małych kroków; Planowanie realnych działań, pozostających w kręgu wpływu klienta; Rodzaje wsparcia w ramach kontraktu; Ocena rezultatów pracy klienta i pracownika socjalnego, monitoring i ewaluacja; Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić nie więcej niż 6 trzydniowych edycji szkoleń, w wymiarze 21 godzin dydaktycznych dla każdej edycji (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut), dla 100 osób, w podziale na grupy (edycje) liczące maksymalnie 20 osób, wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych edycji dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 3 dni przed podpisaniem umowy. Materiały powinny być przekazane do akceptacji w wersji ostatecznej. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w momencie podpisania umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i, na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń, przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia każdej edycji, poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdą edycję: pierwszego dnia z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz po zakończeniu edycji powrót do miejsca zbiórki. Miejscem zbiórki uczestników szkolenia jest Dworzec Letni w Poznaniu, ul. Dworcowa 1. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników poszczególnych edycji w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom każdej edycji: pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację integracyjną, drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, trzeciego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywacji i komunikacji społecznej dla pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej - 30
- 3. Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pracownika socjalnego - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Kodeks postępowania administracyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do stosowania procedur administracyjnych w instytucjach pomocy i integracji społecznej. Zakres tematyczny: Kodeks postępowania administracyjnego a ustawa o pomocy społecznej; Zasady postępowania administracyjnego; Właściwość rzeczowa i miejscowa organu; Strona w postępowaniu, przedstawiciel ustawowy, pełnomocnik; Doręczenia pism przez organ, doręczanie pism pełnomocnikom; doręczenia szczególne i zastępcze; Rozstrzygnięcia w postępowaniu administracyjnym; Stwierdzenie nieważności decyzji administracyjnej i wznowienie postępowania; Dokumenty i inne dowody; Podjęcie, zawieszenie, umorzenie, zakończenie postępowania; Praktyczne rozwiązywanie zagadnień zgłoszonych przez uczestników szkolenia. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić nie więcej niż 6 dwudniowych edycji szkoleń, w wymiarze 15 godzin dydaktycznych dla każdej edycji (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut), dla 100 osób, w podziale na grupy (edycje) liczące maksymalnie 20 osób, wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych edycji dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 3 dni przed podpisaniem umowy. Materiały powinny być przekazane do akceptacji w wersji ostatecznej. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w momencie podpisania umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i, na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń, przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia każdej edycji, poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdą edycję: pierwszego dnia z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz po zakończeniu edycji powrót do miejsca zbiórki. Miejscem zbiórki uczestników szkolenia jest Dworzec Letni w Poznaniu, ul. Dworcowa 1. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników poszczególnych edycji w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom każdej edycji: pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację integracyjną, drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.2. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.11.00.00-4, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego - 20
- 3. Doświadczenie zawodowe w pracy administracji publicznej w zakresie pomocy społecznej - 20
- 4. Doświadczenie zawodowe w Samorządowym Kolegium Odwoławczym - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
- Sukcesywna dostawa sprzętu oraz środków kontrastowych dla pracowni diagnostyki obrazowej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki Użytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II
- "Wymiana stolarki w lokalach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 7 części"
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Przebudowa chodnika w ul. Św. Rocha w Poznaniu po stronie północnej na odcinku od ul. Serafitek do ul. Jana Pawła II wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z obszaru rozwoju kompetencji sprzedażowych dla uczestników pilotażowego programu "Best Innovators PW"
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach wydarzenia CIVICA Sport and Culture Festival dla ok. 250 osób w dniach 14-16.06.2024
- HOTELARSKIE USŁUGI NOCLEGOWE
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KUŚLIN W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego oraz transportu pacjentów dializowanych do i ze Stacji Dializ dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 2 miesięcy
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.