eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zamówienie uzupełniające do umowyGDDKiA O/WR Z-14/40-4/PN/R/I-4/2013 - bieżące utrzymanie dróg krajowych (bud) administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu w latach 2013, 2014 - Zadanie 4 Prace utrzymaniowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Wrocław: Zamówienie uzupełniające do umowy: GDDKiA O/WR Z-14/40-4/PN/R/I-4/2013 - bieżące utrzymanie dróg krajowych (bud) administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu w latach 2013, 2014 - Zadanie 4 Prace utrzymaniowe
Numer ogłoszenia: 130700 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy: GDDKiA O/WR Z-14/40-4/PN/R/I-4/2013 - bieżące utrzymanie dróg krajowych (bud) administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu w latach 2013, 2014 - Zadanie 4 Prace utrzymaniowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do umowy: GDDKiA O/WR Z-14/40-4/PN/R/I-4/2013 - bieżące utrzymanie dróg krajowych (bud) administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu Rejon w Lubaniu w latach 2013, 2014 - Zadanie 4 Prace utrzymaniowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.31.00.00 - 73.31.00.00 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 98.30.00.00 - Różne usługi 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE ALSA ALFRED STRACH, 59-216 KUNICE, UL. 3 MAJA 1C/11, ul. Wrocławska 135, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1262407,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1050239,76

  • Oferta z najniższą ceną: 1050239,76 / Oferta z najwyższą ceną: 1050239,76

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 26-03-2013 r. Zamawiający ogłosił przetarg nieograniczony pn.: Bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu Lubań z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Roboty na nawierzchniach asfaltowych, Zadanie 2 - Roboty na nawierzchniach betonowych, Zadanie 3 - Prace elektro - energetyczne i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego - BRD, Zadanie 4 - Prace utrzymaniowe. W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego, Zamawiający zawarł 15-07-2013 r. umowę dla zadania nr 4. Zadanie dotyczy prac utrzymaniowych i obejmuje następujący zakres prac: - utrzymanie czystości i porządku w pasie drogowym; - pielęgnację i utrzymanie zieleni; - usługi sprzętowo - transportowe; - patrolowanie i interwencje; - remont odwodnienia i poboczy. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu, jak i w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. ogłoszenie o zamówieniu (Dz.U./S S60 26/03/2013 99877-2013 PL) - sekcja II.1.5) - str. 2; 2. SIWZ - strona 5 - Tom I rozdział 1 ust. 5.1. - Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. W chwili obecnej Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, korzystając z przewidzianej możliwości udzielenia takich zamówień. Zamówienia uzupełniające dotyczą prac opisanych w przetargu jako zadanie 3. W ocenie Zamawiającego spełnione są łącznie przesłanki udzielenia zamówienia uzupełniającego: 1. nie upłynął okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego - zamówienie podstawowe udzielone zostało w dniu 15-07-2013 r.; 2. zamówienie udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE ALSA ALFRED STRACH, 59-216 KUNICE, UL. 3 MAJA 1C/11, ul. Wrocławska 135, 59-220 Legnica, 3. zamówienie uzupełniające nie stanowi więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego (zadanie 4) Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego Stosunek wartości 2 542 809,50 1 262 407,50 zł 49,65 % 4. zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i jest zgodnie z zamówieniem podstawowym - dotyczy takich samych usług jak zamówienie podstawowe Zakres zamówienia uzupełniającego stanowi dosłowne powtórzenie zakresu zamówienia podstawowego i obejmuje wykonywanie usług polegających na: - utrzymaniu czystości i porządku w pasie drogowym; - pielęgnacji i utrzymaniu zieleni; - usługach sprzętowo - transportowych; - patrolowaniu i interwencji; - remontach odwodnienia i poboczy. 5. zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; 6. zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i postanowieniach SIWZ. Podstawę prawną udzielenia zamówień uzupełniających stanowi art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późniejszymi zmianami).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.