Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-04-16
Żyrzyn: Profesjonalna e-Administracja
Numer ogłoszenia: 130670 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Żyrzyn , ul. Powstania Styczniowego 10, 24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie, tel. 081 8814226, 8814269, faks 081 8814226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profesjonalna e-Administracja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń, dostawa licencji i wdrożenie systemów informatycznych zintegrowanych z platformą ePUAP wraz z uruchomieniem eUsług na platformie ePUAP oraz realizacja doradztwa w zakresie opracowanie dokumentów, regulaminów, formularzy mających na celu wzmocnienie potencjału administracji samorządowej w ramach realizacji projektu pn. Profesjonalna e-Administracja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej dla 6 jednostek samorządu terytorialnego. W projekcie bierze udział 6 jednostek samorządu terytorialnego z województwa Lubelskiego: Gmina Żyrzyn w roli Lidera Projektu, Gmina Baranów, Gmina Kurów, Gmina Opole Lubelskie, Gmina Poniatowa, Gmina Wąwolnica w roli Partnerów Projektu. Obszary merytoryczne przedmiotu zamówienia: I. W ramach obszaru Promocja eUsług wśród obywateli przedmiot zamówienia obej-muje: a. Przeprowadzenie szkolenia dla trenerów wewnętrznych prowadzących semina-ria informacyjne - train the trainer (24 godz. x 1 gr. x 6 os./gr. = 24 godz.). b. Przygotowanie projektu regulaminu funkcjonowania Internetowego Centrum Promocji eUsług dla Lidera i Partnerów. c. Zakup systemu ICP dla Lidera i Partnerów. d. Wdrożenie systemu ICP dla Lidera i Partnerów. e. Przeprowadzenie szkolenia z aplikacji specjalistycznych - ICP (16 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 16 godz.). f. Opracowanie zgłoszeniowego formularza do ICP na ePUAP dla Lidera i Part-nerów. II. W ramach obszaru Szkolenia dla pracowników samorządowych w zakresie IT przedmiot zamówienia obejmuje: a. Przeprowadzenie szkolenia - Techniki informacyjne i komunikacyjne w admi-nistracji publicznej (16 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 144 godz.). b. Przeprowadzenie szkolenia - Zarządzanie dokumentami elektronicznymi zgodnie z wymogami nałożonymi przez KPA i nową instrukcję kancelaryjną (16 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 144 godz.). c. Przeprowadzenie szkolenia - Zasady bezpieczeństwa ICT (24 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 216 godz.). d. Przeprowadzenie szkolenia - Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych (16 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 144 godz.). e. Przeprowadzenie szkolenia - eURZĘDNIK w certyfikacji ECDL (32 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 288 godz.). III. W ramach obszaru Pakiet 30 eUsług samorządowych przedmiot zamówienia obej-muje: a. Przeprowadzenie analizy obecnie istniejących procedur i dokumentów doty-czących elektronizowanych usług dla Lidera i Partnerów. b. Przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu usług dla Lidera i Partnerów. c. Przygotowanie projektów dokumentacji zgłoszeniowej wszystkich eUsług dla Lidera i Partnerów. d. Dostosowanie formularzy eUsług pobranych z repozytorium dokumentów ePUAP dla Lidera i Partnerów. e. Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów zintegrowanego z ePUAP (dla 1 JST). f. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie systemu elektronicznego obiegu doku-mentów (24 godz. x 2 gr. x 9 os./gr. = 48 godz.). g. Przeprowadzenie szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realiza-cję eUsług (3 godz. x 2 gr. x 9 os./gr. = 6 godz.). h. Zakup licencji systemu geodezyjnego wspierającego świadczenie eUsługi (dla 3 JST). i. Wdrożenie systemu geodezyjnego wspierającego świadczenie eUsługi (dla 3 JST). IV. W ramach obszaru Uruchomienie punktu potwierdzania profili zaufanych przedmiot zamówienia obejmuje: a. Stworzenie projektów aktualizacji procedur ochrony danych osobowych dla Lidera i Partnerów. b. Stworzenie projektów aktualizacji instrukcji zarządzania systemem informa-tycznym dla Lidera i Partnerów. c. Przeprowadzenie szkolenia administratorów platformy ePUAP (16 godz. x 1 gr. x 6 os./gr. = 16 godz.). d. Przeprowadzenie szkolenia osób wydających profil zaufany 16 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 32 godz.). V. W ramach obszaru Automatyzacja eUsług dla konsultacji społecznych przedmiot zamówienia obejmuje: a. Opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną dla Lidera i Partnerów. b. Opracowanie formularzy dla systemu konsultacji społecznych wykorzystywa-nych przez ePUAP dla Lidera i Partnerów. c. Zakup systemu dziedzinowego - portalu konsultacji społecznych zintegrowa-nego z ePUAP dla Lidera i Partnerów. d. Wdrożenie systemu dziedzinowego - portalu konsultacji społecznych u Lidera i Partnerów. Minimalny zakres prac, programów szkoleniowych oraz wymagań minimalnych dla systemów informatycznych zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 72.51.20.00 - Usługi zarządzania dokumentami 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 3 usługi, w szczególności: a. co najmniej jedną usługę, której przedmiotem była dostawa i wdrożenie dzie-dzinowego systemu informatycznego oferowanego w niniejszym postępowa-niu na rzecz minimum 5 jednostek administracji publicznej, która obejmowała dodatkowo integrację systemu dziedzinowego z ePUAP oraz umożliwienie uruchomienia eUsług za pośrednictwem platformy ePUAP o wartości mini-mum 300 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia; b. co najmniej jedną usługę, której przedmiotem była organizacja i przeprowa-dzenie szkoleń dla minimum 300 osób na rzecz minimum 5 jednostek admi-nistracji publicznej, która obejmowała w obszarze merytorycznym aspekty formalno-prawne funkcjonowania administracji publicznej o wartości mini-mum 300 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia; c. co najmniej jedną usługę, której przedmiotem były prace analityczno-doradcze na rzecz minimum 5 jednostek administracji publicznej, które obejmowały prowadzenie analiz, opracowanie projektów dokumentów i regu-laminów, opracowanie i wdrażanie procedur o wartości minimum 100 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia. Wykonawca składa ofertę z podaniem wartości wykazanych usług, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączonymi dowodami potwierdzającymi, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczest-niczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświad-czenie i wykształcenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, w tym: a. co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika projektu, który posiada wykształcenie wyższe informatyczne oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu na rzecz administracji publicznej obejmującego: dostawę i wdrożenie systemu informatycznego, realizację szkoleń w zakresie aspektów formalno-prawnych funkcjonowania administracji publicznej, działania doradcze o wartości minimum 500 000 zł brutto w ramach jednej usługi; b. co najmniej dwiema osobami na stanowisku eksperta ds. wdrożeń systemów informatycznych posiadających doświadczenie w zakresie wdrażania syste-mów informatycznych w ramach realizacji co najmniej dwóch projektów; c. co najmniej dwiema osobami na stanowisku eksperta ds. funkcjonowania administracji publicznej posiadającymi doświadczenie w realizacji doradztwa w co najmniej dwóch projektach doradczych; d. co najmniej jedną osobą na stanowisku eksperta ds. prowadzenia szkoleń po-siadającą doświadczenie w postaci przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie szkoleń dla trenerów (train the trainer) oraz certyfikat potwierdza-jący uzyskanie kompetencji trenerskich; e. co najmniej jedną osobą na stanowisku eksperta ds. prowadzenia szkoleń po-siadającą doświadczenie w postaci przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie systemu informatycznego Internetowe Centrum Promocji; f. co najmniej dwiema osobami na stanowisku eksperta ds. prowadzenia szkoleń posiadającymi doświadczenie w postaci przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie zarządzania dokumentami elektronicznymi i obiegiem dokumentów; g. co najmniej dwiema osobami na stanowisku eksperta ds. prowadzenia szkoleń posiadającymi doświadczenie w postaci przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych; h. co najmniej dwiema osobami na stanowisku eksperta ds. prowadzenia szkoleń posiadającymi doświadczenie w postaci przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie e-Urzędnik zgodnie z sylabusem ECDL oraz posiadają-cymi certyfikat egzaminatora ECDL e-Urzędnik. i. co najmniej jedną osobą na stanowisku eksperta ds. prowadzenia szkoleń po-siadającą doświadczenie w postaci przeprowadzenia co najmniej 3 szkoleń w zakresie portalu konsultacji społecznych. Wykonawca składa ofertę z podaniem imienia i nazwiska wykazanych osób oraz wykazem doświadczenia, wykształcenia (jeśli dotyczy) i certyfikatów (jeśli dotyczy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
dokumenty dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmio-tem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamó-wienia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca załączy do oferty płytę CD/DVD z wersją DEMO programu w zakresie systemów informatycznych: portal konsultacji społecznych i elektroniczny system obiegu dokumentów wraz z instrukcją uruchomienia tych systemów, przy czym w każdym przypadku wymaga się zgodności z wersją zaoferowaną w zakresie zasobów, zapewnienia wszystkich oferowanych funkcjonalności oraz aktywności przez okres związania ofertą. Zamawiający zweryfikuje DEMO programu na podstawie funkcjonalności określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Jeśli DEMO programu w zakresie systemów informatycznych: portal konsultacji społecznych i elektroniczny system obiegu dokumentów nie będzie spełniało funkcjonalności określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ lub Wykonawca nie załączy do oferty wymaganego DEMO programu zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2 niniejszego rozdziału. Dodatkowo, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasa-dach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w takiej sy-tuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych za-sobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w następującym zakresie: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; c. przekształcenia podmiotowego Wykonawcy; d. zmiana terminów realizacji zamówienia wynikających z Harmonogramu reali-zacji zamówienia stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ z powodu wystąpienia sytuacji uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub innych nieprzewidzianych sytuacji; e. zmiana podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia wszystkie wymogi wynikające z SIWZ; f. nieprzewidzianych sytuacji lub przyczyn organizacyjnych, na które zamawia-jący wyrazi zgodę; g. zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpie-nia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obo-wiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zama-wiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. Wykonawca na pisemny wniosek może wnosić o zmianę zawartej umowy z ww. przyczyn. Zamawiający w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia wniosku wyrazi/nie wyrazi zgody na wnio-skowaną zmianę. Zmiany umowy winny być dokonywane na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego 10, 24-103 Żyrzyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 15:00, miejsce: Urząd Gminy Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego 10, 24-103 Żyrzyn, pokój nr 9 -sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Wyłonienie Wykonawcy na wymianę systemu kontroli dostępu w budynkach INoŚ i IGiGP przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
- aktualizacja i weryfikacja zbiorów danych obiektów topograficznych (BDOT10k) z opracowaniem obiektów kategorii "rzeźba terenu" dla wybranych powiatów z obszaru województwa warmińsko-mazurskiego
więcej: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.