eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › Przebudowa Targowiska Gminnego w Garbatce-Letnisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Garbatka-Letnisko: Przebudowa Targowiska Gminnego w Garbatce-Letnisko
Numer ogłoszenia: 130626 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko , ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, faks 48 6210054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbatkaletnisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Targowiska Gminnego w Garbatce-Letnisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa targowiska gminnego w Garbatce-Letnisko, na działce nr 352, obręb geodezyjny Garbatka-Letnisko Południe. W skład inwestycji wchodzi wykonanie: 1.1. Prac przygotowawczych i rozbiórkowych: Prace przygotowawcze obejmują m.in.: wytyczenie poszczególnych elementów targowiska, usunięcie kolidujących drzew, demontaż kontenera. Prace rozbiórkowe obejmują m.in. demontaż: elementów utwardzenia dróg manewrowych i chodników, schodów terenowych, istniejącego grodzenia, bramy, szlabanu, stoisk z elementów stalowych.1.2. Dróg manewrowych: 1.2.1. Dróg manewrowych w planie: Drogi manewrowe w planie należy wykonać w przebiegu zbliżonym do istniejących z korektą trasy i łuków. 1.2.2. Dróg manewrowych w przekroju podłużnym i poprzecznym: Wysokość dróg manewrowych w przekroju podłużnym i poprzecznym należy dostosować do istniejącego terenu targowiska oraz sąsiadującej z nim nawierzchni ulicy Sienkiewicza. 1.2.3. Konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnię dróg manewrowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej bezfazkowej lub z mikrofazą grubości 8 cm. Drogi należy obramować krawężnikami betonowymi 15x30 cm wtopionymi, ułożonymi na ławie betonowej z oporem. Kolorystykę kostki należy ustalić z Inwestorem. 1.3. Chodników: Na terenie targowiska należy wykonać dwa rodzaje chodnika: a) chodnik doprowadzający do schodów skarpowych o szerokości 5,5 m, b)chodnik wzdłuż skarpy ulicy Sienkiewicza dla tzw. handlu koszykowego o szerokości 3,0 m. Nawierzchnię chodników należy wykonać z kostki brukowej betonowej bezfazkowej lub z mikrofazą grubości 8 cm. Chodniki należy obramować krawężnikami betonowymi 15x30 cm wtopionymi, ułożonymi na ławie betonowej z oporem. Kolorystykę kostki należy ustalić z Inwestorem. 1.4. Stanowisk do handlu: Stanowiska do handlu należy wykonać poprzez utwardzenie pasa szerokości 2,0 m z wydzieleniem stanowiska szerokości 3,0 m każde na łukach szersze), wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych grubości 10 cm oraz namalowanie linii iągłych gr. 10 cm oddzielających stanowiska oraz numerów stanowisk. Kolorystyka płyt stanowiskowych, numeracja stanowisk oraz sposób ich oznaczenia do uzgodnienia z Inwestorem. 1.5. Schodów terenowych: Elementy pionowe schodów terenowych powinny zostać wykonane z palisady typu nostalit 18x12 cm i długości 60cm, stopnie powinny zostać wypełnione kostką brukową typu nostalit gr. 6,0 cm. Wysokość stopni 15 cm, szerokość stopni 36 cm. Szerokość schodów 5,82 m. Po obu stronach schodów należy zamontować poręcz z rur stalowych ocynkowanych wg rozwiązania Wykonawcy uzgodnionego z Inwestorem. Kolorystyka palisady oraz kostki w kolorze chodnika. 1.6. Odwodnienia targowiska: Odwodnienie całego targowiska odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne do naturalnych zaniżeń terenu i dalej do naturalnych ścieków wodnych na końcu targowiska. Ze względu na duże różnice w wysokościach terenu pomiędzy ul. Sienkiewicza a placem targowiska dla usprawnienia odwodnienia należy wykonać elementy odwodnienia liniowego w poprzek drogi manewrowej na wjeździe i przy końcu targowiska. 1.7. Ogrodzenia targowiska: W ramach realizacji inwestycji należy wykonać dwa rodzaje, następującego ogrodzenia: a) ogrodzenie panelowe przetłaczane na podmurówce betonowej prefabrykowanej - od strony ulicy Sienkiewicza, b) ogrodzenie betonowe z prefabrykowanych paneli żelbetonowych - z boków i tyłu targowiska z zachowaniem istniejącego ogrodzenia od strony wschodniej. 1.7.1. Ogrodzenie panelowe. Należy wykonać ogrodzenie panelowe przetłaczane 3D z paneli zgrzewanych z drutów pionowych i poziomych o średnicy min. 4,0 mm w formę kraty. Oczka paneli maksymalnie 50x200 mm. Wysokość paneli - 1230 mm z minimum dwoma przetłoczeniami, szerokość paneli: 2500 mm. 1.7.2. Ogrodzenie betonowe. Ogrodzenie z prefabrykowanych paneli żelbetonowych 200x50 cm, wysokości 1,5 m, składające się z dwóch pełnych paneli i jednego ażurowego. Wzór i rodzaj paneli do uzgodnienia z Inwestorem. 1.8. Bram wjazdowych: Należy wykonać: a) bramy dwuskrzydłowe - 2 szt. tj.: na wjazdach od strony zachodniej i na teren wzdłuż linii PKP. Bramy o szerokości 6,0 m każda eg rozwiązań indywidualnych Wykonawcy proponowany wzór należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji, bramy wykonane z kształtowników stalowych z wypełnieniem z elementami stalowymi lub panelami z drutu. b) brama przesuwna na wjeździe głównym z ulicy Sienkiewicza.Brama przesuwana bez napędu, otwierana i zamykana ręcznie, wykonana z profili stalowych z wypełnieniem elementami stalowymi, zabezpieczona korozyjnie. Rozpiętość bramy, miedzy słupkami - 7,0 m, możliwość zamknięcia na zamek lub kłódkę. Projekty bram powinny zostać przedstawione do zatwierdzenia Inwestorowi. 1.9. Stróżówki: Stróżówka kontenerowa, typowa z kształtników zimnogiętych i ścianami warstwowymi wykonanymi w technologii wymiennych paneli ściennych. posadowiona w miejscu obecnie usytuowanego kontenera. Wymiary min. 2,4 x 2,4 m. Bez zaplecza sanitarnego, z drzwiami wejściowymi wyposażona w dwa okna, kompletną instalację elektryczną, ogrzewanie elektryczne w postaci jednego grzejnika min. 2 kW. Wzór stróżówki do zatwierdzenia przez Inwestora. 1.10. Remontu budynków sanitariatów: Remont polegający na; a) odnowieniu jednego z budynków przy pozostawieniu funkcji sanitariatu, b)przystosowanie drugiego budynku na budynek magazynowy. Dokładny zakres prac remontowych określa Przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ oraz specyfikacja wykonania robót. 1.11. Zieleni: Usunięcie drzew kolidujących z inwestycją oraz wyplantowanie terenu i obsianie trawą w miejscach określonych w Projekcie budowlano - wykonawczym. 1.12. Oświetlenia i nagłośnienia: Wykonanie nowego oświetlenia (zgodnie z Projektem Budowlanym, Branża elektryczna), zasilania stróżówki oraz złączy kablowych dla podłączenia niektórych stanowisk handlu obwoźnego. Wykonanie nagłośnienia poprzez: ułożenie kabli nagłośnienia, podłączenie głośników tubowych 30W zamontowanych na słupach oświetleniowych, końcówki mocy wzmacniacz akustyczny WM 400W, miksera ze złączami do mikrofonów, głośników, mikrofonu. Należy zamontować specjalną szafkę przystosowana do montażu ww. elementów. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizytacji realizacji przedmiotu zamówienia, która ma na celu uzyskanie dodatkowych informacji potrzebnych do opracowania oferty i jej prawidłowej wyceny. Wizje w terenie wykonawca dokonuje na własny koszt. 3. Przedmiot zamówienia, powinien być wykonany zgodnie z Projektem Budowlano-Wykonawczym Branża Drogowa i Zagospodarowanie terenu, Projektem Budowlano-Wykonawczym Branża Elektryczna - Instalacja Zalicznikowa, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót stanowiącymi integralną część SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i normatywami. 5. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.6. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia. 7. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków, wynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawców, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 8. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 9. O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień.10. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 11. O rozpoczęciu robót należy powiadomić instytucje branżowe, właścicieli, zarządców, użytkowników nieruchomości przez które lub na których będą prowadzone prace konserwacyjne i utrzymaniowe. 12. W trakcie realizacji zadania Wykonawca: 12.1. Zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, 12.2. Dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy,12.3. Wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, 12.4. Zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, 12.5. Zapewni obsługę geodezyjną na własny koszt. 12.6. Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. 12.7. Sporządzi dokumentację geodezyjną powykonawczą, która w 2 egz. zostanie przekazana Zamawiającemu. 13. Wymagany minimalny okres udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia tj. na wszystkie wykonane roboty, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia), będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały wymagane normy. Obowiązek jednoznacznego wykazania ich równoważności, w stosunku do przyjętych w założeniach projektowych, spoczywa na Wykonawcy, zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.40 - Roboty budowlane w zakresie targowisk 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia swojej oferty kwotą 20.000,00 zł (słownie zł.: dwadzieścia tysięcy 0/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków (zał. Nr 2), o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: b.1) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 600.000,00 zł brutto (słownie zł: sześćset tysięcy 00/100) polegającą na budowie, przebudowie, remoncie targowisk lub placów zrealizowaną w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną; b.2) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 50.000,00 zł brutto (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) polegającą na budowie, przebudowie, remoncie oświetlenia ulicznego zrealizowaną w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną; Wykonawca, celem wykazania spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia może wykazać wykonanie określonych wyżej robót budowlanych w ramach jednego lub więcej zamówień obejmujących wyspecyfikowany powyżej zakres robót (z wyszczególnieniem żądanych przez Zamawiającego wartości) Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków (zał. Nr 2), o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że: c.1. dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierownika robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków (zał. Nr 2), o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIII siwz. b) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfikacji tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: b.1) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, b.3) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, b.4) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał c) jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. d) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza e) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób opisany w rozdz. XV pkt 1 lit. i, k) siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbatkaletnisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1, 26-930 Garbatka-Letnisko, pok. nr 15 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, Osi 4 Leader, Działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.