To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-04
Ząbkowice Śląskie: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
Numer ogłoszenia: 130594 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46874 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej dla bieżącej działalności Starostwa Powiatowego oraz organów Powiatu Ząbkowickiego i Skarbu Państwa reprezentowanego przez Starostę Ząbkowickiego. 2. Świadczenie usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej będzie polegać w szczególności na: 1) bieżącym udzielaniu porad prawnych oraz udzielaniu wyjaśnień dotyczących stosowania obowiązujących przepisów prawnych, 2) sporządzaniu pisemnych opinii prawnych, 3) pomocy w przygotowaniu projektów umów cywilnoprawnych i aktów prawnych stanowionych przez Zamawiającego, 4) sporządzaniu projektów umów, decyzji administracyjnych oraz innych aktów o znacznym stopniu skomplikowania wywołujących skutki prawne, 5) opiniowaniu pod względem formalno-prawnym projektów umów, decyzji administracyjnych oraz innych aktów wywołujących skutki prawne, 6) w razie konieczności w uczestniczeniu w posiedzeniach organów Powiatu i naradach oraz negocjacjach organizowanych przez Zamawiającego, 7) uczestnictwu w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, 8) wykonywaniu czynności prawnych związanych z terminową egzekucją należności oraz współdziałaniu w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, 9) wykonywaniu zastępstwa prawnego i procesowego Powiatu Ząbkowickiego, Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śl. i Skarbu Państwa reprezentowanego przez Starostę Ząbkowickiego przed sądami, organizacjami samorządowymi i rządowymi oraz wszelkimi instytucjami, 10) podejmowanie innych czynności w zakresie spraw wymagających obsługi prawnej. 3. W przypadku braku możliwości uzgodnienia ostatecznej wersji opiniowanych dokumentów odmowa parafowania musi być wyrażona w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie wskazujące na rozwiązanie prawidłowe pod względem prawnym. 4. Wykonawca zapewnia wykonanie czynności, o których mowa w punkcie 2 osobiście według szczegółowo określonego harmonogramu, tj.: w wymiarze 16 godz. tygodniowo minimum 2 razy w tygodniu, w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania Starostwa oraz w pozostałych dniach roboczych tygodnia w drodze kontaktów telefonicznych lub e- mailowych z Wykonawcą. 5. Wykonawca obowiązany jest zapewnić zastępstwo innego Radcy Prawnego, Adwokata w przypadku przemijającej przeszkody w świadczeniu usług tak, aby prowadzone przez niego sprawy nie doznały uszczerbku, bez obciążania dodatkowymi kosztami Zamawiającego. 6. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictw niezbędnych do wykonywania czynności, o których mowa w punkcie 2. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów powiatu. 8. Po zakończeniu obowiązywania umowy Wykonawca wyda Zamawiającemu wszelkie otrzymane od Zamawiającego oraz sporządzone na jego zlecenie dokumenty i materiały. Wydanie nastąpi w terminie 7 dni od daty rozwiązania umowy. 9. Wykonawca świadczyć będzie usługi z należytą starannością, w sposób zgodny z przepisami prawa i zasadami etyki zawodowej na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego informacji i dokumentów oraz posiadanej wiedzy, a także zachowa pełną poufność informacji otrzymanych od Zamawiającego w związku ze świadczeniem usług przez cały czas obowiązywania umowy, jak również po zakończeniu umowy, bez względu na okoliczności jej rozwiązania. 10. Wykonawcy będzie przysługiwać prawo do odmowy wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie z ważnych powodów, w szczególności, gdy podjęcie się wykonania danej czynności stanowiłoby konflikt interesów, wykonanie danej czynności łączyłoby się z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa, zasad etyki zawodowej lub dobrego imienia Wykonawcy. Odmawiając wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o przyczynach takiej odmowy. 11. Ze strony Wykonawcy usługa wykonywana będzie przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO POKOJE GOŚCINNE MARIA MRUKOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO POKOJE GOŚCINNE MARIA MRUKOWICZ
- Kancelaria radcy prawnego Maria Mrukowicz, ul. M. Dąbrowskiej 17/1, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65070,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6519,00
Oferta z najniższą ceną: 4489,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.