eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa konserwacji 16 starych druków i ekspertyza konserwatorska 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Gdańsk: Usługa konserwacji 16 starych druków i ekspertyza konserwatorska 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej.
Numer ogłoszenia: 130510 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji 16 starych druków i ekspertyza konserwatorska 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji 16 starych druków i ekspertyza konserwatorska 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część I - usługa konserwacji 16 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy. Część II - usługa wykonania ekspertyzy konserwatorskiej 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium dla części I została określona w kwocie 2.300,00 PLN. Kwota wadium dla części II została określona w kwocie 350,00 PLN. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2 usługi polegające na gruntownej konserwacji zabytków ruchomych z papieru i skóry, tzn usługi wykonania zabiegów i czynności konserwatorskich wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz ekspertyzie o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto - dotyczy części I. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2 usługi polegające na wykonaniu zabiegów i czynności wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub polegające na gruntownej konserwacji zabytków ruchomych z papieru i skóry o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto - dotyczy części II. W przypadku składania oferty na część I i II przez tego samego Wykonawcę należy spełnić oba warunki wymienione powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł stuki, specjalność konserwacja i restauracja papieru i skóry - dotyczy części I. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł stuki, specjalność konserwacja i restauracja papieru i skóry - dotyczy części II. W przypadku składania oferty na część I i II przez tego samego Wykonawcę należy spełnić oba warunki wymienione powyżej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł stuki, specjalność konserwacja i restauracja papieru i skóry - dotyczy części I. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł stuki, specjalność konserwacja i restauracja papieru i skóry - dotyczy części II. W przypadku składania oferty na część I i II przez tego samego Wykonawcę należy spełnić oba warunki wymienione powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: zmiana obowiązujących stawek podatkowych, zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy, wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, w takiej sytuacji umowa będzie aneksowana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ul. Gabriela Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk - Wrzeszcz pok. 206, II piętro w Gmachu B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych Gmach B pok. 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji 16 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji 16 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)zabezpieczenie starodruków na miejscu w siedzibie zamawiającego b)transport starodruków na koszt i ryzyko Wykonawcy z siedziby Zamawiającego do pracowni konserwatorskiej c)wykonanie zabiegów konserwacyjnych zgodnie z ekspertyzą konserwatorską d)wykonanie opisu księgozbioru wraz z opisem wykonanych czynności (dzienniczki konserwatorskie), oraz zaleceń pokonserwatorskich odnośnie przechowywania zbiorów e)wykonanie dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonej konserwacji (dokumentujące kluczowe różnice stanu zachowania przed konserwacją i po konserwacji) f)transport starodruków na koszt i ryzyko Wykonawcy z pracowni konserwatorskiej do siedziby Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wykonania ekspertyzy konserwatorskiej 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wykonania ekspertyzy konserwatorskiej 8 starych druków ze zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej zgodnie ze wzorem Umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. zabezpieczenie starodruków na miejscu w siedzibie zamawiającego 2. transport starodruków na koszt i ryzyko Wykonawcy z siedziby Zamawiającego do pracowni konserwatorskiej 3. wykonanie ekspertyzy konserwatorskiej wraz z niezbędnymi pracami konserwacyjnymi: a)ekspertyza mikrobiologiczna b)dezynfekcja (o ile jest wymagana - konieczność potwierdzona ekspertyzą mikrobiologiczną) c)opis inwentaryzacyjny d)opis wykonanych czynności e)wykonanie dokumentacji fotograficznej stanu zachowania f)opis zalecanego zakresu prac konserwatorskich g)wykonanie opakowania konserwatorskiego 4. transport starodruków na koszt i ryzyko Wykonawcy z pracowni konserwatorskiej do siedziby Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.