eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawę mebli w ramach projektu Nr 12/2013 pt. Rewitalizacja budynku dawnych łaźni Teodozji Majewskiej przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie Inicjatywa JESSICA, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową inwestycyjną nr IJ13-00790 z dnia 19.12.2013 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Warszawa: dostawę mebli w ramach projektu Nr 12/2013 pt. Rewitalizacja budynku dawnych łaźni Teodozji Majewskiej przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie Inicjatywa JESSICA, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową inwestycyjną nr IJ13-00790 z dnia 19.12.2013 r
Numer ogłoszenia: 130416 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105246 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę mebli w ramach projektu Nr 12/2013 pt. Rewitalizacja budynku dawnych łaźni Teodozji Majewskiej przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie Inicjatywa JESSICA, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową inwestycyjną nr IJ13-00790 z dnia 19.12.2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach projektu Nr 12/2013 pt. Rewitalizacja budynku dawnych łaźni Teodozji Majewskiej przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie - Inicjatywa JESSICA, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową inwestycyjną nr IJ13-00790 z dnia 19.12.2013 r. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia oznacza sprzedaż i dostawę wyposażenia meblowego wraz z transportem, montażem, ustawieniem w pomieszczeniach wskazanych Wykonawcy przez Zamawiającego w budynku przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie. 3. Meble w poszczególnych pomieszczeniach muszą być kompatybilne ze sobą. Asortyment i kolorystyka: a) Meble do sekretariatów: m.in.: biurko - 5 szt., panel górny między biurkami - 1 szt., szafa aktowa - 11 szt., szafa aktowa z drzwiami przesuwanymi - 2 szt., szafa gospodarcza - 1 szt., szafa ubraniowa - 2 szt., regał z szufladami - 1 szt., kontener pod biurko - 5 szt., stolik okolicznościowy - 2 szt., krzesło - 4 szt., fotel obrotowy - 5 szt., wieszak na ubrania - 2 szt., - blaty biurek, szafy, regał, kontenery, stolik okolicznościowy - kolor: olcha, - obicia foteli i krzeseł - kolor: czarny, - tapicerka panelu między biurkami - kolor: szary. b) Meble do pokoju socjalnego: zabudowa kuchenna pod wymiar, kolor: czerwona olcha. c) Meble do zakładów, redakcji SM: m.in.: biurko - 16 szt., stół - 2 szt., stół okrągły - 1 szt., kontener systemowy - 12 szt., fotel obrotowy - 12 szt., krzesło - 58 szt., szafa ubraniowa - 7 szt., szafa półotwarta - 10 szt., szafa wisząca - 4 szt., szafa zamknięta - 12 szt., szafa otwarta - 1 szt., wieszak na ubrania - 7 szt., - blaty biurek, stołów, szafy, wieszaki na ubrania - kolor: brzoza, - obicia foteli - kolor: szary, - obicia krzeseł - kolor: zielony. d) Meble do sal dydaktycznych i seminaryjnej: m.in. biurko - 175 szt., biurko z uchwytem do jednostki centralnej - 39 szt., stół mobilny - 9 szt., krzesło - 499 szt., tablica magnetyczna - 5 szt., - biurka, blat stołu - kolor: brzoza, - obicia krzeseł - kolor: zielony. e) gablota magnetyczna - 5 szt. 4. Meble będą przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynku użyteczności publicznej. 5. Wszystkie ruchome meble powinny być zabezpieczone od spodu stopkami gumowymi lub filcowymi ze względu na rodzaj podłogi: parkiet drewniany, mozaika parkietowa oraz płytki gresowe i płyty granitowe. 6. Wykonawca przed realizacją dostawy wyposażenia meblowego musi uzyskać akceptację Zamawiającego odnośnie odcieni kolorów mebli oraz zastosowanych uchwytów. 7. Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed realizacją zamówienia zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej pomieszczeń, do których będą dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca winien dokonać własnych obmiarów. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści załącznika nr 1 do specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwana dalej SIWZ) podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Obowiązkiem Wykonawcy jest powiadomienie Zamawiającego, o każdym odstępstwie wymiarów i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. 8. Biurka i stoły (z wyjątkiem stołu mobilnego-pozycja 48 w Załączniku nr 1 do SIWZ) mają posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych - PN-EN 527-1 oraz PN-EN 527-2. Stół mobilny (pozycja 48 w Załączniku Nr 1 do SIWZ) ma posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 15372. Szafy i kontenery mają posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych - PN-EN 14073-2. Fotele mają posiadać certyfikat zgodności z normami - PN-EN 1335-1 oraz PN-EN 1335-2. Krzesła mają posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania - PN-EN 13761. Krzesła mają posiadać atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania dotyczących wytrzymałości, trwałości i stateczności zgodnie z normami - PN-EN 13761:2004 oraz PN-EN 1022:2005. Krzesła mają posiadać atest odporności na zapalenie dotyczący sklejki wykonany zgodnie z obowiązującymi normami - PN-EN 1021-1:2007 oraz PN-EN 1021-2:2007. Krzesła mają posiadać atest z badań na ścieranie tapicerki zgodnie z obowiązującymi normami BS EN ISO 12947-2:1999. Krzesła mają posiadać atest na zapalność tapicerki zgodnie z obowiązującymi normami BS EN 1021-1:2006 oraz BS EN 1021-2:2006. Wszystkie wymienione wyżej certyfikaty powinny być wystawione przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub równoważne (np. certyfikat wystawiony przez inną jednostkę przynależną do EA, czyli European co-operation for Accreditation), z wyjątkiem: -w przypadku szaf i kontenerów ujętych w Załączniku nr 1 do SIWZ, których wymiary odbiegają od systemowych rozwiązań stosowanych przez producentów mebli, Zamawiający odstępuje od wymogu przedstawienia certyfikatów zgodności z normą PN - EN 14073-2; -w przypadku stolika okolicznościowego (pozycja 15 w Załączniku nr 1 do SIWZ) Zamawiający odstępuje od wymogu złożenia wraz z ofertą certyfikatu zgodności z normami PN - EN 527-1 PN - EN 527-2. 9. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższających. Pod pojęciem produktu równoważnego rozumie się to, że zaoferowane przez Wykonawcę meble muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy zaoferowaniu mebli innych niż opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty, że zaoferowane przez niego meble spełniają wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje lepsze rozwiązania niż opisywane. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej też OPZ) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy (rozdział III SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Nr 12/2013 pt. Rewitalizacja budynku dawnych łaźni Teodozji Majewskiej przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie - Inicjatywa JESSICA, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową inwestycyjną nr IJ13-00790 z dnia 19.12.2013 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Martela Sp. z o. o., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382524,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 423607,08

  • Oferta z najniższą ceną: 423607,08 / Oferta z najwyższą ceną: 537343,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.