eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Karlino: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 130413 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109139 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) odbiór i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), tworzyw sztucznych, papieru i makulatury, szkła i odpadów ze szkła z obiektów gminnych; 2) utrzymanie czystości, w tym odbiór i zagospodarowanie odpadów z przystanków komunikacji autobusowej oraz przystanków na ścieżce rowerowej znajdujących się na terenie miasta i gminy Karlino; 3) odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych i rozbiórkowych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Karlino. Część 1 - Cześć 1 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), tworzyw sztucznych, papieru i makulatury, szkła i odpadów ze szkła z obiektów gminnych. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie następujących frakcji odpadów z obiektów gminnych: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; tworzywa sztuczne, w tym plastik, metale, opakowania wielomateriałowe; papier i makulatura; szkło i odpady ze szkła. Obiekty gminne, z których odbierane będą odpady: 1) ul. Plac Jana Pawła II 6 - Urząd Miejski (wszystkie ww. frakcje odpadów); 2) ul. Szymanowskiego 17 - Zespół obiektów gminnych (wszystkie ww. frakcje odpadów); 3) ul. Traugutta - Targowisko miejskie (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne); 4) ul. Kościuszki 1A - Homanit Arena (wszystkie ww. frakcje odpadów); 5) ul. Kościuszki 30 - Hala sportowa - stara (wszystkie ww. frakcje odpadów); 6) ul. Nadbrzeżna - Przystań kajakowa (wszystkie ww. frakcje odpadów). Wywóz odpadów powinien odbywać się w regularnych odstępach czasu, uniemożliwiających gnicie i zaleganie odpadów, jednak nie rzadziej niż: a) w przypadku niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - raz na tydzień; b) w przypadku odpadów segregowanych - co 2 tygodnie; c) oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia telefonicznego usługę należy wykonać najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu wezwania chyba, że zgłoszenie to nastąpi w sobotę - wówczas usługa winna zostać wykonana w pierwszy roboczy dzień po otrzymaniu przez Wykonawcę zgłoszenia; d) Odbiór i wywóz odpadów ustala się na piątek. Ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych odebranych i zagospodarowanych w okresie 01.07.2014 r. - 31.03.2016 r. wynosiła ok 277 m3, natomiast ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów segregowanych w okresie 01.02.2015 r. - 31.03.2016 r. wynosiła łącznie ok 120 m3 (ok: 3 m3 szkła; 34 m3 tworzyw sztucznych i 84 m3 papieru i makulatury). W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia pojemników w następujących kolorach: a) niebieskim - dla papieru i tektury o pojemności 120 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 4-6 i 1100 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 1-2 (łącznie 5 szt.); b) żółtym - dla tworzyw sztucznych o pojemności 120 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 4-6 i 240 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 1-2 (łącznie 5 szt.); c) zielonym - dla szkła o pojemności 120 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 1-2 i 4-6 (łącznie 5 szt.); d) czarnym/szarym dla niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o pojemności 1100 l dla obiektów wymienionych w pkt-ach 1-2 i 4-6 oraz 240 l dla obiektu wymienionego w pkt 3 (łącznie 6 szt.); ustawiania lub przestawiania pojemników w miejsca wskazane przez Zamawiającego; mycia i dezynfekcji pojemników do zbiórki odpadów (1 raz na kwartał); utrzymania czystości wokół pojemników; pobrania pojemników z placu i podstawienia pod pojazd w celu załadowania odpadów, jak również otwarcia kłódki i jej zamknięcia po opróżnieniu pojemnika (w przypadku zamknięcia pojemnika); uzyskania potwierdzenia ilości i terminu wywozu odpadów przez osoby upoważnione. Część 2: Utrzymanie czystości, w tym odbiór i zagospodarowanie odpadów z przystanków komunikacji autobusowej oraz przystanków na ścieżce rowerowej znajdujących się na terenie miasta i gminy Karlino. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości na przystankach komunikacji autobusowej i przystankach znajdujących się przy ścieżce rowerowej, na terenie Gminy Karlino. Usługa polegać będzie na opróżnianiu koszy ustawionych na przystankach, jak również usuwaniu zanieczyszczeń (odpadów) z terenów przylegających do przystanków (w odległości do 2 m) i ich zamiataniu. Usługa będzie wykonywana co 2 tygodnie (środa) oraz na każdorazowe wezwanie telefoniczne Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia telefonicznego, usługę należy wykonać najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu wezwania, chyba że zgłoszenie nastąpi w sobotę - wówczas usługa winna zostać wykonana w pierwszy roboczy dzień po otrzymaniu zgłoszenia. W ramach realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do:przestawiania koszy w miejsce wskazane przez Zamawiającego; mycia i dezynfekcji koszy do zbiórki odpadów - 1 raz na kwartał; potwierdzenia uprzątnięcia przystanku poprzez uzyskanie podpisu osoby upoważnionej. Na terenie miasta i gminy Karlino znajdują następujące ilości przystanków: 2 szt. przy ścieżce rowerowej w miejscowości Krukowo - Lisiny oraz Lubiechowo; 4 szt. przystanków komunikacji autobusowej w Karlinie przy ulicach: Koszalińskiej (dz. nr 250), Szczecińskiej (dz. nr 190/3), Waryńskiego (dz. nr 236/4), 4 Marca (dz. nr 585/1), 27 szt. na terenie gminy w miejscowościach: Krukowo - 1 szt. (dz. nr 5/13), Karścino - 1 szt. (dz. nr 171/5), Lubiechowo - 3 szt. (dz. nr 150; 218; 218), Kozia Góra - 2 szt. (dz. nr 1/5; 46/2), Mierzyn - 2 szt. (dz. nr 20/5; 15/6), Kowańcz - 1 szt. (dz. nr 207/7), Malonowo - 2 szt. (dz. nr 212/2; 88/1), Pobłocie Wielkie - 1 szt. (dz. nr 26/1), Daszewo - 2 szt. (dz. nr 51; 162/1), Karwin - 3 szt. (dz. nr 249/1; 29/1; 206/4), Zwartowo - 1 szt. (dz. nr 66), Syrkowice - 2 szt. (dz. nr 21; 24/1), Domacyno - 1 szt. (dz. nr 154/6), Ubysławice - 1 szt. (dz. nr 143/1), Gościnko - 1 szt. (dz. nr 268), Karlinko - 2 szt. (dz. nr 605/5; 605/5), Garnki - 1 szt. (dz. nr 277). Część 3: Odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych i rozbiórkowych od mieszkańców miasta i Gminy Karlino. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z terenu miasta i gminy Karlino (z nieruchomości zamieszkałych). Właściciele nieruchomości zobowiązani są do gromadzenia powyższych odpadów w osobnych kontenerach lub workach przeznaczonych do tego rodzaju odpadów i przekazywania jednostce wywozowej, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym w Urzędzie Miejskim w Karlinie. W kontenery lub worki, właściciel nieruchomości jest zobowiązany zaopatrzyć się samodzielnie, Gmina nie ponosi kosztów z tym związanych. Ponadto, w stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wliczony jest odbiór i zagospodarowanie do 75 kg odpadów budowlanych i rozbiórkowych rocznie na 1 gospodarstwo domowe, co oznacza, że Gmina Karlino będzie regulować koszty związane z odbiorem i zagospodarowaniem do 75 kg od gospodarstwa domowego, zaś koszty pozostałe uiszczać będzie właściciel nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie do: odbioru i zagospodarowania odpadów budowlanych i rozbiórkowych najpóźniej do godziny 15:00 następnego dnia roboczego przypadającego po otrzymaniu zgłoszenia; realizowania tylko zgłoszeń przekazywanych przez upoważnionego (wyznaczonego) pracownika Urzędu Miejskiego w Karlinie; przekazywania informacji o ilości odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych od poszczególnych właścicieli nieruchomości (potwierdzonych ich podpisem) w ramach limitów określonych powyżej. Maksymalna ilość odpadów budowlanych i rozbiórkowych do odbioru i zagospodarowania nie powinna wynosić więcej niż 216 Mg/rok. Podana powyżej ilość odpadów stanowi wartość orientacyjną i może różnić się od rzeczywistych ilości odebranych odpadów. Przez odpady budowlane i rozbiórkowe rozumie się odpady o następujących kodach zgodnych z informacją Ministerstwa Środowiska w sprawie kodów odpadów komunalnych podlegających wpisowy do rejestru działalności regulowanej, tj..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych), tworzyw sztucznych, papieru i makulatury, szkła i odpadów ze szkła z obiektów gminnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy JOD-KAR Zdzisław Jodko, Krzywopłoty 18, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29215,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29928,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Utrzymanie czystości, w tym odbiór i zagospodarowanie odpadów z przystanków komunikacji autobusowej oraz przystanków na ścieżce rowerowej znajdujących się na terenie miasta i gminy Karlino

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Handlowy JOD-KAR Zdzisław Jodko, Krzywopłoty 18, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66953,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71280,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.