eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa, przebudowa i modernizacja wału przeciwpowodziowego rzeki Odry RATAJE w mieście Brzeg, woj. opolskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Opole: Budowa, przebudowa i modernizacja wału przeciwpowodziowego rzeki Odry RATAJE w mieście Brzeg, woj. opolskie
Numer ogłoszenia: 130353 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89839 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, przebudowa i modernizacja wału przeciwpowodziowego rzeki Odry RATAJE w mieście Brzeg, woj. opolskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa, przebudowa i modernizacja wału przeciwpowodziowego rzeki Odry RATAJE w mieście Brzeg, woj. opolskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlany i wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Istotne postanowienia umowy, Przedmiary robót z podziałem na etapy realizacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na III etapy (części) zamówienia, które składają się na całe zadanie inwestycyjne. Każdy z tych etapów będzie przedmiotem odrębnego odbioru. Ponadto realizacja etapu I i II może odbywać się niezależnie, w tym samym przedziale czasowym. Natomiast realizacja etapu III uzależniona jest od wykonania etapu II. Pozwolenie na budowę wydane jest dla całości inwestycji. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest przez Zamawiającego na 3 etapy, tj.: 1)Etap I - Wał ziemny (przeciwpowodziowy) 2)Etap II - Ściany oporowe i mury oporowe 3)Etap III - Okładziny kamienne ścian i murów. Realizacja zamówienia odbywać się będzie z zastosowaniem prawa opcji (z wyjątkiem etapu I). W związku z tym, że Zamawiający nie dysponuje wystarczającymi środkami finansowymi na wykonanie całego zakresu przedmiotowego zamówienia, wyodrębniony zostały etap I zamówienia, który na pewno będzie realizowany i jest oznaczony jako zakres gwarantowany. Pozostałe etapy zamówienia (etapy II i III), oznaczone są w tym zamówieniu jako zakres opcjonalny, zrealizowane będą (niektóre lub wszystkie) dopiero po wyborze przez Zamawiającego i po wyrażeniu takiej woli przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że zajęcie ww. stanowiska (woli) zależeć będzie od wielkości środków finansowych jakimi Zamawiający będzie jeszcze dysponował po przetargu lub w czasie trwania umowy i nastąpi w terminie najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2016 roku. W stanowisku tym Zamawiający określi zakres rzeczowy prawa opcji (tj. etapy) i finansowy na podstawie cen z oferty. Ostateczny termin wykonania dla zakresu gwarantowanego i opcjonalnego zakończy się w terminie wykonania zamówienia.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w zakresie określonym w woli Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.Cena ofertowa, jaką Wykonawca poda w ofercie, będzie ceną całkowitą, stanowiącą sumę ceny za zakres gwarantowany i cen za każdy zakres opcjonalny. Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, podanaprzed otwarciem ofert, porównywana będzie tylko z cenami dla części gwarantowanej zamówienia. Podczas otwarcia ofert odczytane zostaną cena całkowita oferty, cena dotycząca części gwarantowanej i sumy części opcjonalnej.Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie w oparciu o całkowitą cenę oferty.Zamawiający żąda, aby Wykonawca udzielił co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Udzielenie gwarancji na okres krótszy skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zgodnie z zapisami umowy okres rękojmi za wady zostaje rozszerzony na taki sam okres udzielonej gwarancji.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało ponadto:1)zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji w trakcie realizacji robót na zadaniu inwestycyjnym oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych wraz ze zmianą klasoużytków i przyjęcie tychże pomiarów do zasobu geodezyjnego właściwego Starostwa Powiatowego przed odbiorem końcowym zadania inwestycyjnego oraz dostarczenie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnej z wymogami obowiązującego prawa polskiego, 2)odtworzenie i stabilizacja kamieni granicznych,3)wykonywanie na bieżąco badań geotechnicznych gruntu przeznaczonego do budowy wału oraz prowadzenie na bieżąco szczegółowego dziennika badań zagęszczenia (Wykonawca ma obowiązek wykonania badań każdej warstwy gruntu) oraz przekazywanie na bieżąco wyników badań Zamawiającemu, 4)uwzględnienie w kosztach ogólnych ewentualny koszt tymczasowych dróg dojazdowych oraz naprawę dróg publicznych,5)zapewnienie odpowiednich nadzorów: geotechnicznego, ornitologicznego, archeologicznego, teletechnicznego telekomunikacji TP, drogowego, konserwatorskiego, PWiK Brzeg oraz badania archeologiczne należy uwzględnić w kosztach ogólnych6)Wykonawca winien ująć w kosztach ogólnych koszt wszelkich formalności w Powiatowym Zarządzie Dróg w Brzegu związanych z zamknięciem mobilnym w km 1+844 do 1+851 (Brama wodna) na trasie ul. Oławskiej wraz z kosztami Projektu Tymczasowego Ruchu Drogowego.7)wykonawca w przypadku niedoboru mas ziemnych do zabudowy, jest zobowiązany do dostarczenia równoważnej objętości gruntów ze źródeł własnych, zaakceptowanych przez Inspektora nadzoru, z zakupem i transportem na własny koszt. UWAGI DODATKOWE:1.Zbrojenie ławy fundamentowej muru oporowego wykazane jest na rysunkach od 5.1 do 5.9.2.Pozycje przedmiarowe odpowiadające etapom zamówienia;a.Etap I - poz. 1-53 oraz 136-161 oraz 207-225 oraz 226-269 oraz 275-297 oraz 298-302 oraz 303-311;b.Etap II - poz. 54-57 oraz 58-68 oraz 69-93 oraz 94-99 oraz 104-111 oraz115-122 oraz 126-132 oraz 162-206 oraz 270-274;c.Etap III - poz. 100-103 oraz 112-114 oraz 123-125 oraz 133-135.3.Zamawiający na odcinku wału ziemnego km 0+942 - 2+027 (na zasadach równoważności do metody DSM), dopuszcza możliwość wykonania przesłony w technologii CDMM pod warunkiem spełnienia wymagań technicznych zgodnie ze specyfikacją B-10 w zakresie pkt 1.4 i 1.5.4.Z uwagi na rozbieżności w dokumentacji projektowej w zakresie parametrów bentomaty w ofercie należy przyjąć bentomatę o parametrach:masa powierzchniowa - 5300 gm3masa bentonitu - 5000 gm3pozostałe parametry zgodnie ze specyfikacją B-10 pkt 2.2.5.Zgodnie z przedmiarem poz. 169 rura drenażowa PCW perforowana 150 z otworami 3 mm.6.Wykonawca przy realizacji zadania wykorzysta biomatę K-100-PS (z nasionami traw) typową, zgodnie z pozostałymi wymaganiami w specyfikacji technicznej.7.Parametry geosiatki (podano w poz. 161 przedmiaru - typ SS-40) przedstawiają się następująco: a.węzły sztywne, b.materiał PP, c.wymiary oczek 33 x 33 mm, d.wytrzymałość na rozciąganie przy wydłużaniu 2 procent wzdłuż 28kNm oraz wszerz 20 kNme.wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż 45,2kNm.8.Wykonawcy wycenią w ofercie wykonanie okładziny kamiennej z piaskowca - gr. 4-6 cm, płaszczyzna górna (czapka) 0,5-1 m, płaszczyzny pionowe 0,5x0,5 m.9.Kosze gabionowe należy wykonać zgodnie z STWiORBB-28(zamieszczono na stronie internetowej) - minimalna średnica drutu - 3 mm.10.Wykonawca ma obowiązek skalkulować w poz. 32-33 (rozbiórka i ponowny montaż ogrodzenia) nowy materiał zgodnie z założeniami przedmiaru robót.11.Rozstaw i lokalizacja prowadnic oraz słupki betonowe przedstawione zostały na rysunkach, np. 4.3, 4.4, 4.5, 4.6; 5.3, 5.4, 5.5, 5.6; są to typowe zapory mobilne.12.W STWiORB określono, iż:na 1000 m2 przesłony należy wykonać min. 10 przewiertów w przesłonie stwierdzających głębokość jej założenia,na 1000 m2 przesłony należy wykonać min. 10 przewiertów poziomych lub ukośnych stwierdzających grubość przesłony,na 1000 m2 przesłony min. 5 odkrywek stwierdzających wizualnie stan przesłonyIlość badań przeprowadzonych przez wykonawcę musi odpowiadać zapisom STWiORB nr B-09 oraz przedmiaru robót.13.Parametry przesłony przeciwfiltracyjnej w technologii wgłębnego mieszania gruntu:a.minimalna grubość - 32-34 cm, współczynnik b.filtracji 1x107 ms, c.wytrzymałość na ściskanie min. 0,5 MPa.14.Parametry pali bentonitowo-cementowych powinny być takie jak parametry przesłony.15.Wymiary krawężników obrzeży do budowy drogi serwisowej wynoszą 8x30x100 cm.16.Wykonawca w ramach niniejszego zadania zastosuje typową płytę żelbetową drogową o wym. 3,0x1,0x0,15. Przejazdy wałowe w km 1+005 (rys. 4) oraz w km 1+663 (rys. 9) są ujęte w przedmiarze w poz. 202-206.17.Rys. 6.8 przepust wałowy wraz z zamknięciem głębinowym odnosi się do poz. kosztorysowych 262-266 i poz. 269. W poz. 269 ujęto zakup urządzeń.18.Zastrzega się, iż zgodnie z zapisami SIWZ wykonawca ma obowiązek w ofercie uwzględnić koszt zakupu, dowozu oraz montażu wszelkich materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zadania. 19.Parametry drogi eksploatacyjnej winny odpowiadać parametrom zgodnie z rys. nr 13 w PW.20.Przejazdy wałowe w km 1+005 (rys. 4) oraz w km 1+663 (rys. 9) ujęto w przedmiarze w poz. 202-206, natomiast prawidłowy wymiar płyt drogowych wynosi 3,0x1,0x0,15.21.W dokumentacji projektowej znajduje się zapis, iż wykonawca winien wykonać mur oporowy na ściance szczelnej z grodzić G-62. Z uwagi na fakt, iż grodzica typ G-62 nie występuje obecnie w sprzedaży, w nowej nomenklaturze zastępuje ją grodzica GU 16-400. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych wykonawca oprócz wskaźników wytrzymałościowych winien przede wszystkim zachować wymiar charakterystyczny h grodzicy GU 16-400 z uwagi na przyjęte w dokumentacji projektowej rozwiązanie projektowe.Rozwiązanie równoważne przyjęte przez wykonawcę nie może zmieniać założeń projektowych (nie może stanowić zmiany dokumentacji projektowej), na które zamawiający nie wyraża zgody na obecnym etapie postępowania. Rozwiązanie równoważne winno być przez wykonawcę szczegółowo opisane (wraz z załączeniem dokumentacji graficznej). Z opisu oraz załączonych dokumentów winno wynikać, iż rozwiązanie nie stanowi zmiany dokumentacji projektowej zamawiającego.Zamawiający ponadto: nie wyraża zgody na zastosowanie brusów stalowych używanych oraz ścianek szczelnych z PVC zmienia wartość błędnie wskazanego w dokumentacji sprężystego wskaźnika wytrzymałości na zginanie z 1600 na 1560 cm3m.22.Wykonawca uwzględni w nowej dodatkowej pozycji kosztorysowej Brama wodna w km 1+844 do 1+851 (np.13) dodatkowy koszt wykonania oczepu z ceownika 330 zgodnie z zał. nr 15 w ilości 2 x 12,85m x 31,8kgmb - 817,26 kg wraz z dwukrotnym malowaniem farbami antykorozyjnymi.23.Wykonawca przyjmie indywidualnie technologie wykonania ubezpieczenia skarpy Odry a tym samym wszelkie formalności związane z wykonaniem robót (np. podawanie kamienie z górnej krawędzi skarpy).24.Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia drzew znajdujących się w rejonie prowadzenia prac, gdyż drzewa w pasie terenu zawartego w liniach rozgraniczających przeznaczone są do wycinki.25.Wszystkie parametry betonu w podziale na elementy konstrukcji zostały opisane w tabeli zestawienie budowli wału km 0+000-2+027 jako zał. nr 13 (PW str. 19 i 20) oraz opisy ma rysunkach, np. rys. 4.3.26.Wszelkie zbrojenia z podaniem klas stali podano na rysunkach, m.in. 5.3, 5.4, 5.5, itd.27.Wykonawca ujmie w nowej dodatkowej pozycji kosztorysowej koszt zakupu oryginalnych palet do składowania belek zaporowych zamknięć mobilnych.28.Projekt nie przewiduje stosowania geowłókniny pod kosze siatkowo-kamienne.29.Narzut wykonywać kamieniem ciężkim.30.Obsypanie drenażu francuskiego należy dokonać tłuczniem kamiennym o granulacji 3-3,5 mm.31.Humusowanie pobocza drogi poz. 199 oraz przy przepuście w km 1+854 warstwą gr. 10 cm zgodnie z przedmiarem poz. 290.32.Klapa zwrotna 1000 PEHD - wykonawca w nowej dodatkowej pozycji kosztorysowej uwzględni koszt zakupu klapy wraz z dowozem i montażem w dziale Lp. 9 RówA.33.Materiał po zburzeniu garaży przeznaczony jest do utylizacji przez wykonawcę (patrz zapisy SIWZ dotyczące gospodarki odpadami). 34.Garaże blaszane należy przemieścić poza teren budowy (linie rozgraniczające) wg wskazania właściciela garażu.35.Materiał z rozbiórki ogrodzenia (poz. 32, 34 i 36 przedmiaru) wykonawca przekaże właścicielowi.36.Na chwilę obecną, z uwagi na źródło finansowania (Budżet Państwa - środki wygasają z końcem roku) nie jest możliwa zmiana terminu zakończenia zadania wskazana w SIWZ.37.Przepust wałowy w km 1+400 - elementy wskazane w poz. 247, 249, 251 należy wykonać ze stali zwykłej konstrukcyjnej.38.Zgodnie z PW rozstaw osiowy przesłony z pali jet grouting wynosi 35 cm.39.Konstrukcję schodów (przedmiar robót poz. 259) wycenić wg rys. 12 (typowe schody ogólnego stosowania).40.Przepust na rowie A należy wykonać jako rury żelbetowe WIPRO. Przepust wałowy w km 1+854 zgodnie z przedmiarem poz. 283 - rury WIPRO O 800 z uszczelką gumową.41.Stwierdzono błąd w rys. 5.8 dotyczący rozwiązania projektowego palisady. Technologia wykonania nakazuje budowę palisady szczelnej od strony rzeki (międzywala), a pole podpierające od strony zawala. 42.Z uwagi na krótki termin realizacji do 30 listopada 2016r. Wykonawcy powinni w kosztach oferty uwzględnić wydłużony czas pracy lub zmianowość prowadzenia robót.UWAGA GENERALNA:W przypadku stwierdzenia, iż w wyniku odpowiedzi na pytania, zmiany treści SIWZ, itp. zachodzi konieczność wprowadzenia dodatkowych pozycji do przedmiaru robót wykonawca zobowiązany jest taką pozycję prowadzić do kosztorysu ofertowego oznaczając ją Pozycja dodatkowa zgodnie z (np. opis przedmiotu zamówienia, odpowiedź na pytanie nr, itp.) uwzględniając etapowość przedmiotu zamówienia (przypisując te pozycje do właściwego etapu).Ponadto wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek wykonać w terminach wynikających z umowy lub uzgodnień z zamawiającym:harmonogram realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego,zestawienie rzeczowo-finansowego operacji zgodnie z wymaganiami Zamawiającego szczegółowe kosztorysy wraz z zestawieniem czynników cenotwórczych sporządzone na bazie kosztorysów ofertowych (patrz pkt 24 SIWZ). UWAGI:1)Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznać się z dokumentacją projektową oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty.2)Jeśli w dokumentacji projektowej, stanowiącej Część III SIWZ, użyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny.3)Oferta równoważna to oferta, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym (np. może oferować wykonanie robot budowlanych z zastosowaniem materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez zamawiającego w opisie rozwiązania równoważnego).4)W przypadku działek będących w zarządzie WZMiUW w Opolu drzewo z wycinki zostanie przekazane Wykonawcy do zrąbkowania; z pozostałych działek Wykonawca będzie miał obowiązek przekazać drzewo z wycinki właścicielom tych działek.5)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach zniszczonych w trakcie prowadzenia robót. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody władającym terenem bez zbędnej zwłoki, bądź przez przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, bądź przez zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej. 6)Wykonawca podejmie wszelkie racjonalne kroki dla zabezpieczenia środowiska zarówno na terenie budowy, jak i poza nim, oraz dla ograniczenia szkód i uciążliwości dla ludzi i mienia, wynikłych z zanieczyszczenia, hałasu i innych skutków jego działań.7)Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, w tym również ustawy o odpadach i ustawy o ochronie przyrody. Wszelkie opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska, poniesie Wykonawca.8)Wykonawca uiści stosowne opłaty oraz uzyska na swój koszt wszelkie uzgodnienia i pozwolenia na wywóz nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów, oraz bezpieczne, prawidłowe odprowadzanie wód gruntowych i opadowych z całego terenu budowy, lub miejsc związanych z prowadzeniem robót, tak, aby ani roboty, ani ich otoczenie nie zostały uszkodzone.9)Wykonawca będzie odpowiedzialny za dostarczenie energii, wody i innych usług, których może potrzebować do wykonania robót objętych zamówieniem. W przypadku korzystania z dostawy energii, wody i innych usług z istniejących kontrolowanych źródeł, Wykonawca musi zastosować się do warunków przedstawionych mu przez kompetentne władze oraz musi zapłacić za korzystanie z mediów oraz uiścić wszelkie inne wymagane opłaty. Wykonawca, na własne ryzyko i koszt, dostarczy wszelką aparaturę konieczną do korzystania przez niego z tych usług i do pomiaru pobranych ilości10)Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu objętego inwestycją. Wykonawca podejmie konieczne kroki dla utrzymania sprzętu Wykonawcy oraz personelu Wykonawcy na terenie Terenu Budowy i tych obszarów dodatkowych, z dala od terenów sąsiednich.11)W trakcie wykonywania robót wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od wszelkich niepotrzebnych przeszkód i będzie składował lub pozbywał się wszelkiego zbędnego Sprzętu Wykonawcy i nadwyżek materiałów. Wykonawca będzie usuwał z terenu budowy wszelkie szczątki, odpadki oraz elementy infrastruktury tymczasowej, które nie są już potrzebne.12)Wykonawca na terenie budowy będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym prawem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. 13)W celu udokumentowania doprowadzenia Terenu Budowy i Robót do stanu pierwotnego Wykonawca będzie prowadził szczegółową dokumentację fotograficzną obejmującą stan Terenu Budowy przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu. Prowadzoną dokumentację fotograficzną Wykonawca przekaże Zamawiającemu.14)Wykonawca zaznajomi się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak odwodnienie, linie i słupy telefoniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi i podobne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje.15)Każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych, kontrolne wykopy będą wykonane w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. 16)Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego podwykonawców podczas wykonywania robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt, a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace nakazane przez Inspektora Nadzoru.17)Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać wszelkie konieczne zgody i zezwolenia władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Zamawiającym.18)Dziennik Budowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego będzie przechowywany na Terenie Budowy, a Kierownik Budowy będzie odpowiedzialny za jego prowadzenie zgodnie z polskim prawem budowlanym. Informacje będą wprowadzane do Dziennika Budowy jedynie przez osoby właściwie umocowane zgodnie z polskim prawem budowlanym. 19)Wykonawca zapewni, że robotami będą kierowały osoby posiadające aktualne uprawnienia budowlane, wymagane przez prawo budowlane dla poszczególnych specjalności i wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz będące członkami właściwej izby samorządu zawodowego we wszystkich specjalnościach wynikających z dokumentacji techniczno-projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ.20)Roboty objęte są gwarancją wykonawcy i rękojmią za wady zgodnie z postanowieniami umowy. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, określonej w protokole odbioru końcowego. Okres gwarancji wykonawcy i rękojmi dla niniejszego zadania wynosi 60 miesięcy. Gwarancja i rękojmia, w przypadku odstąpienia od umowy po zrealizowaniu przez Wykonawcę części robót wynosi 60 miesięcy.21) Przed rozpoczęciem Robót Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia wszystkich zainteresowanych stron (właścicieli lub administratorów terenów, właścicieli urządzeń i istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego - np. energetyczne linie napowietrzne, jak również inne jednostki zgodnie z uzgodnieniami dokumentacji projektowej) o terminie rozpoczęcia robót oraz o przewidywanym terminie ukończenia robót, jak również uzgodnić terminy, technologię i ewentualny nadzór nad prowadzonymi robotami. Wykonawca we własnym zakresie uzyska uzgodnienia z właścicielami, administratorami lub posiadaczami terenów dla ich czasowego zajęcia na potrzeby prowadzenia robót oraz uwzględni w wartości oferty wszystkie koszty jakie poniesie z tego tytułu (tzn. wpłaci m.in. niezbędne kaucje gwarancyjne; odszkodowania za wyrządzone w trakcie realizacji robót szkody, itp.). 22)Powyższe zasady opisane w pkt 21) stosuje się także w odniesieniu do terenów będących w posiadaniu osób prywatnych.23)Wykonawca przedłoży po zakończeniu robót protokół o nie uszkodzeniu instalacji obcych spisany z przedstawicielem właściciela instalacji. Uzgodnienia oraz oświadczenia o braku roszczeń, z tytułu zajęć czasowych w wyniku przeprowadzonych robót, powinny być załączone do Operatu Kolaudacyjnego.24)Odbiór końcowy zadania nastąpi po dokonaniu zgłoszenia zakończenia robót oraz po dostarczeniu Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej wykonanej w formie Operatu Kolaudacyjnego.25)Operat Kolaudacyjny oznacza zbiór dokumentów budowy przygotowanych przez Wykonawcę, w szczególności: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi zgodnie z art. 3 pkt. 14 oraz art. 57 Prawa Budowlanego, dokumenty potwierdzające, że wbudowane materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wyniki badań, pomiarów i prób potwierdzających jakość wykonanych robót łącznie z zatwierdzoną w starostwie kopią mapy zasadniczej z naniesionym obiektem wytworzonym w ramach zrealizowanego zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14380263,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8114561,13

  • Oferta z najniższą ceną: 8114561,13 / Oferta z najwyższą ceną: 9213660,58

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.