eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Usługa przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/PN/6/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Drezdenko: Usługa przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/PN/6/2014
Numer ogłoszenia: 130348 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku , ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 95 7620505, faks 95 7620218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-drezdenko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/PN/6/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przygotowywania i dystrybucji do Zamawiającego całodobowych posiłków dla hospitalizowanych pacjentów, z uwzględnieniem zróżnicowania diet, w szczególności: przygotowywanie posiłków, dystrybucja całodziennego wyżywienia, odbiór i mycie naczyń. Średnia dzienna ilość całodobowych posiłków: 100-120.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek I (z art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie nr 1, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek II (z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje usługę polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w szpitalu, trwającą co najmniej 12 miesięcy. Jeżeli wskazana usługa jest nadal realizowana - okres od rozpoczęcia realizacji do upływu terminu składania ofert nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek III (z art. 22 ust.1 pkt. 3 Ustawy) będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające, że dysponuje lub będzie dysponował zapleczem technologicznym - obiektem zawierającym niezbędne pomieszczenia, wyposażenie i sprzęt, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, posiadającym aktualną decyzję wydaną przez właściwy miejscowo (pod względem lokalizacji miejsca przygotowywania posiłków) organ Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że obiekt ten spełnia wymagania konieczne do prowadzenia działalności w co najmniej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków (cateringu)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek III (z art. 22 ust.1 pkt. Ustawy) będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, posiadającą co najmniej wykształcenie w zawodzie dietetyk, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała lub wykonuje zawód dietetyka, przez okres minimum 6 miesięcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek IV (z art. 22 ust.1 pkt. 4 Ustawy) będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada środki lub zdolność kredytową niezbędne do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dla potwierdzenia spełnienia warunku II wystarczającym jest przedstawienie w wykazie wymaganej minimum jednej wykonanej/wykonywanej usługi we wskazanym zakresie, trwającej co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający nie wymaga przedstawiania wykazu i poświadczeń dla usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Przedmiot zamówienia winien być przygotowywany z zachowaniem zasad systemu HACCP w warunkach sanitarnych i higienicznych określonych w szczególności w: a) Rozporządzeniu nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.); b) Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (T.J. Dz. U. z 27.07.2010 r. nr 136, poz. 914 z późn.zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych; c) Ustawie o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z dnia 5 grudnia 2008 r. (Dz.U. z 30.12.2008 nr 234, poz. 1570 z późn. zm.); d) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17 kwietnia 2007 r. ws pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zamkniętego (Dz.U. z 2007r. nr 80, poz. 545); Na potwierdzenie spełnienia wymagania przedmiotowego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego w pkt. III.4.2 i III.4.3.1 dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Oferta oraz wszystkie oświadczenia powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. Uprawnienia winny wynikać z załączonych dokumentów, tj. np.: aktualnego odpisu z właściwego rejestru, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji, aktualnego statutu. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych do oferty dokumentów, należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie (za zgodność z oryginałem) oraz dokumenty, z których wynika, że osoba udzielająca pełnomocnictwa jest do tego uprawniona przez Wykonawcę. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach podmiotów trzecich (na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą dokumentów określających w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Dowodami, o których mowa w pkt. III.4.1 są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu ofert; b) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a. Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy co najmniej w następujących sytuacjach: a) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad wskazany okres, w przypadku niezrealizowania w pierwotnym terminie zakresu określonego w załączniku nr 1 do umowy, w limicie cenowym wynikającym z umowy, b) wydłużenie terminu płatności, c) zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT. O zmianie (wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem. Zmiany cen będą wprowadzane do umowy aneksem. d) obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych, e) zmian jednostek organizacyjnych, do których będą dostarczane posiłki (utworzenie lub zamknięcie oddziałów szpitalnych) f) zmiana sposobu dystrybucji posiłków, g) zmiana miejsca realizacji umowy, o którym mowa w §1 ust. 2, pod warunkiem przedstawienia decyzji administracyjnej zatwierdzającej zakład co najmniej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków oraz dokument potwierdzający wpisanie zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej h) zmiana częstotliwości bieżących rozliczeń, i) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana nie miałaby wpływu na wybór oferty najkorzystniejsze i jest konieczna dla prawidłowej realizacji umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.