eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej dla SPZZOZ w Przysusze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Przysucha: Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej dla SPZZOZ w Przysusze
Numer ogłoszenia: 130314 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117806 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833505, faks 048 3833504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej dla SPZZOZ w Przysusze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania, prasowania, czyszczenia na sucho, dezynfekcji, wynajmu oraz transportu bielizny szpitalnej wraz z załadunkiem i rozładunkiem. Usługi wykonywane będą w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy; pralnia lub pralnie, w której(ych) wykonywane będą usługi winny, posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej. Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz prania, rozumianych jako kompletny proces technologiczny obejmujący przygotowanie, pranie właściwe i obróbkę po praniu. Wykonanie usługi polegać będzie na: 1)Wynajmie bielizny szpitalnej posiadającej trwałe oznakowanie, 2) Odbiorze od Zamawiającego brudnej bielizny szpitalnej wynajmowanej i własnej oraz innego asortymentu do prania. 3)Czyszczeniu i praniu, 4)Suszeniu, 5)Maglowaniu i prasowaniu, 6)Segregowaniu, pakowaniu, 7)Wykonywaniu drobnych napraw: przyszywaniu guzików (wymiana lub uzupełnienie braków), troczków, zszywaniu, cerowaniu, naprawie lub wymianie zamków błyskawicznych, zatrzasków, itp.), 8)Stosowaniu technologii prania zgodnej z zaleceniem nadzoru sanitarno-epidemiologicznego w odniesieniu do poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego 9)Dostarczaniu upranej bielizny szpitalnej wynajmowanej i własnej oraz innego asortymentu Zamawiającemu wraz z wniesieniem jej do wskazanego miejsca dwa razy w tygodniu w ustalone z Zamawiającym dni. Koszty transportu muszą być wliczone w cenę 1kg prania 10)Prowadzeniu dezynfekcji materacy, łóżek szpitalnych itp., w komorze dezynfekcyjnej,skuteczność procesu powinna być potwierdzona przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej 11)Wykonawca będzie prowadził monitoring czystości mikrobiologicznej w pralni realizującej zamówienie w ten sposób, że: a)będzie wykonywał badania czystości mikrobiologicznej bielizny czystej nie rzadziej niż raz w miesiącu, b)będzie wykonywał badania czystości mikrobiologicznej komory dezynfekcyjnej nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące oraz badanie potwierdzające skuteczność procesu dezynfekcji nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc, c)będzie wykonywał badania czystości mikrobiologicznej komory załadunkowej samochodu transportującego czystą bieliznę zamawiającego nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc. 12)Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia muszą posiadać atest PZH, 13)Użyczona pościel szpitalna musi posiadać gramaturę minimum 180 g/m2 i temperaturę prania od 45 do 950C oraz możliwość sterylizacji, 14)Użyczona pościel i bielizna szpitalna stanowi własność Wykonawcy a po skończonym okresie umowy przechodzi na własność Zamawiającego. 15)Wykaz użyczonego asortymentu stanowić będzie integralną część umowy na podstawie protokołu przekazania. 16)Użyczenie asortymentu określonego w niniejszej umowie nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni od daty obowiązywania umowy. 17)Usługi muszą być wykonywane z zachowaniem przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia, a zwłaszcza z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. 18) Za wykonanie usług zgodnie z wymaganiami Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność przed Zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej. 19)Przewidywane miesięczne ilości prania: a)asortyment Zamawiającego - ok. 1300 kg, b)asortyment użyczony - ok. 100 kg. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.32.00.00 - Usługi fryzjerskie oraz dotyczące pielęgnacji urody 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o., ul.Płk St. Dąbka 16, 30-732 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181548,00

  • Oferta z najniższą ceną: 181548,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181548,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.