eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Badania archeologiczne kwartału dawnej zabudowy pomiędzy Placem Pokoju a ul. Młynarską w Lęborku - etap IV

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Lębork: Badania archeologiczne kwartału dawnej zabudowy pomiędzy Placem Pokoju a ul. Młynarską w Lęborku - etap IV
Numer ogłoszenia: 130314 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania archeologiczne kwartału dawnej zabudowy pomiędzy Placem Pokoju a ul. Młynarską w Lęborku - etap IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie badań archeologicznych kwartału dawnej zabudowy pomiędzy Placem Pokoju a ul. Młynarską w Lęborku - etap IV - działki przylegające do działek przebadanych w ramach etapu III. Badania należy przeprowadzić zgodnie z Programem badań archeologiczno-architektonicznych kwartału dawnej zabudowy miejskiej pomiędzy Placem Pokoju a ul. Młynarską w Lęborku. Badania uzupełniające na działkach 335, 38/1 i 72 obr. 8 oraz 401 i 387 obr. 3 w Lęborku , który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Nie należy wykonywać kwerendy historycznej, analizy architektonicznej ani badań specjalistycznych. Teren objęty badaniami w etapie IV, będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowią fragmenty działek nr 335, 38/1 i 72 w obrębie 8 oraz 401 i 387 w obrębie 3 w Lęborku, o łącznej powierzchni ok. 1100 m2. Teren ten przedstawiono na mapce poglądowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. W gestii Wykonawcy będzie przywrócenie terenu badań do stanu sprzed rozpoczęcia prac terenowych (uzupełnienie i odtworzenie nawierzchni gruntowej i trawników wokół istniejących drzew, odtworzenie nawierzchni chodników i jezdni, zgodnie z p. 2.9 działu III SIWZ). Badania mają na celu uzupełnienie wyników dotychczas przeprowadzonych badań archeologicznych kwartału dawnej zabudowy, w związku z faktem, iż linia dawnej zabudowy kwartału wykracza poza współcześnie wydzielone działki. Opracowanie końcowe wyników badań (opracowanie zbiorcze badań etapu III i IV) leży w gestii Zamawiającego (będzie stanowiło przedmiot odrębnego zlecenia) i nie jest objęte niniejszym zamówieniem. Wykonawca ma przeprowadzić badania i przekazać Zamawiającemu dokumentację, której zakres opisuje Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zapewnia kwerendę historyczną oraz wyniki badań wcześniejszych etapów, przekazane przez wykonawców tych badań. Przed przystąpieniem do prac terenowych konieczne będzie zapoznanie się z treścią ww. dokumentów. Kwerenda stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ, wyniki badań poszczególnych etapów stanowią odpowiednio Załączniki nr 13, 14 i 15 do SIWZ.. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Przygotowanie wniosku do Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku (Delegatura w Słupsku) i uzyskanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych; we wniosku należy zaznaczyć, że docelowym miejscem przechowywania odkrytych zabytków ruchomych ma być Muzeum w Lęborku; 2.2. Opracowanie, zatwierdzenie przez odpowiednie organy i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (w cenie za wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt zajęcia pasa drogowego); 2.3. Demontaż, tymczasowe magazynowanie i ponowny montaż (po zakończeniu prac) elementów zagospodarowania terenu, takich jak krawężniki, płyty i obrzeża betonowe, znaki drogowe, w razie konieczności również słupy oświetleniowe, itp. 2.4. Przygotowanie, ogrodzenie (w sposób umożliwiający wgląd na teren badań) i zabezpieczenie terenu prac przez cały okres trwania badań terenowych; 2.5. Przeprowadzenie archeologicznych badań wykopaliskowych, w tym odsłonięcie i przebadanie zabytków nieruchomych, nawarstwień kulturowych, pozyskanie i zabezpieczenie zabytków ruchomych, wykonanie dokumentacji zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ; 2.6. Magazynowanie, konserwacja i dozór nad pozyskanymi dobrami kultury; 2.7. Przekazanie pozyskanych dóbr kultury do docelowego miejsca ich przechowywania, określonego w decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 2.8. Uporządkowanie terenu po zakończeniu badań archeologicznych; 2.9. Odtworzenie nawierzchni i funkcji terenu badań do stanu nie gorszego niż stan sprzed rozpoczęcia badań, w tym: - zasypanie wykopów; - odtworzenie nawierzchni chodnika - płyty betonowe 50x50 cm z obrzeżami betonowymi; - ponowny montaż krawężników kamiennych; - odtworzenie fragmentu nawierzchni jezdni asfaltowej na bruku kamiennym; - odtworzenie fragmentu jezdni z bruku kamiennego. Obecny stan zagospodarowania terenu pokazują zdjęcia stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ. 2.10. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu oraz Wojewódzkiemu Urzędowi Ochrony Zabytków w Gdańsku - Delegaturze w Słupsku sprawozdania z badań archeologicznych, w zakresie i formie określonej przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych. 2.11. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji badań opisanej w Załączniku nr 9 do SIWZ, przyjętej bez uwag przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3. W trakcie wykonywania badań terenowych archeolog wskazany do realizacji zamówienia (kierownik badań) musi być stale obecny na miejscu badań. 4. Teren objęty zamówieniem znajduje się w granicach obszaru wpisanego do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny starego miasta w Lęborku (nr wpisu A-106), na terenie dawnego miasta lokacyjnego, w strefie W ścisłej ochrony archeologiczno-konserwatorskiej. 5. Możliwy jest podział prac na etapy (wzór harmonogramu rzeczowo finansowego załączono do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). Zaproponowany przez Wykonawcę podział na etapy musi uwzględniać dawne podziały przestrzenne oraz umożliwiać Zamawiającemu jednoznaczne stwierdzenie zakończenia danego etapu prac i jego protokolarny odbiór. Harmonogramu załączonego do projektu umowy nie należy wypełniać na etapie składania oferty. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia musi przebiegać zgodnie z decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych). 7. Ustalenia dodatkowe: 7.1. W pierwszej kolejności należy wykonać badania archeologiczne terenu od strony ul. Długosza (części działek nr 38/1 i 335). 7.2. Transport gruzu i gruntu z wykopów Wykonawca zorganizuje własnym staraniem i na własny koszt. Zamawiający wskaże miejsce wywozu gruntu z wykopów w odległości nie większej niż 2 km od miejsca prowadzenia badań. 7.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac. 7.4. Wszelkie elementy istniejącej infrastruktury podziemnej należy zabezpieczyć na czas wykonywania badań terenowych. 7.5. W trakcie badań należy tak prowadzić wykopy, aby nie uszkodzić korzeni i pni drzew rosnących na terenie badań. Drzewa te nie są przewidziane do usunięcia. 7.6. Dopuszcza się demontaż istniejących słupów oświetleniowych w przypadku zaistnienia takiej konieczności, jednak Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia oświetlenia zastępczego, w celu zapewnienia ciągłości oświetlenia sąsiadujących ulic i chodników. 7.7. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia z autorem programu badań archeologiczno-architektonicznych umowy na pełnienie funkcji inspektora nadzoru autorskiego nad pracami prowadzonymi w ramach niniejszego zamówienia. Wykonawca wybrany w wyniku niniejszego postępowania zobowiązany będzie w takim przypadku do współpracy z inspektorem nadzoru autorskiego. 7.8. Zamawiający zapewnia: - Program badań archeologiczno-architektonicznych kwartału dawnej zabudowy miejskiej pomiędzy Placem Pokoju a ul. Młynarską w Lęborku. Badania uzupełniające na działkach 335, 38/1 i 72 obr. 8 oraz 401 i 387 obr. 3 w Lęborku - Załącznik nr 7 do SIWZ; - kwerendę historyczną (etapy II i III) oraz wyniki badań archeologicznych etapów I, II i III (Załączniki nr 12-15 do SIWZ); - mapę zasadniczą w skali 1:500 do celów informacyjnych (kopia) - Załącznik nr 8 do SIWZ; - wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - Załącznik nr 10 do SIWZ. 7.9. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia uwzględniać musi wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi przewidywanymi kosztami organizacji terenu badań (np. koszt zajęcia pasa drogowego itp.). 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować: - wykonanie badań archeologicznych na terenie przylegającym do terenu objętego niniejszym zamówieniem w przypadku konieczności przebadania elementów dawnej zabudowy lub innych obiektów wykraczających poza teren objęty badaniami w zamówieniu podstawowym; - wykonanie badań, których nie obejmuje niniejsze zamówienie, a których konieczność wyniknie z dokonanych odkryć; - transport gruntu i gruzu z wykonanych w ramach badań wykopów na odległość większą niż 2 km od miejsca prowadzenia badań; - roboty budowlane w zakresie odtwarzania nawierzchni terenu podlegającego badaniom. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości realizowanego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 135.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie dysponowania co najmniej 1 osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie badań archeologicznych; osoba ta musi posiadać doświadczenie w zakresie średniowiecznych miast lokacyjnych, tj. musi wykazać się udziałem jako kierownik badań w wykonaniu co najmniej 1 usługi polegającej na przeprowadzeniu badań archeologicznych związanych ze średniowiecznym miastem lokacyjnym; (w przypadku wykształcenia lub uprawnień wydanych na podstawie przepisów innych niż polskie wymaga się, aby ww. osoby posiadały odpowiednie kwalifikacje uprawniające do wykonania badań archeologicznych i badań architektonicznych); (formularz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowi Załącznik 3 do SIWZ) oraz na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w punktach III.4.1 i III.6 p. 1 ogłoszenia (w rozdziale VI pkt. 1.1 i 3.1 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę przynajmniej 100 000 zł oraz na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w punktach III.4.1 i III.6 p.1 ogłoszenia (w rozdziale VI pkt. 1.2 i 3.1 SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w punktach III.4.2, III.4.3.1 i III.6 p.6 ogłoszenia (w dziale VI pkt. 2 i 7 SIWZ). 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w punktach III.4.2, III.4.3.1, III.4.4 i III.6 p.6 ogłoszenia (w rozdziale VI punkcie 2, 3.3 i 7 SIWZ) każdy z wykonawców składa indywidualnie; dokumenty wymienione w punktach III.4.1 i III.6 p. 1 i 2 ogłoszenia (w rozdziale VI w punktach 1, 3.1 i 3.2 SIWZ) składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego w p. III.4.3.1 ogłoszenia (dział VI p. 7 SIWZ), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1. Zmiana terminu w przypadku: 1.1. udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność; 1.2. opóźnienia w wykonaniu zamówienia z następujących przyczyn: a) wydłużające się nie z winy Wykonawcy procedury postępowań administracyjnych; b) zmiany warunków prowadzenia badań, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty; c)przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentach stanowiących podstawę badań, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień; d) konieczność uwzględnienia narzuconych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmian w wykonywaniu zamówienia; e) inne przyczyny, za które nie odpowiada Wykonawca; 2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); b) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ (dla zmiany osób wymagana jest zgoda Zamawiającego); c) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, Wydział Realizacji Inwestycji, p. C104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 13:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX nr 1 lub BOX nr 2, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.